Untitled-1

4.3
Én is értékelek

Bemutatkozása

Az isztambuli központtal rendelkező Turkish Airlines Törökország nemzeti légitársasága. Járatokat az alábbi földrészekre indít:

• Afrika
  • Amerika
  • Ázsia
  • Ausztrália
  • Európa.

Az 1933-ban alapított Turkish Airlines napjainkra az egyik legjelentősebb légitársasággá nőtte ki magát. Fedélzetén a repülőútból élmény válik. Három osztályra váltható repülőjegy: economy class, comfort class és business class.

Már a turista osztályon is felszolgálnak hideg vagy meleg reggelit, ételt, attól függően, hogy mely napszakban utazunk. Az ételek minősége kifogástalan és friss, török és nemzetközi különlegességekre számíthatunk.

A comfort class utasai üdvözlő italt kapnak a fedélzetre érkezéskor, a meleg ételeket pedig porcelán tányérokon szolgálják fel a mindig mosolygós légiutaskísérők.

A business osztályon utazva, az ülések kényelmes ággyá alakíthatóak, így kipihenten érkezhet egy hosszú repülőút alkalmával úti céljához. A légiutaskísérők "repülő séfek" remekműveit kínálják, de választhatunk a bőséges snackekből, édességekből is, illetve a tradicionális török kávét is felszolgálják minden étkezés után.

A légitársaság közvetlenül közlekedik Budapest és Istanbul Atatürk repülőtere között.

Díjai - Az én légitársaságom nyereményjáték eredménye:

"Az én légitársaságom 2013" közönségszavazáson elért helyezései

Összesítettben: 2. helyezés
A legjobb fedélzeti ellátás: 3. helyezés
A legjobb ár - érték arány: 3. helyezés

A repjegy.hu által szervezett "Az én légitársaságom - 2012" versenyen az első helyen végzett a "Legjobb fedélzeti ellátás" kategóriában, összesítettben pedig második helyezést kapott.

Checkin információk

A díjmentes online utasfelvétel a légitársaság weboldalán érhető el, legkorábban 24 órával a menetrend szerinti járatindulás előtt. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

A Singapore Airlines lett 2023 legjobb légitársasága

hír A Singapore Airlines lett 2023 legjobb légitársasága

Újabb isztambuli járat indul a nyáron Budapestről

hír Újabb isztambuli járat indul a nyáron Budapestről

A Turkish Airlines tovább növeli budapesti járatainak a számát

hír A Turkish Airlines tovább növeli budapesti járatainak a számát

Utasaink véleményei

A repülőjegy vásárláskor az esky oldalra navigált ott megrendeltem, kifizettem a jegyet. Tengeren túli utazáshoz, több átszállással, a jegyet az utazás előtt 16 órával, még nem kaptam meg.
Az iroda telefonon nem elérhető, emailre nem válaszolnak!
Soha többé velük!
Pallang László - 2021-11-15
Minden a társaság által leírtak szerint történt, nagy poggyászméret viteli lehetőség, jó átszállás, pontos indulás és érkezés. Jól felszerelt gépekkel utaztunk, udvarias kiszolgálásban volt részünk, az ellátás bőséges volt. A lábnak lehetett volna több hely, de ki lehetett bírni.
Peti - 2020-03-09
Ez volt az első ilyen hosszú utunk. A járat pontosan indult és érkezett, nem volt késés. Mindkét útra a középső részre kaptunk helyet, ami párom hosszú lábainak annyira nem volt kellemes, de ez nem a társaság hibája. Ami viszont fura volt, hogy a vissza úton a személyzet kicsit szervezetlennek tűnt. A meleg étkezésnél egyszerűen elfogyott a csirkés, így mindenki halas menüt kapott... Valamint a leszállás előtt kicsit kapkodósra sikeredett a "szerviz". Mindezt leszámítva nagyon valószínű, hogy legközelebb is ezt a társaságot választjuk, ha lehet.
Annamari - 2020-01-13
Sajnos még mindig stabilan lehet számítani az 1 órás késésre ...
Poti - 2019-12-06
A repjegyen soha többé nem fogok venni repülőjegyet! Nem kívánom senkinek azt a szenvedést, amit az okozott, hogy nem közvetlenül a légitársaságnál vásároltam. A légitársaság honlapján a foglalási azonosítóval semmit nem tudtam elintézni, ellenőrizni, hogy valóban érvényes e a jegy, a check-in-elni és így kiválasztani a kívánt ülőhelyet sem lehetett. Külön idő és energia volt kideríteni, hogy csak a repétern való check-in lehetséges. És sajnos azt sem állíthatom, hogy így anyagilag jobban jártam volna.
Lobo - 2019-11-08
Kedves Repjegy.hu!

