Untitled-1

Bemutatkozása

A TAP Portugal Portugália nemzeti légitársasága, székhelye a Lisszabon Portela Repülőtér. Az 1945-ben alakult légitársaság tagja a Star Alliance szövetségnek. Csaknem 2000 járatot üzemeltet hetente, 34 ország 85 célállomására világszerte.

A TAP modern flottával büszkélkedhet, melynek nagyrészét Airbus gépek alkotják. Ezenkívül Embraer, ATR és Fokker gépeket üzemeltet.

A légitársaság közvetlen járatot üzemeltet Budapest és a portugál főváros, Lisszabon között.

A Tap Portugal járataira magas minőségű fedélézeti kiszolgálás jellemző. Az italfogyasztás ingyenes, legyen szó alkolos vagy alkoholmentes frissítőről. A felszolgált borok többsége a portugáliai Alentejo tartományból származik. A business osztályon bőségesebb étel és italkínálat fogadja az utasokat, de mindkét osztályon kétszer is lehet választani péksütemények közül, étkezés után pedig szabadon választható tea vagy kávé.

Díjai:

A Global Traveler utazási havilap, olvasóinak szavazata alapján, a TAP-ot „2011 Legjobb Európai Légitársasága” címmel jutalmazta.

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 36 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Nyártól közvetlen járatot indít a TAP Washingtonba és Chicagóba

hír Nyártól közvetlen járatot indít a TAP Washingtonba és Chicagóba

Utasaink véleményei

2020 januárban vásároltuk meg a repülőjegyeinket Budapest Lisszabon útvonalra. Valójában nem utaztunk velük a sorozatos járattörlések miatt. 2020 január óta nem sikerül a visszatérítést elintézni velük. Nem lehet kapcsolatba lépni senkivel, ügyfélszolgálat gyakorlatilag elérhetetlen. Az utasok jogai náluk semmit nem érnek! A három csillag csak azért van az értékelésben, mert kötelező elem, és nem akarom a dolgozókat lehúzni úgy, hogy arról nincs tapasztalatom. Nem ajánlom senkinek!
Szilvia S - 2022-04-01
Szeptemberi Lisszabonijáratunkat törölték május 20-én, egy korábbi, önkényes módosítás után. Azóta semmi hír a visszatérítésről!!!
Brigi - 2021-06-10
Törölte a járatot a légitársaság. Az érvényes európai fogyasztóvédelmi rendelkezés ellenére sem fizeti vissza a repülőjegy árát.(14 napon belül köteles a jegy árát visszatéríteni) saját belsőszabályzatra hivatkozva vouchert fog kiállítani, de erről sem adott több mint két hónap alatt részletes tájékoztatást.
utas - 2020-05-20
RIO de Janeiro és Liszaboni járat kifogástalan ... ellátás valamint a személyzet kiemelten jó volt,

Liszabon és Budapest járaton már az ellátás egyenlő a nullával a személyzet jó volt ..

a fedélzet engedélyezett kis bőröndöt elvették a beszálláskor minden kérdés nélkül betették a feladott poggyászok közé , benne a laptoppal nagyon mérges voltam
Nagy - 2020-02-02
A visszaúton a járatunkat törölték, 2020 január 2. 13:40 helyett 2020. január 4. hajnali 2:30-kor indult vissza a gépünk Praiáról a Zöld foki szigetekről. Semmilyen tájékoztatást nem kaptunk a TAP-tól helyben, és a budapesti iroda sem tudott semmit mondani a várható visszaindulásról. Végül 2020. január 4-én késő este értünk vissza Budapestre, Amszterdamon keresztül, a tervezett január 3-i kora reggeli 5:30-as érkezés helyett. A párom nem tudott pénteken bemenni a munkahelyére. Bónuszként még az összes csomagunkat is lehagyták a gépről és emiatt is a repülőtéren kellett maradni reklamálni. A visszaút egy borzalmas rémálom volt. Soha többé ...
amezokozy - 2020-01-06
A személyzet a gépen kedves, segítőkész, az étel minimális. Lisszaboni csatlakozás másfél órás késéssel indult Gran Canariára. Visszaúton Gran Canarián a kezdő pultos negyed órán át kereste az informatikai rendszerükben (de végül is megtalálta) a bőrönd befizetésünket. Visszafelé úton éjszaka Lisszabonban sok volt a 7 órás csatlakozási idő. Az ár-érték arány tekintetében drága volt a jegy (Bp-Gran Canaria 2 feladott bőrönddel 2 személynek 233000 Ft).
fulopl - 2019-11-19
Sajnos a járat Liszabonbó Funchalba induló járat több mint 1 órával később indult, ráadásul ez éjjel 1 órakkor történt.
Egyébként elégedett voltam a járattal és személyzettel egyaránt.
Péter - 2019-10-20
A gépünk 2019. szeptember 06-án 19:15-kor indult volna Ponta Delgada-ból Lisszabonba, de a járatunkat törölték, így a csatlakozást is lekéstük és aznap már nem indult járat Lisszabonba. A TAP légitársaságtól kaptunk vouchereket (szállás, taxi, étkezés) és örültünk, hogy nem hagytak cserben minket, azonban a következő járatokra már nem tudtunk becsekkolni, mert elfogytak a jegyek, így a szeptember 6-i indulás helyett csak a 8-án este 19:00-kor induló járatra tudtunk helyet foglalni. Ezért a reptéren megkérdeztük, hogy akkor miért nem kapunk a másik éjszakára is vouchereket, sőt, így a lisszaboni éjszakára is kellett volna kapnunk, mert az átsz ...
csalódott utas - 2019-09-09
Pontos indulás és érkezés, kedves személyzet. Az utazás előtt küldött visszaigazoló kicsit kevésbé volt átlátható a megszokotthoz képest, de nagy gond nem volt vele.
Endru - 2017-12-30
Casablanca -Lisbon-Budapest út elég izgalmasra sikerült az Air Portugal fedélzetén, Az út első felén előttem ült Paulo Coelho es felesége, aki Lisbonig egész úton foglalkoztatta a személyzetet! Mivel kis gép volt, így nem volt Business class csak mi a kis turisták. Grat a személyzetnek a helytállásért! Átszállás, Következő járat ..
Lisbon-Budapest úton pedig volt egy kisebb szóváltós ruhatépős party két utas között. Pont mikor már szépen elaludtunk volna az éjszakai járaton, el is kezdődött a “you just f@x&ing touched me” party. De az utaskísérők itt is helytálltak és gyorsan diszkrét módon kezelték a helyzetet. Nagyon nem ör ...
instantsonic - 2017-12-29
A lisszaboni oda- és visszaúton határozottan pozitív benyomást tett ránk a légitársaság szervezettsége, a kellő tájékoztatás, az udvarias és barátságos személyzet segítőkészsége. Jó ár/érték
arány, minőségi fedélzeti ellátás és kiszolgálás jellemezte a társaságot.
Szívesen és bizalommal repülnénk a TAP-pal távoli célállomásokra is.
Gy.G. - 2017-12-29
Egy kis késéssel indultunk, de a pilóta be tudta hozni a lemaradást. A személyzet mosolygós, végtelenül türelmes és segítőkész volt. Kényelmes ülésekben repültünk. Jó választás volt a TAP!!!!
Bobojsza - 2017-12-28
Budapest Lisszabon közel négy óra repülés. Lehetett volna unalmas elalvós, szorongós,de a személyzet annyira jófej volt,szinte ,,partyhangulatot" teremtettek a gépen! Ehhez persze hozzájárultak a finom portugál borok is.Egy élmény volt!
Danierka - 2017-12-28
Kedvesen fogadnak már a megérkezéskor a repülőn.
Azt szeretném kérni, hogy mivel Budapestről indul a gép, magyarul is köszöntsék az utasokat. Igen figyelmes a személyzet végig az utazás során. Nekem eddig még csak pozitív tapasztalatom volt a TAP járatokon.
Berényi László Andrásné - 2017-12-28
Kényelmes, ár-érték arány megfelelő.
tmg01 - 2017-12-28
December 3-án Lisszabonból repültem haza Budapestre a TAP Portugál légitársaság A320-as gépével. (Előtte, november 29-én Frankfurtból repültem Lisszabonba, szintén a TAP-pal, A319-es géppel.) Az volt a benyomásom, hogy a TAP két célt tűzött ki maga elé: 1.) Igyekezzen sajátosan portugál lenni. 2) A személyzet közvetlenségével igyekezzen kitűnni a légitársaságok közül. Ami az első célt illeti, a portugál sajátosságot tükrözi a személyzet egyenruhája, amelyen visszaköstönnek a nemzeti színek, továbbá a szendvics- és italkínálat. Utóbiban pl. portugál fehér- és vörösbor található. A második céllak kapcsolatban úgy vettem észre, hogy ...
mojito - 2017-12-27
Az első Lisszabon Budapest járat személyzete
rendkÍvül kedves, készséges volt, kitűnőre vizsgázott!
makail - 2017-12-27
Nagyon szuper volt az út oda-vissza. 12-en utaztunk együtt, és odaúton a gép utolsó 3 sorában (mindkét oldal) kaptunk helyet, visszaúton pedig a gép elejében, így tudtunk egymással beszélgetni. Tavaly a társaság fele elől ült, a másik fele hátul, ezért nem volt olyan jó az az út.
laszloica - 2017-12-27
Fapados áron, mégis apró de igen jóleső plusz szolgáltatással tudtam oda-vissza utazni Budapest és Lisszabon között. Az a kis egészséges szendvics a 100%-os gyümölcslével, kérhető ásványvízzel, üdítővel, borral nekem pont azt a szívélyességet jelentette, ami a fapadosokról hiányzik. A régi Malév-os időket hozta vissza. Semmi árusítás, semmi tologatós kisbolt a fedélzeten. A személyzet közvetlen, rutinos és kedves volt. Visszafelé könnyedén és udvariasan pikk-pakk lekezeltek egy hőbörgős utast. Igazán élveztem az utazást a TAP fedélzetén. Máskor is őket választom majd.
Pintyő - 2017-12-27
Teljesen korrekt légitársaság. A légutaskísérők mindig nagyon figyelmesek, az étel pedig nagyon finom.
konszilieri - 2017-12-27
Minden rendben volt. Az információs szolgáltatás kitűnő.
A TAP-al szándékozunk még repül ni.
gyuszko53 - 2017-12-27
Minden rendben volt!
Dr. Koltai Gábor - 2017-12-27
Portugáliai utazásom során 4 járatot vettem igénybe. Budapest - Portugália közötti utazás alatt a személyzet nagyon kedves, segítőkész volt. A járat pontosan indult.
Igénybe vettem Portugálián belül is járatot Lisszabonból Portóba illetve vissza. Ez egy egynapos városnézés volt, de sajnos sok időt vesztettünk mert a Portóba induló járat több mint egy óra késéssel indult.De a személyzet itt is nagyon kedves volt. Portugália- Budapest járat indulásának időpontja többször változott az eredetileg foglalt szerint, de még így is több mint fél óra késéssel indult a járat vissza. A személyzet kiemelkedően kedves és türelmes volt a fáradt u ...
Anan - 2017-12-27
A TAP légitársasággal rendszeresen utazunk. Többnyire elégedettek vagyunk a szolgáltatásaival. Az ősszel Madeiráról jöttünk haza és Lisszabonon keresztül. Köd volt Lisszabonban és nem engedték elindulni a gépet Madeiráról csak egy óra késéssel. Mire megérkeztünk 20 perccel késtük le a tranzitot, de nem várt meg a Pestre továbbjövő gép. 10 utasról volt szó velünk együtt. Ez érthetetlen volt. Saját átszálló utasait otthagyta. Viszont egy 4 órás tortúra után, az elhelyezés, szálloda, taxi másnapi repjegy rendben intéződött.
Brodarics Csilla - 2017-12-27
Megbízható, pontos,udvarias szolgáltatások mind légi és földi személyzetet illetően. Nagyon meg voltunk elégedve a TAP társasággal és ha lehetőségünk lesz rá ismét repülni fogunk velük.
Fenyves Peter - 2017-12-27
Kedves személyzet, online check in gördülékeny, felhasználóbarát, az utazás zökkenőmentes volt.
J. Monika - 2017-12-27
TAP légitársaság megbízható, pontos, a személyzet kedves és segítőkész. Gyermekekkel utaztunk és nagyon élveztük.
kelta11 - 2017-12-27
Keres nelkul is extra labhelyet kaptam az egyik jaratukon. A masikon pedig a vekonyabb ulesek miatt (is) nagy volt az ulestavolsag. Itt halozati- es USB toltesi lehetoseg is rendelkezesre allt.
Zszirmai - 2017-12-27
2017-ben nagyon nagy promóciót kapott a TAP Portugal légitársaság, így bizalmat szavaztunk neki nyári utazásunk során. Nagyon kellemesen utaztunk, Lisszabonon keresztül Ponta Delgadaba mentünk. Minden tökéletes volt, a menetrend, a személyzet és természetesen ár-érték arányban is megfelelő volt számunkra. Csak ajánlani tudom minden utazónak! :)
Láng Rita - 2017-12-27
Pontos, megbízható és korrekt csak ajánlom.
Andigya - 2017-12-27
Átszállással repültünk volna Madeirára. A második járatot törölték. Éjszaka a reptéren, zéró kommunikáció, felhívhtatlan telefonszám. Másnap semmi alternatívát nem ajánlottak, a következő járatra két és fél napot kellett volna várni. Hazarepültünk.
Blais - 2017-12-27
Azori-szigetekre utaztunk velük. A gépek pontosak voltak,a személyzet segítőkész. Gépeik tiszták és kényelmesek.
Manocska - 2017-12-26
Mar tobb alkalommal utaztam Veluk Braziliaba.Maximalisan utasbarat szemelyzet,kifogastalanul tiszta Airbus gépek-folyamatos kommunikacio a gépeken.Nekem Brazilia egyenlo a Tap Portugal Airlines szolgáltatásával.Ajanlom mindenkinek!
Robbro - 2017-12-19
Nagyon jó ès kelemes.
István szimler - 2017-12-10
Átszállással utaztam, elsősorban a jó ár/érték arány miatt és az utazási időpont kedvezősége miatt választottam a járatot. Kellemes utunk volt mindkét irányban és a lehetőségekhez képest kényelmesen utaztunk. A személyzet nagyon kedves volt és szolgálatkész. A pilóta is értette a dolgát, sima fel- és leszállásaink voltak. Kifejezetten jó volt az átszállásban, hogy többször is megtapasztaltam a fel- és leszállás élményét és másik repülőteret is megismerhettem.
JózsefBé - 2017-12-08
Sajnos a gépünk sok késéssel indult Budapestről, - hiába keltünk nagyon korán- így a csatlakozást le is késtük Liszsabonban. A telefont már kikapcsoltuk a gépen, mikor a TAP üzenetet küldött, hogy már akkor átültettek a fél egykor induló következő Funchal-i járatra. Ez nagyon jól esett bár sajna így elestünk a korai érkezéstől, veszítve egy fél napot. Érdekes módon az a repülőjárat pontosan indult, nem várva egy percet sem amelyikkel eredetileg kellett volna utaznunk. A többi mind jelentős késéssel indult, oda és visszafelé is. A hazafelé induló járat kapu kiírása pl. az utolsó félórában változott meg a lehető legtávolabbira.
Madeira - 2017-12-06
A hosszú út alatt jó volt hogy volt fedélzeti ellátás .
jomari - 2017-12-02
Nagyon aranyos személyzet!
Hajnj - 2017-11-21
Átszállással repültem, és a csomag kézbesítés profi volt. Mivel a hazafelé úton a csatlakozás miatt a reptéren kellett éjszakáznom, nagyon jó volt, h nem kellett ki-be csekkolgatnom.
Bagoly - 2017-11-16
Pontos menetrend, tökéletes tájékoztatással mobilra. Az út során felszolgált májkrémes zsemle helyett valami mást szívesebben fogyasztottam volna.
Juan Esco - 2017-11-15
A személyzet igazán kedves volt és segítőkész. Öröm volt velük utazni.
Ilona - 2017-11-13
New Yorkba utaztama TAP Portugallal.A légi kisérők rendkívül kedvesek voltak.A gép kényelmes volt.A várakozási idő hossza megengedte hogy kimenjek Liszabonba egy kis városnézésre.Felejthetetlen élményeket szereztem.Valószínű egyszer vissza térek
Hildaya - 2017-11-04
Nagyon kellemes utazásunk volt, késés nem volt. A személyzet hibátlan. Az utazás is szépé tette nyaralásunkat. Köszönet érte.
Andrea - 2017-11-01
Nagyszeru volt. Szep hely volt.
Viktor - 2017-10-26
Portugáliába utaztam Fatima városában volt a szállás.Ma jöttem haza. A gép pontosan indult nagyon finom volt amit felkínáltak. A kávé is nagyon finom volt az italokból bő választék volt. Amit hiányoltam magyarul nem mondták el a részleteket.
Kovácsné - 2017-10-25
A repülőtéren már fogadott bennünket az utazási iroda /City Holiday/ utaskísérők e, aki kiosztotta a beszálló kártyákat, amivel a bedzsekkolást- útlevél, személyi azonosítást, bőrönd lemérést végezték. Folyamatosan, gyorsan kész lettünk. Majd a személyes kézipoggyász, és a testi felület átvizsgálása következett. Nekem csípőprotézisem van, ezért mindíg sípoló a berendezés, mikor a kapun átmegyek! Nem beszélve arról, hogy hosszú hajamat csatolják tűzön meg, ami szintén okot ad az alaposabb átvizsgálása! Ez természetes, nekem nem jelent gondot, csak az utánam jövőkép kicsit meglepődnek! A jogszabályoknak eleget téve nem volt még se ...
Mihály Gyuláné Margó - 2017-10-25
Ha összehasonlítom - nemrég utaztunk - a Ryanair
légitársasággal bőven van mit javítani minden téren.
Kocsisné Kovács Gy. Gyöngyi - 2017-10-25
Hazafelé a Lisszabon-Budapest járatunkat minden különösebb ok nélkül törölték, de ez csak akkor derült ki, amikor már be kellett volna szállnunk a gépbe.
Az éjszakát (a törléshez képest plusz 6 órát) a reptéren töltöttük, nagyon kevés étkezési lehetőséggel. Három hete írtunk nekik ezügyben, egyelőre nem érkezett meg a kompenzáció, ami ilyenkor jár egyébként.
lilnation - 2017-10-25
Budapestről New Yorkba utaztam Lisszaboni átszállással. Mivel csak másnap volt csatlakozás, a légitársaság szállodai szobát foglalt a részemre amiért nem kellett külön fizetnem. Ennek nagyon örültem mert kényelmesen töltöttem az éjszakát és még egy kis városnézésre is volt időm. Köszönöm a TAP portugál légitársaságnak. Máskor is szívesen utaznék velük.
Bodor Lajos - 2017-10-25
Kellemes utazás kedves személyzettel.
A késés kevésbé volt kellemes, de megfelelően kommunikálták.
Dömötör Ágnes Zita - 2017-10-24
Kedves, szolgálatkész személyzet, tiszta repülőgép.
Libárdi Péter - 2017-10-24
Útban Madeirára mindkét járat pontos volt, a fedélzeti ellátás ugyanaz, nem volt meglepetés snack. Segítettek az átszállásnál, ez nagyon pozitív egy ismeretlen repülőtéren. Visszafelé már Funchalban lassított volt a becsekkolás, