Untitled-1

Bemutatkozása

A Eurowings egy düsseldorfi székhelyű diszkont légitársaság, a Lufthansa-csoport tagja. 1994-ben alapították. Belföldi és nemzetközi járatokat egyaránt üzemeltet. Emellett több hosszú távú, interkontinentális járatot is, népszerű nyaralóhelyekre, például a Karib-térségbe vagy Thaiföldre. 

Eurowings

A Eurowings légitársaság repülőtéri bázisokat működtet Kölnben, Düsseldorfban, Hamburgban és Bécsben.

2016-os év során a Germanwings légitársaság, mely szintén a Lufthansa-csoport tagja, beolvad a Eurowings-be. A Germanwings brand megszűnik, járatainak üzemeltetése a Eurowings légitársasághoz kerül.

A légitársaság 2016-ban hatalmas bővítésbe kezdett. Számos új útvonalat vezet be, melyek kiszolgálása jelentős mértékű flottabővítést igényel. 2015-16-os megrendelései alapján a következő években a légitársaság flottája megduplázódhat.

Eurowings

Checkin információk

Díjmentesen elvégezhető a légitársaság weboldalán az indulást megelőző 72 órában, de legkésőbb az indulást megelőző 4 órával. A repülőtéri utasfelvétel díj ellenében lehetséges!