Nagy biztonsággal nem fogok Önökön keresztül többet repülőjegyet rendelni.
Az Önök rendszere szándékosan vagy önhibájukon kívül nem alkalmas foglalás lebonyolítására. Nálam egymás után 2-szer is levonták a foglalási díjat, a rendszerük mégsem volt képes biztosítani a helyeket. Csak külön levelezés/telefonálgatás és ügyintézői foglalás útján. És az első levont díj csak kb. 2 hét múlva került vissza a számlámra. Valamint végeredményként majd 10 ezer Ft-al többet kellett fizetnem jegyek db-jáért.
Számomra aktuálisan a fogyasztóvédelem és/vagy gazdasági versenyhivatal felé jelentendőnek t ...
repjegy.hu never - 2019-11-05
Augusztus 25-én indultam Mexikóvárosba Tuskish Airlines-szal. A fedélzeti ellátás, a személyzet és minden tökéletes volt. Isztambulban nagyon kedvesen felajánlottak egy ingyenes városnézést, amire sajnos csak nagyon szűkösen lett volna elegendő az átszállási idő, így nem mertem bevállalni, de egy egy páratlan szolgáltatás; valamint a repülőtér is gyönyörűen felújított, hamar elment a 4 óra, amit ott kellett töltenem. Visszafele (szeptember 11-én) sajnos csak úgy tudtam jönni, hogy Mexicóváros-Panama (Copa Airlaines), majd Panama-Budapest Turkish Airlines. Sajnos a Copa késve indult Mexikóvárosból és Panamába érve az óriási késés miatt már ...
Léna - 2019-10-18
A gép pontosan indult, az utazás rendben volt. A felszolgált ételek finomak voltak. Párnát a rövidtávú úton nem adnak, de lehet kérni.
Zoltán - 2019-10-10
A korábbi évekhez képest alacsonyabb színvonalú ellátást biztosítanak a fedélzeten.
Kárpáti Márta - 2017-12-30
Tallinnból Budapestre utaztam, isztambuli átszállással a Turkish Airlines-al, az épp jó áron beszerezhető jegy miatt. Először utaztam a légitársasággal, de bárkinek szívesen ajánlom. Egy egész menüt kaptunk a repülőn ingyen (a repjegyhez járt alapból), csirkehússal, körettel, vajjal, olivaolajjal, kis süteménnyel, ingyen itallal. Az ülések hátulján képernyőn lehet filmet nézni, zenét hallgatni, és a térképen figyelni, hogy merre járunk éppen. Távirányító is jár a képernyőhöz és ingyen fülhallgató. A személyzet kedves, mosolygós, jól végzik a munkájukat, a repülő kényelmes, nem az az összezsúfolt kis fapados repülőgép. Teljes mér ...
Judit - 2017-12-30
Irma hurrikán idején utaztunk a párommal Kubába, Havannába. Oda még messze járt a hurrikán, minden tökéletes volt. Vissza akadtak gondok, mivel törölték a járatot és ott rekedtunk. Karpotlaskeppen segitettek keresni egy korábbi, alternatív útvonalat haza,mint a kijelölt, ugyanis nem volt több pénzünk.
A hosszabb út ellenére végig összkomfortos volt minden. Kedves személyzet és kényelmes székek fogadták a 2 átszállás során (Hav-Bog- Ist-Bud). Békésen lehetett pihenni az összes pilóta szuper volt.
Csak ajánlom.
Ui: a kis táskákat nagyon szeretem, amiket adtak. Megdöbbentem az igényességtől.
katam - 2017-12-30
Tökèletes volt az út,minden flottul ment.A beszállástól a leszállásig!Minden extra meg volt amire szüksègem volt. Nem tudok rosszat mondani!
Gityei - 2017-12-29
Kellemes oda út és egy kicsit rázósabb vissza út mellett kényelmes utazásunk volt.
Anya - 2017-12-28
Nagyon kedvesek udvariasak voltak
Öröm volt repülni
Ildiko - 2017-12-28
Nagyon féltem az első repülőutamtól, mivel előzőleg egy kis repülővel elmentünk a családdal városnézésre, gondoltam sosem lesz pénzünk más, nagyobb útra,városnézés közben leállt a motor, légörvénybe kerúltünk, fiam az előzőleg kinézett zacskókat telerakta, ennek ellenére a Turkish Airlines járatán nagy változás történt. Mindenki nagyon kedves, segítőkész volt, igaz az első utamon azt gondolták, hogy a kávéspoharakat nem akarom kidobni a szemétbe, de utazás közben rájöttek, hogy a poharakat a füleimre használom légnyomáskiegyenlítö miatt.
