Untitled-1

A legnépszerűbb repülőjegyek

Utazna, de még nem tudja hova?

Segítünk megtalálni a tökéletes úti célt!
Utazástervező

Hasznos olvasnivalók

Párizs Charles de Gaulle-ra indít közvetlen járatot az EasyJet

Hírek <p>Az új Budapest - Párizs járat a téli menetrendben fog közlekedni, 2024. október 27-től.</p>

Az új Budapest - Párizs járat a téli menetrendben fog közlekedni, 2024. október 27-től.

Északi úti célok és a Baltikum városai kedvezményesen

Hírek <p>Az airBaltic Mega Sale kampányában kedvezményes repjegyeket kínál észak-európai városokba!</p>

Az airBaltic Mega Sale kampányában kedvezményes repjegyeket kínál észak-európai városokba!

Úti célok a bakancslistán: Japán kedvelt városai

Blog <!-- wp:paragraph --> Japán, a felkelő nap országa, rengeteg kulturális és természeti kincset kínál az odalátogatóknak. Tokió, Oszaka és Nagoya mindegyike egyedi élményeket kínál, amelyek révén felfedezheti a japán kultúra és történelem gazdagságát.</p>
Japán, a felkelő nap országa, rengeteg kulturális és természeti kincset kínál az odalátogatóknak. Tokió, Oszaka és Nagoya mindegyike egyedi élményeket kínál, amelyek révén felfedezheti a japán kultúra és történelem gazdagságát.

Ismerje meg Szardínia szigetét

Blog <!-- wp:tadv/classic-paragraph /--> <!-- wp:paragraph --> Ha Olaszországhoz tartozó szigetekről van szó, a legtöbbünknek valószínűleg Szicília jut először eszébe, pedig Szardínia is egy izgalmas úti cél. A közvetlenül Korzika alatt fekvő, alakja miatt lábnyomnak is nevezett sziget ma különleges autonómiát élvező régiónak számít.</p>
Ha Olaszországhoz tartozó szigetekről van szó, a legtöbbünknek valószínűleg Szicília jut először eszébe, pedig Szardínia is egy izgalmas úti cél. A közvetlenül Korzika alatt fekvő, alakja miatt lábnyomnak is nevezett sziget ma különleges autonómiát élvező régiónak számít.

Fedezze fel Ázsiát és Ausztráliát a Korean Air különleges akciójában

Hírek <p>Készüljön fel egy felejthetetlen utazásra a Korean Airrel, amely most különleges promóciós ajánlatokat kínál számos varázslatos úti célra Ázsiában és Ausztráliában.</p>

Készüljön fel egy felejthetetlen utazásra a Korean Airrel, amely most különleges promóciós ajánlatokat kínál számos varázslatos úti célra Ázsiában és Ausztráliában.

Úti célok a bakancslistánkon: Serengeti Nemzeti Park

Blog <!-- wp:paragraph --> Bakancslistás úti célokat bemutató sorozatunkban olyan helyeket mutatunk be, amelyekkel biztosra mehetünk, ha emlékezetes élményeket szeretnénk szerezni. Ezúttal a Tanzániában található Serengeti Nemzeti Parkot ajánljuk az olvasóink figyelmébe, ahol rengeteg afrikai állatot figyelhetünk meg.</p>
Bakancslistás úti célokat bemutató sorozatunkban olyan helyeket mutatunk be, amelyekkel biztosra mehetünk, ha emlékezetes élményeket szeretnénk szerezni. Ezúttal a Tanzániában található Serengeti Nemzeti Parkot ajánljuk az olvasóink figyelmébe, ahol rengeteg afrikai állatot figyelhetünk meg.

Oslo felfedezése - látnivalók a norvég fővárosban

Blog <!-- wp:paragraph --> Oslo egy élettel teli, barátságos város, ahova érdemes legalább egyszer ellátogatnunk az életünk során. Tény, hogy nem a legolcsóbb úti cél, de az is biztos, hogy minden elköltött norvég koronánk jó helyre kerül: az itt szerzett élményeink örökké velünk maradnak.</p>
Oslo egy élettel teli, barátságos város, ahova érdemes legalább egyszer ellátogatnunk az életünk során. Tény, hogy nem a legolcsóbb úti cél, de az is biztos, hogy minden elköltött norvég koronánk jó helyre kerül: az itt szerzett élményeink örökké velünk maradnak.

