Untitled-1

Kérdése van?

Böngésszen a leggyakrabban feltett kérdések között, vagy keressen kulcsszavak alapján.

  • Ügyfélszolgálat
  • Kiegészítő szolgáltatások
  • Hírlevél, árfigyelő
  • Repülőjegy árak
  • Repülőjegy keresés
  • Repülőjegy foglalás
  • Repülőjegy átvétele
  • Átszállás
  • Fizetés
  • Számla
  • Repülőjegy lemondás, módosítás
  • Check-in
  • Menetrendek
  • Poggyász
  • Utazás előtti teendők
  • Érkezés a repülőtérre
  • Biztonsági ellenőrzés
  • Tájékozódás a repülőtéren
  • Várakozás a repülőtéren
  • Poggyász átszálláskor
  • Nagy-Britannia és Észak-Írország Egyesült Királysága
  • Amerikai Egyesült Államok
  • Kanada
  • Utazás gyerekkel
  • Különleges segítséget igénylő személyek
  • Repülőjegy utalvány vásárlás
  • Repülőjegy utalvány beváltás
  • Lejárt repülőjegy utalványok

Teendők a repülőtéren - Érkezés a repülőtérre

A megnövekedett légi forgalom, és a szigorodó biztonsági előírások miatt kérjük már a repülőjegyén szereplő indulási idő előtt legalább 2 órával jelenjen meg a repülőtéren!

Bizonyos légitársaságok már 3 órával az indulás előtt megkezdi a reptéri utasfelvételi folyamatot. Ügyeljen arra, hogy a járatra történő bejelentkezés – úti céltól függően – 30-40 vagy akár 60 perccel a menetrend szerinti indulás előtt végződik, ezután már senkit nem engednek bejelentkezni a járatra! Kérjük, ügyeljen a pontos vagy a korábbi érkezésre, egy esetleges közlekedési fennakadás is romba döntheti utazásunkat. Mindig hagyjon elegendő időt a poggyászfeladásra, biztonsági ellenőrzésre és a kapu megtalálására is!

Kérjük, hogy a kellemetlenségek elkerülése érdekében indulás előtt még időben tájékozódjon arról, hogy járata az adott repülőtér melyik termináljáról indul!

Ezt megteheti a www.viewtrip.com oldalon, az utas vezetéknevének, illetve 6 jegyű foglalási azonosítójának megadásával.

Előfordulhat, hogy a légitársaság nem tölti fel a foglalási rendszerekbe ezt az információt. Ez esetben keresse fel az adott repülőtér weboldalát, ahol bővebb információk is rendelkezésre állhatnak a terminált illetően.

Előfordul, hogy a repülőjegyen lévő járatszám szerinti légitársaság nem ugyanaz, mint amelyik az adott járatot valójában üzemelteti. Ennek oka, hogy a jobb menetrend érdekében a légitársaságok többsége helyeket bérel más társaságok járatain. Előfordulhat például, hogy egy Air France (AF) járatszámon kiállított repülőjegy egy KLM vagy DELTA által üzemeltetett járatra érvényes, ami az induló terminál szempontjából fontos információ, így érdemes a járatot üzemeltető légitársaság információt is elolvasni. A reptéren az induló és érkező járatokat megjelenítő kijelzőkön az adott járathoz tartozó minden járatszámot feltüntetnek, ezért tűnhet úgy mintha azonos időpontban több, akár 3-4 légitársaság is indítana járatot.