Marcsi - 2017-12-28
Mindennel meg voltam elégedve!
iferenc - 2017-12-28
Sokat utaztam az évek során a török légitársasággal (Törökország, Azerbajdzsán, Irak) és szerettem a szolgáltatásaikat, a kedvességüket, a profizmusukat. (No és a frissen facsart narancslevüket, még ha snassz ásványvizes palackból kínálták is)
Mostanra úgy tűnik ott is költséget csökkentettek, ugyanis a meleg menü helyett csak meleg szendvicset (melegszendvicset) kaptunk.
Seepheerd - 2017-12-28
Isztambulba utaztam többször is a Turkish airlines járatával és sosem okoztak csalódást.Kényelmes,tiszta repülő,kedves és professzionális crew, valamint szinte mindig pontos menetrend.
acintia - 2017-12-27
Minden megfelelo , volt bosegesen kaptunk italokat, kavet , etelt! Csak nyelvi nehezsegek miatt volt problemank. Igy nehezebb volt a komunikacio a szemelyzettel.
Maca51 - 2017-12-27
A repülőgép pontosan indult. Már a becsekkolás is korrektül ment. Volt néhány kg túlsúly, de annak megfizetésétől eltekintettek, nem vették annyira komolyan. A személyzet kedves volt, nem nyaggattak folyamatosan, viszont elláttak itallal is szendviccsel is.
Szani - 2017-12-27
kifogástalan , udvarias , pontos !
reti.laszlo1 - 2017-12-27
Élmény volt az utazás
gigi.11 - 2017-12-27
Hála istennek különleges élmény nem volt.
Ami mégis említésre méltó, hogy a személyzet, beleértve a pilótákat is, nagyon természetesen viselkedtek, nem volt erőltetett mosoly, udvariasság.
Otthon éreztem magam a fedélzeten!
Lackis - 2017-12-27
Nagyszerű utazás volt, meglepően kényelmes volt a 14 órás repülőút. Meglepett, hogy még aludni is tudtam a repülőn, erre egyáltalán nem számítottam.
Krisztina - 2017-12-27
A választás elsődlegesen az ár miatt esett a légitársaságra. A jegyeket közvetítőirodán keresztül vettem de a Turkish ügyfélszolgálata teljes mértékben segítőkész volt . Pontos menetrend, kiváló fedélzeti kiszolgálás. A gépek tiszták, újak .
ancsika13 - 2017-12-27
Nagyon kellmes utazás volt, bár visszafelé késett a gép, igy a budapesti csatlakozást lekéstük, de nagyon színpatikusan, európai módra intézték az ebből keletkezett kellmetlenségünket, pld vacsorát, szinvonalas szállást, transfert kaptunk, igy mindennel maximálisan elégedettek voltunk.
wolfocska - 2017-12-27
A személyzet egyálralán nem volt segítőkész
Muffi - 2017-12-27
Az Isztambuli átszálláskor ingyen elvittek minket városnézésre, múzeumokba és még az étkezést is ők állták. Remek élmény volt!
paco7 - 2017-12-27
Nagyon meg voltam elégedve az egész úton, egy átszállással utaztam ami egy kicsit késett a megadott időhöz képest de nagyon szervezett volt minden így nem késtem le a csatlakozást. Az ételek finomak voltam a rövid és a hosszú út során is. Bárkinek merem ajánlani a Turkish Airlinest .
vmarta22 - 2017-12-27
Mennyei Repülés volt a csodálatos AIRBUS 321-300 fedélzetén . Rendkívül ízláses - esztésikus belső, nagyon csendes motor
Volvov50 - 2017-12-27
Rendkívül kedves személyzet,folyamatos jelenlét, és az igényeimnek /előre megrendelt/ szolgáltatás kifogástalan biztosítása!
Haferi - 2017-12-27
Az atszallas az odauton 1ora volt, elotte vezettek be, hogy laptopot nem lehet felvinni a gepre, pedig direkt wifi-s gepet valasztottunk, hogy tudjunk dolgozni. Ez eleg sok kellemetlenseghez vezetett a tovabbi ellenorzesek miatt, igy a gep is kesett. A visszafele uton nem volt a legjobb a menetrend, 1 ejszakat isztambulban kellett tolteni. A gepen megfelelo volt az ellatas es az ulohelyek tavolsaga is.
- 2017-12-27