Kapcsolódó akciók/hírek

Novemberi fejlesztések és újdonságok a Lufthansa Group-nál

hír Novemberi fejlesztések és újdonságok a Lufthansa Group-nál

Júniusi jutalomjáték a repjegy.hu-n - nyerje vissza repülőjegye árát

hír Júniusi jutalomjáték a repjegy.hu-n - nyerje vissza repülőjegye árát

Új irányvonalak a légitársaságok ételpazarlásának csökkentésében

hír Új irányvonalak a légitársaságok ételpazarlásának csökkentésében

Utasaink véleményei

Az Eurowings EW2783 járatával terveztem utazásomat Budapest-Stuttgart között 2024.06.23. A menetrend szerint a járat 16:15-kor indult volna Budapestről. A nap folyamán déltől folyamatosan kaptamértesítést a késésről. A gép végül 06.23-án 18:35-kor érkezett meg Budapestre. Miután 8 utassal túltelítették (overbooked) a gépet, így az elindulással a gép kicsúszott az ún. slot time-ból. Az indulkásra végül a Magyarország-Skócia labdarúgó mérkőzés kezdete környékén került sor. Látva a gép személyzetének tehetetlenségét, a fedélzetről 19:30-kor leszáltunk, hogy a mérkőzést legalább otthon megnézhessük TV közvetítés formájában. Az Eu ...
istván-53 - 2024-06-26
Salzburg - LPA és vissza útvonalon a személyzet nagyon kedves és segítőkész volt. A étel és italkínálat nagyon gyenge (pl.borból 4 palack volt összesen). Az LPA - SZG visszaúton online vásároltam nagyobb lábtér ülést (2x24 Euro), de a gépen minden ülőhely azonos lábterű volt és az utasokat több helyről átültették a gép terhelés eloszlása miatt. A beszállókártyákért a reptéren fizetnem kellett +30 Eurot visszafélé. Odafelé semmiért nem fizettem. Többet nem repülök az Eurowings-el!
SH - 2023-10-27
Cancun-Frankfurt útvonalon repültünk 10h-át. A járaton a fülesért és a takaróért külön pénzt kértek! A takaró 8 euro! Semmilyen alkohol nem volt ingyen, csak a víz és néhány üdítő. Felháborító egy óceán járó légitársaságnál, hogy fapados elveket követ! Most utaztunk velük először és utoljára.
Sz.Zsanett - 2022-03-25
Szuper volt minden!!
És a segítséget köszönöm!!
landika67 - 2020-09-08
Maximálisan meg voltam elégedve mind az oda, mind a vissza úttal. Mivel látás, hallássérült vagyok.
Egyetlen problémám volt, hogy a beszálló kártyát nem tudtam magam online elkészíteni, mert nincs magyar nyelvű alkalmazás. Ezen a téren azért minden megoldódott a repülő tereken.
Köszönet mindenért.
landika67 - 2020-08-31
A repülőútunk elmaradt, mert a kölni vásár elmaradt.
Norman - 2020-03-08
Lányom Düsseldorfból mindkét repülő téri be-kiszálláshoz sérült lábamra való tekintettel tolókocsi igénbevételét kérte.
- A BP-i beszálláskor nem tudtak erről az igényről, de udvariasan azonnal intézkedtek és minden rendben meg történt.
- Düsseldorfi érkezésnél már minden ről tudtak, ott várt a tolókocsis szolgáltatás. Minden rendben, udvariasan megtörtént. A repülő személyzetei is nagyon segítőkészek, udvariasak voltak.
- A visszaút Düsseldorfban: kifogástalanul, előre szervezetten megtörtént a beszállásig.
- Bp-en "természetesen" nem várt a megrendelt tolókocsis szolgáltatás. Így a busszal kellett becsoszog ...
Andras - 2020-02-17
A személyzet előzékeny volt, a járat pontosan indult, hiányoltam egy minimális étkezést, ill. egy pohár vizet.
Márta - 2020-02-04
Elégedett voltam mindennel.
Dr Mojzes - 2020-01-07
Nagyon kedves, segítőkész volt a kiszolgálásom. Jól utaztam, mindenben segítséget kaptam.
Nyugdíjas - 2020-01-02
November 29-én utaztam a menetrend szerint Budapestről reggel 8:45-kor induló járattal Stuttgartba. A budapesti reptéren nem mondtak be és nem írtak ki semmit sem arról, hogy a beszállás késik. Kb. akkor kezdődött a beszállás, amikor már szinte a repülőgépnek indulnia kellett volna. Hasznos lett volna a késésről tájékoztatni az utasokat!
Tamara - 2019-12-06
Pontos indulás és érkezés, kényelmes ülések, kedves, segítőkész személyzet.
Jozsef - 2019-11-17
Az indulás és érkezés is pontos volt, a gép kifogástalan, a személyzet kedves, az utazás így kellemes volt.