Júniusi jutalomjáték a repjegy.hu-n - nyerje vissza repülőjegye árát

Hírek <p>Foglalja le repülőjegyét júniusban a repjegy.hu-n, és nyerje vissza foglalásának árát!</p>

Foglalja le repülőjegyét júniusban a repjegy.hu-n, és nyerje vissza foglalásának árát!

Tudnivalók a fogyatékkal élő, csökkent mozgásképességű repülős utazóknak

Blog <!-- wp:paragraph --> A csökkent mozgásképességű, a látássérült, és a hallássérült utasoknak sem kell lemondaniuk arról, hogy repülővel juthassanak el célállomásukra, akár egyedül is. Szerencsére a légitársaságok és a repterek fel vannak készülve arra, hogy különleges segítséget nyújtsanak azoknak, akiknek szükségük van rá.</p>
A csökkent mozgásképességű, a látássérült, és a hallássérült utasoknak sem kell lemondaniuk arról, hogy repülővel juthassanak el célállomásukra, akár egyedül is. Szerencsére a légitársaságok és a repterek fel vannak készülve arra, hogy különleges segítséget nyújtsanak azoknak, akiknek szükségük van rá.

Népszerű légitársasági partnereink

lászló - 2024-01-16 14:38:08
a gép és a menetrend is rendben volt. tetszett az út.
Erzsébet - 2023-09-28 19:28:03
Első repülő utam során nagyon meg voltam elégedve a légi utas kisérőkkel, maximálisan segítőkészek voltak, miután közöltem, hogy még nem repültem. Mindent külön is megmutattak, hogy működik. Az első élmény nagyon fontos, hogy a leendő utasokban erősítsék a vizz air iránti bizalmat. Továbbra is kívánom, hogy ilyen odaadó munkatársaik legyenek. Önök egyik elégedett utasa
TetT - 2023-07-25 18:47:58
A személyzet mindig kedves. Arra a 1,5-2 órára kényelmes is a repülő. Sokat és sokszor késnek, de ez benne van a repülésben.
Keskenyné - 2023-09-02 11:02:02
2023 08.28-án érkeztünk Torontóból müncheni átszállással Budapestre a feladott csomagokat az érkezéskor a csoport egyetlen tagja sem kapta meg, később is csak részben kaptuk meg, eltelt 5 nap! Pérémium Economy felárral utaztam, szeretném mielőbb megkapni a csomagomat, több fontos használati tárgy mellett, utazás előtt felírt gyógyszereim is a bőröndben vannak. bejelntés referencia számaBUDLH17967 sürgős választ várok, és a csomagomat
nrbk - 2023-05-22 12:50:50
A légiutaskisérők kedvetlenek és egy kivélével nem is voltak segítőkészek. kisgyermekkel utaztunk és nem kaptunk segítséget a le és felszállásban. ha hívtuk őket az üléshez nem jöttek. szerettem volna a gyereknek ebédet vásárolni azonban már nem volt annyi a fedélzeten hoyg nekünk is juthasson. nagy csalódás volt ez az út a számunkra.
Gina83 - 2021-04-01 23:09:10
A személyzet felháborítóan udvariatlan. Kiabálnak az utasokkal ugy viselkednek az emberekkel mint a kutyákal. Ahoz képest hogy mennyire drágák az ellátás nagyon szerény 13 órás úton könyörögni kell még az innivalóért is. Soha többé nem utazom velük.
Pallang László - 2021-11-15 16:04:58
A repülőjegy vásárláskor az esky oldalra navigált ott megrendeltem, kifizettem a jegyet. Tengeren túli utazáshoz, több átszállással, a jegyet az utazás előtt 16 órával, még nem kaptam meg. Az iroda telefonon nem elérhető, emailre nem válaszolnak! Soha többé velük!
Peti - 2020-03-09 08:38:46
Minden a társaság által leírtak szerint történt, nagy poggyászméret viteli lehetőség, jó átszállás, pontos indulás és érkezés. Jól felszerelt gépekkel utaztunk, udvarias kiszolgálásban volt részünk, az ellátás bőséges volt. A lábnak lehetett volna több hely, de ki lehetett bírni.