Kényelmes ülések. Változatos étel és ital kínálat. Udvarias kiszolgáló személyzet.
Captaingyula - 2017-12-27
A Turkish-sel mindenhova egy csodálatos élmény utazni. Kényelmes, a kiszolgálás hibátlan, az étel fenséges a szórakoztatás is megfelelő. Imádom.
maureeshaw - 2017-12-27
A Turkish Arilines személyzete még turista osztályon is elegánsan kezelik az utasokat. Étlapon közlik a menüt, amiből választani is lehet, az éjszakai utazáshoz szükséges kellékeken túl minden figyelmet - kérés nélkül is - megkap az utas.
Gavaldik - 2017-12-27
Többször utaztam már velük, és mindíg kifogástalan ellátásban részesültem; Tökéletes minden, mindíg csak velük utazom ha tehetem!!!
Julcsi - 2017-12-27
A Budapest-Istanbul-Tokyo utvonalon voltam a Turkish Airlines-szal. Tokeletes es kituno szolgaltatast nyujottak es meg egy kis ajandek csonagoti s adtak minden utasnak az utazashoz szukseges kellekelkkel. pl. fuldugo, szem vedo ajakir, papucs stb.
bpattila - 2017-12-27
A gép 2 óra késéssel indúlt Isztambulból.a bőröndömből kilopták a kézi táskámat és a személyes holmijaimat. Az engem ért kárt csakis a web oldalon lehet bejelenteni .az irodában nem foglalkoznak ezzel.és ott is angol és török nyelven. A bejelentésre egy automata válasz érkezett. ami után már nem lehetett folytatni a kárrendezést
lili67 - 2017-12-27
Törökországból jöttünk haza Budapestre Turkish Airlines-al. Tökéletes kiszolgálás, kedves személyzet, picivel drágább mint a másik helyi fapados légitársasaság, de egyáltalán nem bántuk meg hogy a TA-al repültünk. Bátran ajánlom mindenkinek! Ha egy szóval tudnám jellemezni akkor - Minőség :)
asfhagreta - 2017-12-27
Egy egyiptomi nyaraláshoz választottuk a Turkish Airlines légitársaságot, immáron harmadik alkalommal.
A járat Budapestről isztambuli átszállással érte el Sharm el Sheikh repülőterét.
Az átszállási várakozási időben a Turkish Airlines ingyenes városnéző túráján vettünk részt, ami ezúttal is tökéletes volt.
A repülő mindkét irányban pontosan indult és érkezett, a fedélzeti ellátás is az elvárt minőségű volt, és kényelmi szempontból is kellemesen utaztunk.
Ha tehetem, ismét őket fogom választani.
Uszony - 2017-12-27
A Budapest-Istanbul-Djakarta-Bali utvonalon repultem es kituno szolgaltatast nyujtott a Turkish Airlines.
bpattila - 2017-12-27
Nagyon kellemes utazás volt a Turkish-sel. Kényelmes, pontos, nagyon kedves személyzettel.
Melinda - 2017-12-27
Az utalás Miamiba 14 órán keresztül tartott egy átszállással, az indulás és érkezés rendben zajlott, a menetrendet tartottuk. Az első átszállásig a légitársaság kisebb repülőjével utaztunk, ami nagyon kényelmes volt, nagy hellyel a lábunknak, ezzel szemben a nagygép szűkös volt, a több mint tíz órás repülőút így kényelmetlen volt. A megnézhető filmek nagy választéka nagyon jó volt, de sajnos egy film sem volt magyar nyelven, még feliratozva sem. Az ételek íze jó volt, de szerintem túl sok féle dolog volt egyszerre a tálcán, ilyen szűk helyen nem lehet ennyi dolgot egyensúlyozni miközben egy gyereket is el kell látni. A desszertek nem voltak ...
kornyeieszter - 2017-12-27
Meglepő, hogy egy légitársaság 2017ben normál jegy mellé ilyen fedélzeti ellátást ad.
Kovpali - 2017-12-27
Nagyon kellemesen éreztem magam pedig "csak " turista osztályon utaztam. Figyelmes légi kísérők alkották a személyzetet.
pongy - 2017-12-27