Ami nem tetszett, hogy az indulást megelőző hónapban háromszor változott a menetrend, legutóbb a szombat délelőtti indulásról péntek estire (!) és nem Köln-Bonn repülőtérre, hanem Düsseldorfba...
Ez plusz egy éjszakai hotel költség és vonatjegy. És úgy tűnik, hogy ezt meg lehet tenni következmény és kártérítés, de minimum egy elnézés-kérés nélkül.
Négy jegyet vásároltam és egy utasnak az előző esti indulás nem volt megfelelő. Kértem e-mailben a visszatérítést és még csak nem is válaszoltak...
Remélem ...
Kristóf - 2019-11-17
hazafelé vezető járatot törölték, ismeretlen okok miatt, sajnos ez átszállásnál rohanáshoz vezetett, nem egyeztettek velünk, melyik járat lenne nekünk kedvezőbb, csak kaptunk egy megoldást. Ok az hazahozott
SzRita: - 2019-10-15
Kellemes utazás, kedvező kondíciók, pontos indulás és érkezés.
ina - 2017-12-31
A személyzet nagyon kedves barátságos segítőkész volt.. Már több alkalommal utazta a légitársasággal de a tapasztalataim minden alkalommal pozitívak voltak!
Marcsi - 2017-12-30
Pontos indulás-érkezés, kedves kiszolgálás, finom ételek.
András - 2017-12-29
Az ausztriai havas hegycsúcsokban való bámészkodás alatt hamar eltelt az 1 óra 15 perces repülőutam Stuttgartba.
kyandra98 - 2017-12-29
NAGYON JÓ VOLT.
cselenyakedit60 - 2017-12-29
Budapestről Stuttgartba utaztam Velük. Kifelé sajnos majd másfél óra késéssel indultunk. Az ok nem derült ki. A tájékoztatás nulla volt szinte. Visszafelé minden ok volt.
Tamás - 2017-12-28
2017. augusztusban Stuttgartból hazajöhet hatalmas vihar volt Budapesten, ahol nem engedték a gépünket leszállni. Hosszas körözés után Bécsben landoltunk. A légitársaság 2 db. gyönyörű emeletes busszal hozott minket haza Budapestre. Minden nagyon szervezett volt. Kellemes emlék maradt az út a kényelmetlenség ellenére is.
bakaityk - 2017-12-28
Postos indulás, érkezés, kedves, udvarias személyzet. Nagyon szép fel és leszállás.
Santiago - 2017-12-27
Barátságtalan személyzet, a kb.4 órás út alatt még egy pohár vizet sem adtak ingyen! Felháborító!!!
Szabó Kati - 2017-12-27
Rómába utaztunk, nem volt drága a repjegy. Nem volt gond a kézipoggyászokkal, az ülőhelyválasztással. A gép pontosan indult és érkezett és a személyzet is udvarias és segítőkész volt.
fmariann - 2017-12-27
Kényelmes utazás volt praktikus időpontokkal, így a külföldön töltött időt a lehető legjobban ki tudtuk használni.
SteinerLaszlo - 2017-12-27
Én mindig nagyon szívesen utazom, évente többször is a légitársasággal. Semmilyen negatív, élményben eddig nem volt részem, az igaz hogy kiemelkedő pozitív élményem sem.volt.Szerintem normális körülmények között emberihangon kommunikál a társaság. Időben értesítenek ha változás történik.Részemről teljesen utasbarát!
Elizabeth - 2017-12-27
Nincs annál nagyobb élmény, mikor az utas észre sem veszi, hogy elhagytuk s földet, illetve újra földet értünk. Gratulálok az ilyen pilótáknak!
Laczkovich Lászlóné - 2017-12-27
Mozgássérültként utaztam a bécsi repülőtérről Alicante-ba. Azt a segítőkészséget, kedvességet, melyet mind a bécsi, mind az alicante-i személyzet, valamint a repülőgép személyzete tanúsított, nem lehet szavakkal leírni, csak megköszönni tudom. Bátran ajánlom minden mozgássérültnek, vagy csak azoknak is, akik éppen lábtörést szenvedtek, mert itt tényleg esélyegyenlőség mutatkozik! Köszönöm!
K.Zsuzsa - 2017-12-27
Marsa Alamba utaztunk . A visszaúton 3 óra késéssel már a repülőn ültünk, mikor közölték, mégsem utazhatunk. Másnap 18 óra késéssel tudtunk továbbrepülni. És ez dec. 24. Du. 14:30 volt, Karácsony!
Életem legrosszabb karácsonya volt!
Stregova Márta
stregovam - 2017-12-27
Pontosan indul pontosan érkezik.
Netes check in.
Nagyszerű.
Onodimiklos - 2017-11-29
Sajnos a vissza úton kényelmetlenül kellet utatzni, mivel nem volt elég hely a kézipoggyásznak a tartón így a lábunk alatt kellet elhelyezni. Az utas kisérő csak a vállát vonta meg.
Gyula60 - 2017-11-19
Mallorcáról a gép 2.5 órával később indult, a késést nem közölték az utasokkal. A beszállás helyét többször módosították.
blaga.gyula - 2017-11-17