Annamari - 2020-01-13 10:59:37
Ez volt az első ilyen hosszú utunk. A járat pontosan indult és érkezett, nem volt késés. Mindkét útra a középső részre kaptunk helyet, ami párom hosszú lábainak annyira nem volt kellemes, de ez nem a társaság hibája. Ami viszont fura volt, hogy a vissza úton a személyzet kicsit szervezetlennek tűnt. A meleg étkezésnél egyszerűen elfogyott a csirkés, így mindenki halas menüt kapott... Valamint a leszállás előtt kicsit kapkodósra sikeredett a "szerviz". Mindezt leszámítva nagyon valószínű, hogy legközelebb is ezt a társaságot választjuk, ha lehet.
evika61 - 2022-04-04 08:36:43
A Palermo-Budapest járatot 2022.márc.30-án törölték. Órákon keresztül módosították a felszállás időpontját,majd ékkel fél 1-kor törölték a járatot. a légitársaságtól semmiféle információt nem kaptunk a további ügyintézéssel kapcsolatban.A várakozás időtartama alatt sem ételt sem italt nem osztottak.
zolibacsi - 2020-11-20 18:00:34
2018 novemberben vettünk két jegyet 2019 májusi utazás Velence - Budapest A járatot törölték. Rengeteg levelezés válasz szinte sohasem. Elérhetetlenek, nem válaszolnal. A bénzünket még a mai napig sem kaptuk vissza. A lányom szintén azzal a társasággal utazott volna Barcelónába. Szintén semmi válasz pénz a mai napig sehol. Egy szemét banda mindenki messziről kerülje el öket ha nem akarnak ráfizetni ÉLETVESZÉLY !!!!
baricznehegedus - 2020-05-17 15:12:29
2019. juniusában Barcelona-Budapest járaton utaztunk. Minden Annyira csodálatos volt, hogy abban hiba nincs. A pilóta, a személyzet, a tisztaság, és még sorolhatnám. A jövőben hiszem, hogy csak a RyanAir-rel szeretnénk utazni! A reptéren kicsit nehezebb volt a csomagunk a kelleténél, nem beszéljük a nyelvet, ennek ellenére maximálisan segítőkészek voltak.
Norina2015 - 2020-06-03 09:56:51
Makszimális kiszolgálás óramű pontosság
Jules - 2020-03-08 12:23:06
Élmény volt látni, ahogy a 40+-os hölgyek nyugodtan, magabiztosan és kifogástalan udvariassággal kezeltek minden felmerülő problémát, kérdést. Az - agymosásra persze jobban alkalmas - tiniket alkalmazó légitársaságok elgondolkodhatnak ... Az ellátás pedig megfelelt annak, amit egy francia gépen elvár az ember.
TFX - 2019-11-11 17:56:41
Odaúton minden rendben volt. Hazafelé sajnos a mérethatár és súlyhatár alatti kézipoggyászt sem engedték fel a gépre. Gyanítom, hogy pofára vagy csak véletlenszerűen vettek ki poggyászokat. Tették ezt annak ellenére, hogy helyjegyünk is volt. Több mint két óra repülőút alatt asztmaspray, szemüveg és olvasnivaló nélkül voltunk. Ferihegyen a poggyászfelvételen az a szalagról az egyik táskát egy kínai nő kezéből kellett kikapni. Ha akkor nem vagyunk résen akkor azóta sincs meg se táska, se slusszkulcs.
Zsuzsa Galdi - 2022-06-07 03:14:57
Bp - NY junius 4-i LO33 jaraton utaztunk. Kituno utazas volt es a fedelzeten nagyon kedves, segitokesz, mindig mosolygo legiutas kiserokkel talalkoztunk, akik munkajukat lelkiismeretesen, kedvesen vegetek. Szeretnek koszonetet mondani a segitokeszsegukert, es gratulalni a szuper munkajukhoz. Tovabbi munkajukhoz jo egeszeget es minden jot kivanunk! Szivelyes udvozlettel: Galdi Zsuzsa
erika - 2020-07-01 21:41:43