A Quatar légitársasággal szembeni légtér tiltások miatt, Mauritiusra utazásunkhoz választottuk a Turkishairlinest. A repülési idő és az ár kedvező volt, azonban az utazás maga borzalmas volt. A Budapest-Istanbul közötti kis repülő kényelmesebb volt, mint az Istanbul-Mauritius közötti. A személyzet kedvetlen, morcos volt. A fedélzeten felszolgálta étel pocsék volt, többen visszaküldték. A repülés alatt elviselhetetlen hőség volt, más légitársasággal szemben, a hőmérsékletet nem lehetett szabályozni, ezáltal, fülledt, elhasznált levegő volt. A közel 10 órás repülőút végén elcsigázva, elgémberedve, leizzadva érkeztünk meg a reptérre. Le ...
Hedit - 2017-12-27
Minden a legnagyobb rendben volt.
Adam - 2017-12-27
Budapestről Isztambul érintésével utaztunk New Yorkba a Turkish Airlines járatával. A légitársaság a menetrendet percre pontosan betartotta, a rövid átszállási idő sem okozott problémát.A járaton az ülőhelyek kényelmesek, a szórakoztató központ kifogástalan volt, bárki megtalálhatta az ízlésének megfelelő elfoglaltságot az út teljes időtartama alatt. Az utazás előtt kiosztott kényelmi csomagok nagyban hozzájárultak a gondtalan utazáshoz, különösen hasznos volt a papucs és az ajakbalzsam. Az étel ízletes volt, a gépen végig ügyeltek a tisztaságra. Csak ajánlani tudom a Turkish Airlinest.
moni1176 - 2017-12-27
Alapvetően rendben volt minden. Budapest -Phuket útvonalon utaztunk oda vissza. Nagyobb gépen azt hittük több helyünk lesz. Ám ebben csalódni kellett. Kevesebb helyünk volt a 2x4x2 es elosztású képen mint a megszokott 3x3 on. Sok ülést nem lehetett dönteni mert elromlott így ez kicsit rossz volt.
Imi1990 - 2017-12-27
Mivel hosszú úton utaztunk, nagyon jó volt, hogy az ülés fekvőhellyé alakítható. Kaptunk párnát, paplant, papucsot és egy neszeszerben zoknit, füldugót, szemmaszkot, ajakírt, fogkefét, fogkrémet...Az ételek tálalása nagyon gusztusos volt.
Ginko - 2017-12-23
Az ülés kényelmes volt, jó volt, hogy van minitv, így legalább nem kellett hallgatnom az utat végigüvöltő gyereket. A kiszolgálás megfelelő volt, a személyzet kedves. Bár kicsit sokat kellett várnom a pottyászomra.
Firmi - 2017-12-22
Kedves segítőkész személyzet, a felszolgált étel jó volt. A gépek állapota megfelelő.
Viktor1987 - 2017-12-22
Japánba utaztunk, és nagyon megvoltunk elégedve, a járatok időben indultak és érkeztek, nem volt semmi gond a se be , ki szállásnál, átszállás is könnyen gyorsan ment, a csomagok éppségben eljutattak semmisem sérült meg, vagy érte sérülés, mi nagyon megvoltunk elégedve, az étel finom volt és bőséges. akárcsak a kiszolgálás.
robnot6944 - 2017-12-19
Igényes fedélzeti szolgáltatások, profi catering, kedves személyzet.
sosigabor - 2017-12-16
A személyzet nagyon kedves és a kiszolgálás jókedvűen, szellemesen(!) történt!
Váradi Zsolt - 2017-12-14
Csak ajánlani tudom magas színvonal korrekt árak
Quper 70 - 2017-12-12
A Turkish Airlines-t csak ajánlani tudom. Mindig velük utazom. Nem tapasztaltam még problémát velük kapcsolatban. Szuper menetrend, gondtalan út, remek kiszolgálás, segítőkész személyzet, és étkezést is biztosítanak.
dajansz - 2017-12-12
A turkish legitarsasag regen nagyon jo volt a fedelzeti etel kinalat .Most csak egy szendvicsre futja nem ezt vartam.
Bogyoka - 2017-12-05
Taskentből TA járattal jövet 1 óra volt adva a csatlakozó budapesti TA gép indulásáig, ez nagyon rövid időnek bizonyult, hiszen a reggeli órában számos utas tranzitált, így óriási tömeg torlódott fel a tranzit security sorban, lökdösődés, fejetlenség, káosz az isztambuli reptéren...
csoportunk is lélekszakadva rohant, hogy még bejusson last call idejében a check-in-be, én is lihegve nyújtottam át beszálló kártyámat, de nem vették át!! elfordultak tőlem és a számítógépet matatták..majd bezárták a csoporttársaimmal együtt rám várakozó busz ajtaját és elküldték azt a géphez..ezután hozzám fordultak és közölték "closed"...nemte ...