Rövid repülőút (1,5 óra) volt ugyan, de kellemes, oldott hangulatban telt el. A pilóta közvetlen, baráti hangja sokat jelentett ebben. Érdekes volt, hogy a 15 perces felszállási késésről e-mailt is küldtek.
dobostam - 2017-11-15
Az utazás BUD-Köln útvonalon zökkenőmentes volt, mindenkinek csak ajánlani tudjuk ez Eurowings légitársaságot és természetesen a repjegy.hu-t, ahol mindig a legjobb áron tervezhetőek utazásaink.
info.hu - 2017-11-15
Minden rendben volt az úton, elégedett voltam a légitársasággal is. Egyetlen negatívum a repülőjegy ára, indokolatlanul drágának tartom ebben a relációban (Budapest - Stuttgart)
FK1991 - 2017-10-26
Mindennel maradéktalanul elégedettek voltunk egy aprósagtól eltekintve...
Más kapu volt a beszállókártyán feltűntetve,mint ahonnan tényleg a mi gépűnkhöz be kellett szállni. De szerencsére sokszor repültem és időben rájöttem,h valami nem stimmel...megtaláltuk és elértük a Róma-Bécs járatot. Jópofa pilótánk is volt
marta.holpar - 2017-10-25
Pontos indulás és érkezés. Kedves személyzet. Hiányolom az online check in lehetőséget.
Mallorca13 - 2017-10-25
Gran Canariáról Bécsbe utaztunk. A gép időben indult. A személyzet kedves volt és segítőkész. A lábnak elegendő helye volt az 5 órás út alatt. Időben érkeztünk meg. Kellemes utazás volt az Eurowings társosággal!
dzsudi20 - 2017-10-25
Stuttgartba repültünk az Eurowings-el egy küldöttséggel. Olyan érzésem volt, hogy ez fapadosok között az utolsó harmadban lehet. Visszafelé jelentős késéssel érkeztünk, az indoklás szerint a péntek délutáni sűrű légiforgalom miatt.
laczik.zoltan - 2017-10-25
Profi munka, német precizitás! Ár-érték arányban kiváló szolgáltatást nyújtanak.
gbendzsi - 2017-10-24
Dominikára utaztunk nyaralás céljabol Kolni atszallassal Becsbol. A kozel 10 órás repülőút elviselhetoen telt. A visszauton atsoroltak minket a business kategoriara, pedig turista osztalyra szolt a jegyunk. Igy kesz elmeny volt a hazafele utazas, soha nem utaztam meg business osztalyon.
csikosgabor94 - 2017-10-24
Rendszeresen utazom a légitársasággal, gyors pontos szolgálat.Nagy és különös élményem nem volt ami maradandó lenne. Annyi hogy elégedett vagyok!
Gonye ferencne - 2017-10-24
A légitársaság személyzete kifejezetten kedves és figyelmes volt.
HSzilvi - 2017-10-24
Renedben volt minden
Fagyi - 2017-10-24
Nagyon kellemes út volt, kedves , mosolygós kiszolgálásban volt részem!
Gizella - 2017-10-24
A személyzet korrekt volt, fiyelmes. Kb. 30 perc késéssel jutottunk fel a repülőre, azonban a késő élutáni időszak miatt mondhatni időben érkeztünk a Liszt Ferenc Repülőtérre. Összességében véve eléedett voltam, mert az AirBerlin járatok törlésével kiváló lehetőséget nyújtott a hazajutásra, elfogadható áron.
Dilikó26 - 2017-10-24
Repülni csodálatos! A látvány leírhatatlan. Olcsó jeggyel is szerezhetünk életreszóló élményeket! Évi eggyel nem érem be!
Szasziszi - 2017-10-24
átstartolást hajtott végre a pilóta leszálláskor!!!!!
puzsikcs - 2017-10-24
magancelbol utaztam Londonba kölni átszállással Bécsből, mindkét út jo tapasztalat volt, segítőkész személyzet, pontos indulás, jo ar-értek arany
Foni - 2017-10-24
Nagyon kellemes csalódás volt, hogy a kézpoggyászt nem mérték le.
Ajándékba mindenki kapott vacsorát a hazafelé úton, úgy is, hogy nem volt a jegy árában!
DorkaM - 2017-10-24
87 éves Édesanyámat vittem el, aki először repült életében. Lányomat látogattunk meg Herrenbergben.
Hatalmas élmény volt számára az út.
Györgyi - 2017-10-24
Az ülőhelyek szűkösek. A jegy nem volt olcsó, ez mellé még egy üdtőt sem kínáltak fel.
Joci69 - 2017-10-22
Elégedettek voltunk mindennel. Szuper volt a pilóta!
Szandi - 2017-10-19
A légitársaság nem küldött semmilyen emailt a becsekkolással kapcsolatban, úgy kellett keresgélni a visszaigazolást, számlát.
szilviszabo92 - 2017-10-18
Kedvenc fapados légitársaságom. Kedves személyzet, pontos járatok, jó átszállási lehetőségek. Az ára picit magasabb mint a többi ultráé, de legalább nem nyomorog az ember a rövid ülésben és nincsenek a gépek 95%-ra vagy még jobban megtömve.