Március 13-án utaztunk Londonba 3 napra, 15-én estére szólt a visszaúti jegyünk. 14-én a lengyel állam felfüggesztette az összes repülőjáratát a vírushelyzetre hivatkozva, melyről a LOT e-mailben azonnal értesített. Telefonon egyeztettünk a légitársasággal, akik a jegyek árának visszafizetését ígérték. Egy másik társasággal haza tudtunk a tervezett napon utazni, természetesen jóval drágább jeggyel, hiszen utazás előtt 1 nappal vettük. Azóta is várjuk az elmaradt utazás jegyárának visszafizetését a LOT-tól, immár 108 napja. (persze számtalan e-mail és telefonhívás történt részünkről ez idő alatt)
Laszlofalvi - 2020-04-09 23:41:09
Csak utaztam volna, ind. elött 4.nappal lemondták. Onnantól kezdve elérhetetlenek voltak, vissza kellett jönnünk Ausztráliából és 945200.-forintért kellett jegyet vennünk kettönknek! Az átfoglalásról mereven elzárkozott a repjegy.hu ahol a retúr regyeket vettem! Felháboritó ahogy nem törödtek velünk! Még panasz sem tudtam tenni!
erika - 2023-12-26 15:01:49
a társaság elvesztette a bőröndünket, a 2 hetes hajóutat a rajtunk lévő ruhában kellett végig csinálni. A KLM-nek köszönhetően a drága amerikai hajóút tönkre lett téve. Semmi segítséget nem adtak, bőröndünk visszaszerzésével nem foglalkoztak. Soha nem utazunk KLM -el, senkinek nem ajánlom.
Zoltán - 2020-01-21 07:09:40
A repülőgépen a hely szűk, kényelmetlen ülésekkel, melyeket az utasok hátra döntve, tovább korlátozzák a mozgásteret, szellőzés-klíma csak a fejet éri, a levetett cipők, lábszag-étel keveréke egész úton végig kíséri az embert. Kiömlött forró kávé, italok, az üléseken. Feladott poggyászrongálásért, (szétvágták 70cm hosszan), senki felelős nincs.
tibor - 2019-11-30 22:50:59
nem igazán választanám ha lehet ezt a társaságot. személyzet ellenséges, vagy lekezelő. gép a szokásosnál is kényelmetlenebb
Ági Budapestről - 2024-02-21 10:05:33
Csodálatos út volt Austráliába, Dohában szálltam át az emeletes nagy madárra, szuper kényelmes repülőjárat finom ételekkel, italokkal, meleg takarókkal. Mindig ezt a járatot választom, a személyzet végtelen kedves, segítőkész. A pilóták úgy teszik le a földre ezt a nagy gépet, szinte meg sem érezni a landolást. Minden szuper! Köszönönet a Qatar Airwaysnek, hogy utazhatom járataikon!
Paget György - 2020-10-16 13:04:27
December 31-én Dohai átszállással Aucklandba (Új Zéland) repültünk. Tulajdonképpen mindennel elégedettek voltunk, a személyzet tevékenységétől kezdve a turista osztály kényelméig. Örök élmény marad és bátran ajánlom mindenkinek a légitársaságot.
t.v.maria - 2020-09-02 13:32:57
a járvány miatt kialakult helyzet miatt az egyetlen társaság járta brisbne budapest útvonalat az adott időszakban. az utasfelvétel nagyon nehézkes volt, de ez nem a légitársaság hibája volt, hanem az én esetemben a magyar hatóságok hiányos információ megdása. történetesen magyar állampolgárokra vonatkozó magyarországra történő beutazásról szóló jogszabályok ismertetése nem volt megfelelő. az utazás során végig maszkot és arcpajzsot kellett hordani, amit a légitársaság biztosított. a speciális étel biztosítása teljes mértékben megfelelő volt. a személyzet mindent megtett, amit lehetett. többször fertőtlenítették a mellékhelyiségeket, folyosókat. a magas jegyárért magas színvonalú szolgáltatást kaptam, s a leggyorsabb hazatérést. továbbra is preferálom a qatar légitársaságot.
Marta51 - 2022-05-07 09:23:49
Mivel törölték a járatomat egy héten belüli visszafizetést igértek ami a mai napig nem érkezett meg a kártyámra valahogy nem vagyok elégedett