antika - 2017-12-02
Indulás 1 órás késéssel, érkezéskor 2 és fél óra a repülőn, mert nem engedett be a reptér, de az utazás kellemes volt
gigi.11 - 2017-11-29
Most először utaztam a török légitársasággal Budapestről Miamiig és vissza. A választásnál elsődleges szempont volt, hogy nagyon jó átszállási idővel közlekedtek a gépeik és a többi légitársasághoz képest a legrövidebb idő alatt lehetett megérkezni az úticélhoz. Árban is versenyképesek voltak. A fedélzeti szórakoztató lehetőségek jók, de az Emirates-től elmarad. A Bp.-Isztambul szakaszon felszolgált melegszendvics a legjobb szendvics volt, amit valaha repülőn kaptam. Ennek az útnak az egyik nagy hiányossága, hogy magyar nyelven nincs információ, ami más légitársaságnál már biztosított. Az Isztambul-Miami úton kapott étlapismertető é ...
mániákus utazó - 2017-11-25
Udvarias személyzet Nagyon jó kiszolgálás finom étel ital
Taxi Mickey - 2017-11-18
Külön értékeltem az egyik stewardess extra figyelmességét, amikor olyasmit kértem, ami nem szerepelt a menüben, de ő előkerítette valahonnan s ez nagyon jól esett. Az egész utazás alatt nagyon rendben voltak a dolgok a személyzettel, semmi negatív dolog nem történt.
A.Károly - 2017-11-16
+finom ételek, remek kiszolgálás, kiváló csatlakozás.
- sok reklám a monitoron a felszállásnál
maximuska89 - 2017-11-15
Budapest-Isztambul -Miami útvonalon és vissza vettük igénybe a Turkish Airlines járatait. Mind a 4 járat pontosan indult és érkezett, elegendő transzfer idő állt rendelkezésre az atszallasokra. A gépen bőséges és igényes étkezésekben volt részünk. A fedélzeti kiszolgálás hibátlan volt. Sajnálom , hogy a hazafele úton a 9 borondunkbol 3!!!! is megsérült az át rakodás során, ezek között merev falu és vászon borítású egyaránt előfordult. A budapesti reptéren a légitársaság képviselője kategorikusan elzárkózott a jegyzőkönyv felvételétol és az okozott kar elismerésétol. Ez felháborító !
Összességében szívesen utaznak újra a TK ...
kisgabor - 2017-11-06
Isztambuli utazásomhoz a Turkish Airlines-t választottam. Utaztam már velük tavaly is és mivel akkor is teljesen meg voltam elégedve velünk nem volt kérdés hogy most is őket válasszam. Pontosság akkor is, és most is megvolt, tartottuk a menetrendet. A személyzet figyelmes volt az út egész ideje alatt.
Az étel finom volt, inni bármit lehetett kérni.
Hazafelé késő délutáni esti órában repültünk, takarókat osztogattak, nem kellett külön kérni maguktól hozták. A figyelmesség maximális volt. A repülőút hamar eltelt, szórakozási lehetőség bőségesen van.
És ami számomra a legnagyobb plusz ami miatt mégjobban megerősít hogy a Tur ...
Ricky - 2017-10-31
nagyon egyszerü volt az egész csak törökül meg angolul tájékoztattak minderről,hol az utasok 90 százaléka magyar volt,nekem nem tetszett
teri - 2017-10-29
Első repülős utazásunk volt. Minden információnyújtás tökéletes volt,teljesen eligazodtunk. Az indulás,érkezés is pontos volt. Az utazás kényelmes, a személyzet kedves. Meghatározó,szép, maradandó élmény volt!
ktkata - 2017-10-29
Mindig szívesen utazom ezzel a légitársasággal,mert nagyon kedvesek. Legutóbbi utam során is felajánlottak egy teljesen üres sort a kényelmesebb utazásért. Mindig segítenek a bőrönd elhelyezésében. Én maximálisan elégedett vagyok velük.
Vyck - 2017-10-26
A Turkish Airlines már többször is bizonyította, hogy a világ egyik legjobb légitársasága. Nagyon sok helyre repül. Ennek az útnak a során Isztanbulból repültünk Madagaszkárra, majd pedig Mauritiusról haza. A fedélzeti ellátás, étel-ital választék messze az egyik legjobb (lásd: szegényes Lufthansa). A szórakoztató programok is nagyon változatosak a képernyőn.