barlangasz - 2017-10-18
Magyar steward nagyon rendes volt,beszélgettünk hány honfitársunk van rajtunk kívűl..." elől egy pár,mi négyen hátul egy mázlista....?? Ő 18ezerért jön Gran Canáriára retur!! " Elnézést ennyiért gyalog jön?
Languszta - 2017-08-30
Etna-Trailről jöttünk,problèmamentesen. A kis késésről emailt kaptam.
Dadoduda - 2017-08-30
A Tour de Francra utaztam Dusseldorfba.Rajta volt a bakancslistamon. 2. repuloutam volt, gyakorlat nelkul egyedul vettem a jegyet, egyedul utaztam . Mar januarban megvettem a jegyet. Sajnos a reptarsasagnak nincs magyar nyelvu oldala.Boldogultam, eletre szolo elmeny volt.
doraistvanne - 2017-08-29
Nagyon kedves udvarias volt a személyzet. Az út során a szokásosnál többször informáltak minket a légi információkkal kapcsolatban.
pataib - 2017-08-29
Dusseldorfbol hazafele sokat késett a gép. Ennek ellenére nagyon türelmesek és kedvesek voltak a légiutas kísérők. Ingyen kis ellátmányt csomagot is kaptunk illetve egy pohár innivalo for free
Kinga16 - 2017-08-29
Dublindból repültem átszálással Budapestre, mind a személyzet munkája és kiszolgálása kiváló volt.
bencekormos73 - 2017-08-29
Minden flottul működött, csodálatos volt az első repülésem!
Sziszi - 2017-08-28
Harmadik alkalommal utaztam az Eurowings csoporttal és nagyon pozitív tapasztalataim vannak. Sajnos nem repülök sokat, így szeretem kiélvezni ezt a röpke örömöt. Nagyon szeretem a repülőgépeket és megrögzött A320-as szerelmes vagyok. Eddig mindig ilyen géppel utaztam vagy A321-el. A hely elég tágas és kényelmes volt számomra. Az utaskísérők nagyon kedvesek, mosolygósak és nyugalmat árasztanak magukból. Hamburgba utaztam, így nem volt hosszú az út - de élmény volt és remélem még sokszor utazhatom ezzel a légitársasággal mert nagyon meg vagyok elégedve velük. Szerencsére a repülő modell gyűjteményemhez is tudtam vásárolni egy újabb darabot, ké ...
drtkcs - 2017-08-28
A járatot törölték, kis sorban állást követően rutinosan kiszolgáltak, oda-vissza taxicsekket és egy éjszakai szállást kaptunk egy jó szállodában.
Andrea - 2017-08-27
Bár 20 perc kèsöbbi indulás volt kiírva a monitoron valójában 40 perc kèséssel indult a járat a Stuttgarti repülőtérröl.Ezt leszàmítva minden rendben volt az utazással kényelmes székek,kedves utaskísérők.
Gprenata - 2017-08-27
Nem volt különösebb élményem. Leszállás után gyorsan megkaptam a poggyászomat
Eszter - 2017-08-27
sajnos negativ tapasztalat , hazautazásnál még nem indult időben a járat
era1001 - 2017-08-27
nagyon korai indulás, Bécsből, így az éjszakát a retérrn töltöttem előtte
er13a18 - 2017-08-27
Utazásom gyors pontos és pihentető ,fedélzeti személyzet pedig udvarias és segítőkesz volt.
zovi79 - 2016-12-30
Nagyon kellemes utazásunk volt, a személyzet kedves, előzékeny volt.
Várdayné Saci - 2016-12-29
Idén már kétszer is repültünk az Eurowingssel, előtte -az Európán kívül utainktól eltekintve- szinte mindig az AirBerlin járataival utaztunk. Az AirBerlin szolgáltatásai minimálisan magasabb színvonalúak (pl: nyomon tudod követni merre jár épp a gép egy monitoron,és kaja jár az út mellé), de árban kezdenek elszállni. Eurowings jelenleg még a megfizethetőbb kategória, ha nem a legolcsóbb WizzAir "szolgáltatásait akarjuk élvezni". Az Eurowings figyeli az utasvisszajeléseket, idén mindkét út alatt ügyfélelégedettségi kérdőívet töltettek velünk.
Trixi15 - 2016-12-29
Gyorsan ment a csomagfeladás, a biztonsági ellenőrzés, a megérkezés után a csomagátvétel. Nem késett a gép. Minden rendben volt.
Viki - 2016-12-29
A legfontosabb szempont az, hogy ne késsen a repülő. Ez teljesült. A személyzet kedves és segítőkész volt.
Kenedi - 2016-12-28
A megvásárolt szolgáltatással ellentétben a 10 kg kézipoggyász helyett csak 8 kg lehetett felvinni, aminek nem volt helye. A járatra bejelentkezéskor 26. sorba kaptunk jegyet. többszöri huza-vona után másfél óra késéssel megkezdték a beszállítást. A fedélzetre érve kiderült, hogy nincs is 26. sor. Szétültetéssel próbálkoztak, ha nem tetszik le is szállhatunk.