Katalin - 2020-03-04 13:58:37
Időben indult, időben érkezett.
A reptéri eligazodás a Liszt Ferenc repülőtéren nem egyértelmű.
Az új utasmóló indulóállomását csak segítséggel/ személyesen egy utassegítő mellényes hölgy/ találtam meg.
Erika50 - 2019-12-14 13:01:14
Felháborítónak tartom,hogy a kézi kis bőröndöm mellé nem vihettem fel a személyes irataimat tartalmazó retikülömet a kisméretű váltáskánban .Mindent be kellett raknom a bőröndbe.Sajnos ez nagyon kellemetlen volt más utasnak is,hogy a hangárban kellett ki-be pakolásznunk a bőröndbe.Valamint a visszafele úton, a kézi poggyászom nem fért el a gép utasterében,így azt a csomagtérbe kellett feladnom,már a gépre felszállva. Ha tehetem legközelebb más légitársaságot választok.
Alexandra - 2023-10-07 08:18:03
Pokollá tették a nászutunk koszonjuk Emirates :(
Zoltan - 2023-10-07 08:07:09
Dubaiba mentünk volna Budapestről és törölte az Emirates a járatunk, a következő gépre pedig már csak Busissnes Class lehetőséget adtak volna vagy azt hogy a feleségem és a gyermekem a gép másik felébe ültetik.. ennyi pénzért ez megengedhetetlen
Diana - 2023-10-07 07:55:16
Először utaztunk volna az Emirates társasággal Budapestről de törölték a járatunk kárpótlásul még egymás mellöl is elültettek a férjemmel.. ha lehetne nullát adni pont annyit érdemelnének borzasztó
Tom - 2024-01-08 12:07:12
Ha lehet velük repülünk. Kulturált beszállítás, kedves, segítőkész stewardessek, nem a model fiatalokat kell elképzelni, de sokszor egy nagyi típus jobban odafigyelt ram a repülés alatt, kedvesebben kiszolgált mint bármelyik korábbi repulesem alatt... Volt mar késésben részünk, mert a kapitány nem hagyott ott het angolt Amszterdamban, mert nem találtak a kaput, bosszantó volt, de alltalaban minden rendben szokott lenni. az applikáció sokszor nem működik, ez néha bosszúságot okoz nem mondom, elvárnám egy ilyen cégtől, hogy ilyesmi ne lehessen megemlíteni, de ez van.. Kapsz kis nasit, vizet, vagy rendes Etelt attól függ milyen messze repülsz. sokkal jobb érzés velük utazni, jobb a hangulat a gépen, nem mondtak nekem, hogy vegyek vizet amikor kertem, meg máshol a mellettem rosszul levonek nem adtak vizet a gyógyszerekhez, vennie kellett. pedig osszessgeben majdnem ugyan olyan mint a többi, de az a majdnem nekünk elég, pont annyival jobb mint a többi... Meg a w-nel 106 GBP/HUF lett volna a bőröndünket, addig a BA-nel 20.igaz a BA-s bőröndbe csak 23kg-ot lehet tenni. a fedélzetre felviheted a kis poggyász es a hátizsákot/laptop taskat a labadhoz, ezért nem kell felarat fizetni, úgyszintén nem kell a párod helyet megvenned magad melle, hanem ha vettel ket jegyet akkor azt egymás melle tette nekünk eddig meg mindig. ami amúgy szerintem alapnak kellene lenni. Persze ha egy hátizsákos ket napos varoslatogatasrol van szó, akkor a fapados ar kedvezőbb.
Tom - 2024-01-08 12:06:54