Debrecen - 2017-10-26
Minden maximálisan rendben volt! Elégedett vagyok.
tataizsuszi - 2017-10-26
A kiszolgálás színvonala megfelelő volt. Az ülést azonban nem lehetett mozdítani a 8 órás repülőúton, és az ülésbe épített szórakoztató "tv" sem működött megfelelően. A menetrend, az átszállási lehetőség tökéletes volt. A kapott extrák kényelmesebbé tették az utazást. De ilyen hosszú úton nagyobb lábtér jobb lett volna.
rszalay1 - 2017-10-26
A felszolgált ételek tálalása nagyon szép volt, de maga az étel számomra nem megfelelő (nem szeretem se a halat, se az erőset) A desszertek nagyon finomak voltak.Éjszaka süteménnyel, csokoládéval, szendviccsel, gyümölccsel kedveskedtek.A hosszú út még a bisniss osztályon is fárasztó volt,bár az ülőhely ággyá alakítható, Paplan, párnát, papucsot is kaptunk.
Ginko - 2017-10-26
Kényelmes gépek, remek kiszolgállás. A hosszú átszállás során az ingyenes városnézés, múzeumlátogatás és ingyen étkezések remekek voltak.
Paco07 - 2017-10-25
Fantasztikus élmény volt csupa pozitív csalódásokkal. Legközelebb is csak a Türkish Airlines-t választjuk.
Dóri - 2017-10-25
Több órás volt a repülőút, de nagyon kényelmes volt, külön párna is volt úgyhogy aludni is tudtam, utána filmet néztem és zenét hallgattam.Arra is odafigyeltek, hogy zoknit is adtak ha valaki esetleg fázna.
Az étel is finom volt és mindenki nagyon kedves volt.
nikolettnaveed - 2017-10-25
Minden rendben volt egy kis késést leszámolva Brazília felé. A tájékoztatás korrekt volt!
Feichtingerné Szabó Mária - 2017-10-25
remek kiszolgálás, és megvárta a késő géoet a transzfer járat
bneagi - 2017-10-25
A többi légitársasághoz képest nagyon kényelmesek voltak az ülések, még pihenni is tudtunk!
haraszti - 2017-10-25
Minden nagyon jó volt a repülőút során. Kicsit késett a gép, de ez mellett szép útban volt részünk.
papcsabane71 - 2017-10-25
A légitársaság kommunikációs kérdésére azért adtam egy csillagot, mert nem volt vele kapcsolatom,de ki kellett tölteni.A repjegyet utazási iroda intézte. Nem volt a repülőút során se előtte,se közben olyan esemény melyet itt most megemlíthetnék.Teljesen átlagos volt.
Zsuzsa - 2017-10-25
Mindennel elegedettek voltunk. Talán csak az atszallasnal kellett sokat várni.
figulae - 2017-10-25
Életem első repülése volt, és szerencsére minden zökkenőmentesen zajlott. Mivel átszállással tudtam az úti célomat elérni, így kapásból kétszer repültem egymás után. Hihetetlen érzés a felhők felett kitekinteni a repülőgépből. Egyszer mindenkinek ki kellene próbálnia.. :)
Acacius - 2017-10-25
Nagyon jó ár rövid átszállási időkkel. Budapestről Bangkokba még sosem jutottam el ilyen gyorsan és ilyen olcsón.
Eri - 2017-10-24
Budapest Istambul vonalon èvente többszor utazunk csak a turkis airlinessel megyünk
bernadett0604 - 2017-10-24
Élvezetes utazás volt, egyedüli probléma az órás késés volt. Nem kellemes ennyit ott várakozni, de kibírható volt. A repülőgép tiszta és ápolt volt. A légiutaskisérők nagyon kedvesen és segítőkészen segítettek minket a helyünkre és még a kézipoggyászt is felrakták nekünk. Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a légitársasággal.
szilagyi.viki - 2017-10-24
Este indultunk és a reptéren tudtuk meg ,hogy leszáll a gép még Rodoszon Nagyon gyorsan ereszkedett a pilóta többen panaszkodtak fejfájásra .Le és fel szállnak rá --ami persze nekünk csak időhúzás volt.Továbbúton értük el a célpontot Antalyát.Nagyon későn értünk a reptérre és a transzfer sem volt rövid.
niagara - 2017-10-24
Kiváló es udvarias kiszolgálásban, pontos repülési idoben es remek landolasban volt részen a repülőút alatt.
doca99 - 2017-10-24
Fantasztikus utazás és nyaralás volt!
plattfuss113 - 2017-10-24
Szolgálatkész légiutaskísérők,j választékos ételek.. A légitársaság internetes oldala nem műűködik, nem tudtuk az online check int megcsinűlni.
45894589 - 2017-10-24
Azt hiszem számomra a legtöbbet bizonyított légitársaság a Turkish Airlines. Szeretem a kedves kiszolgálást, a sok apró figyelmességet, amitől jól érzem magam bármilyen hosszú vagy rövid utazásról van szó. Párnát tesznek a fejem alá, ha elaludnék és mindent megtesznek a kényelmes utazásért. Nagyon tetszik, ahogy bánnak a gyerekekkel és végtelenül türelmesek az utazó közönséggel. Az egyetlen légitársaság, ahol biztonságban érzem magam. Ha tehetem repülős utazàsaim alkalmával mindig Őket választom.
Livia - 2017-10-24
Törökország csodaszép! Amikor odaértünk 40 fok volt, itthon hatalmas viharból indultunk, ezért a gép 1 órát késett. Többször elindult a kifutópályán, aztán visszafordult. A barátom akkor repült először, eléggé meg volt rémülve egyébként is, a helyzet fokozta a pánikot... :) azóta többször említette, hogy jó lenne valahova ismét elutazni!
Schreck Odett - 2017-10-24
Istambul-Budapest járat, hibátlan repülés, kényelmes székek, figyelmes, kedves utaskísérők. A repülés élményét volt ezzel a légitársasággal.
S.András - 2017-10-24
Fapados járat volt.Az ár-érték arány szempontyából,teljesen rendben volt.
Andrási Dániel - 2017-10-24
A stewardessek nagyon kedvesek voltak és az étel is kifogástalan volt. Biztos, hogy a jövőben is fogok még ezzel a légi társasággal utazni.
Tota96 - 2017-10-24
Különösen jónak értékelem a felszolgált étel ízletességét és a vörösbor jó minőségét. Lehetne azonban változatosabb, mivel minden alkalommal (8 utazási szegmens 2 hét alatt) ugyanaz a melegszendvics került felszolgálásra.
Különösen jónak értékelem a szórakoztató szolgáltatást, amely nem csak a nemzetközi, hanem a belföldi járatukon is elérhető volt. Bőséges film választékkal. Jó lenne, ha a filmek angol nyelvű kiválasztása mellett, azok angol nyelvű feliratozása szélesebb körben is elérhető lenne.
Lajos_Budapest - 2017-10-24
Már az a tény, hogy nem volt negatív tapasztalatom, egy élmény.
Ogyesszában, indulóban Isztambul felé a gép megvárt, míg a vám végignézte az összes poggyászomat, majd kb.10 perces késéssel indultunk. Ennek ellenére Isztambulba pontosan érkeztünk.
A volt MALÉV azért pótolhatatlan számomra! :-(
Gyula - 2017-10-24
A légitársaság budapesti irodája különösen szolgálatkész, udvarias volt, több alkalommal segített a kérdések megválaszolásában. Az utastér tiszta volt, a stewardessek udvariasak, készségesek voltak, A mellék helység igen tiszta, gondozott volt, Egészen biztos, hogy a következő repülőút során is ezt a légitársaságot fogjuk választani.
Stroh Péter - 2017-10-24
Nagyon kényelmes és kellemes utazásban volt részünk, különösen tetszett a minden utas számára felszerelt tablet, amin a filmektől a têrképig minden megtalálható volt.
Zuzoni - 2017-10-24
Kubába mentem, majd onnan Venezuelán keresztül Isztambulba. Rengeteget repültem már. A gép utastere olyan mérhetetlenül koszos volt, hogy elképzelni sem lehet. Venezuelában a gépben maradtunk, amikor 2017-ben ciroksöprűvel próbáltak takarítani. WC-t, asztalt, mindent egy söprűvel. Akkora volt a gépen a por, hogy az utasok öklendeztek. Se párna , se takaró csere nem volt. Az előző hosszú út utasainak a fertőzött párnája, takarója maradt nekünk. Amikor már mindenki izzadt, poros volt, ránk engedték minden oldalról a párakaput. Így legalább jól ránk ragadt a kosz!