johny - 2016-12-28
Mint egyedüli közvetlen járat Budapest-Hamburg között többször vettem igénybe az elmúlt években. A szolgáltatás színvonala, a repülőgépek belseje minden igényt kielégítő véleményem szerint, ám a menetrend be nem tartása (vagyis nem, vagy alig volt olyan alkalom, hogy akkor indult és érkezett volna a gép, amikorra ki volt írva) sokszor volt zavaró. Ezzel együtt is azt kell mondjam, hogy a Germanwings/Eurowings egy remek társaság.
Frozzando - 2016-12-23
Minden második héten velük utazom ☺ számomra ők a legjobbak!
Regina - 2016-12-21
Első utazásom volt! Nagyon meg voltam elégedve mind az indulás pontosságával mind a repült út során a személyzettel! Külön élmény volt számomra a fel és leszállás zökkenőmentessége!
bodaildi - 2016-12-18
Jó lenne , ha legalább felszállásnál osztanának cukorkát: elfelejtettem, és nagyon megfájdult a fülem.
Rita - 2016-12-15
Elfogadható fapados utaztatás. A feladott csomaggal 'járó' ellátás : szendvics, szinte ehetetlen. Inkább ne is adták volna.
Vydy - 2016-12-13
BUD-DUS vadonatúj Airbus-sal repültünk.
Pontos menetrend. A kiszolgálás is rendben volt. A felszolgált Snack viszont nagyon gyorsétel jellegű volt...
passenger - 2016-12-12
Minden tökéletes, étel-ital rendben. Nem is lehet észrevenni hogy fapados, ha a bőrönd-étel csomag is meg van rendelve.
ElemerL - 2016-12-12
Qva jó és normális társaság.
Gallicus Hungaricus - 2016-12-11
Hetente repültem a Düsseldorf - Budapest utvonalon. Majusban folyamatosan kesett a Eurowings, szinte minden heten kesobb szallt fel a csutortok esti jarat. Fapados jarat, ehhez kepest magas aron.
sorsee - 2016-12-07
Német pontosság, precizitás.
Nincs macera a csomagokkal.
Nincs lehúzás, de legalább is nem értem.
Tű Pál - 2016-12-07
Az ára miatt teljesen elégedett voltam. Mivel fapados járaton utaztam, elég szűk volt a hely. Hiányoltam továbbá, hogy semilyen balesetvédelmi előadást nem tartottak. A kapitány hangját sem hallottam. Olyan érzésem volt, mintha felszálltam volna egy távolsági buszra.
Bubu - 2016-12-07
Az Eurowings szolgáltatásaival mindig meg vagyok elégedve. A személyzet maximálisan felkészült és udvarias. Amennyiben lehet, a jövőben is ezt a légitársaságot fogom választani.
Kriszti - 2016-12-07
Pozitív tapasztalat volt az első utam az Eurowingssel. Kellemes és gyors kiszolgálás, menetrend szerinti érkezés.
aaj1026 - 2016-12-07
Kicsit hűvös van
Orsi - 2016-12-07
A visszaúton egy utas rosszul lett, a fedélzeten tartózkodó orvos és a személyzet is maximális profizmussal kezelte a kialakult helyzet.
További sok sikert kívánok! :)
Qtzko Matzko - 2016-12-07
Évente többször utazom Kölnbe a Eurowinks járataival.A több tucatnyi utazásom során mindig kellemes utazásban volt részem.A pilóták rendkívüli tudásának volt köszönhető egy alkalommal az,hogy fél órás leszállási kísérletezés után, a nagy vihar miatt Bp.felett ,sikerült biztonságosan landolnunk.Ezúton is elismerés és köszönet érte!
Rozali - 2016-12-07
Köln irányába pontosan, visszafele egy órás késéssel indult a gép, amúgy kényelmes, ár-érték arányban megfelelő utazást bitosított a Társaság
Kristóf - 2016-12-07
Amikor leszàlltunk Hamburgban hosszú percekig nem tudtak kerîteni egy buszt,ami a repülőgéptől a terminálig vitt volna minket. Ez a felesleges várakozás nem tetszett. A felszolgàlt ételért-italért külön fizetni kellett,pedig îgy is elég drága a repülőjegy Németországba,hiàba foglaltam le a jegyet már vagy 1 hónappal elötte. A pilóták egyébként mesterien tették le a gépet oda-vissza, akár csak augusztusban az Air Berlin pilótái.
Marcsi1972 - 2016-12-07
Életemben most repültem először,ami számomra hatalmas élmény volt.Felkészítettek az ismerősök olyanra hogy milyen rossz lesz a fel,meg a leszállás,de nekem csak pozitív élményem volt.Minden teljesen rendben volt,észre sem lehetett venni mikor szálltunk fel,és mikor landoltunk.Biztos jó pilótát fogtam ki :)
Bagicaa - 2016-12-07