Ha lehet velük repülünk. Kulturált beszállítás, kedves, segítőkész stewardessek, nem a model fiatalokat kell elképzelni, de sokszor egy nagyi típus jobban odafigyelt ram a repülés alatt, kedvesebben kiszolgált mint bármelyik korábbi repulesem alatt... Volt mar késésben részünk, mert a kapitány nem hagyott ott het angolt Amszterdamban, mert nem találtak a kaput, bosszantó volt, de alltalaban minden rendben szokott lenni. az applikáció sokszor nem működik, ez néha bosszúságot okoz nem mondom, elvárnám egy ilyen cégtől, hogy ilyesmi ne lehessen megemlíteni, de ez van.. Kapsz kis nasit, vizet, vagy rendes Etelt attól függ milyen messze repülsz. sokkal jobb érzés velük utazni, jobb a hangulat a gépen, nem mondtak nekem, hogy vegyek vizet amikor kertem, meg máshol a mellettem rosszul levonek nem adtak vizet a gyógyszerekhez, vennie kellett. pedig osszessgeben majdnem ugyan olyan mint a többi, de az a majdnem nekünk elég, pont annyival jobb mint a többi... Meg a w-nel 106 GBP/HUF lett volna a bőröndünket, addig a BA-nel 20.igaz a BA-s bőröndbe csak 23kg-ot lehet tenni. a fedélzetre felviheted a kis poggyász es a hátizsákot/laptop taskat a labadhoz, ezért nem kell felarat fizetni, úgyszintén nem kell a párod helyet megvenned magad melle, hanem ha vettel ket jegyet akkor azt egymás melle tette nekünk eddig meg mindig. ami amúgy szerintem alapnak kellene lenni. Persze ha egy hátizsákos ket napos varoslatogatasrol van szó, akkor a fapados ar kedvezőbb.
Bkrisztike - 2023-02-20 00:06:17
Mexibóból utaztunk haza felé Magyarországra,és nem engedték fel a kezipoggyászainkat a fedélzetre ami méretnek megfelelő volt és végig utaztuk így a fél világot....ellenben más nemzetiségüeknek felengedték a jóval nagyobb méreteket!!!!Felháborítónak tartom hogy bármi miatt kivételeztek velünk,holott megfelelő volt a szabványméret és így szerepelt a repűlőjegy foglalásakor!!!Sosem volt belőle probléma!!!!Tanulság sosem utazunk velük többet!!!Az elvek miatt!!!
Nusika55 - 2018-01-18 10:45:31
Nagyon tetszett mikor a T mobil üdvözölte az utasokat a leszállás előtt a gépen! Mindenkit nagyon meglepett!
Kristof - 2018-01-02 08:40:26
A légitársaság gépei tiszták és kényelmesek. A személyzet rendkívülien csínos udvarias segítőkész. Az ellátás turista osztályon kiemelkedő.
Zsuzska - 2017-12-30 17:25:28
Nagyon kedves , gondoskodó személyzet, finom az étel, kedvencünk ez a légitársaság.
Tupika - 2022-10-21 12:02:17
Air Serbia Legitársassag ?????
Egyáltalán nem válaszolnak a tel. információs számukra. Napokat hívom de mindig foglalt … mivel nem törődnek az utasokkal! Szemtelenség, szerencsétlen egy viselkedés, pfui!
Vera - 2021-08-18 15:45:51
Új, modern repülőgéppel utaztunk Rigába, az ülések nagyon kényelmesek voltak, a személyzet pedig kedves és segítőkész. Igaz fizetős az étel, de legalább a választék bőséges volt. Ha tehetem, újra velük utazom majd.
Horváth Franciska - 2017-12-28 09:40:25
Sajnos negatív élményekről tudok beszámolni a Rigai repülőtéren a beszállásnál egy Paula nevű földi légi kísérő udvariatlan, rugalmatlan és arrogáns módon viselkedett.
Ferenc - 2020-02-24 09:34:03
Minden tekintetben pozitív véleményem van a Korean Air légitársaságról. Ha valaki pontos, kényelmes, magas szintű kiszolgálásra vágyik elfogadható áron, annak szívesen ajánlom. Egy igen hosszú, 2x20 ezer km-es úton vagyok túl és ennek alapján volt módom véleményt formálni.
RiziBizi - 2016-12-07 13:05:21
Budapestről Prága (CSA) érintésével Szöulba utaztam. A fedélzeti szolgáltatás nagyon jó volt, figyelmes, a hosszú utat kényelmesebbé tevő szolgáltatások voltak. Lehetőség volt nyugati és koreai ételek közül választani, illetve zenét hallgatni/filmet nézni. A járat pontosan indult és érkezett. A kapott szolgáltatás a jegy árával arányban állt.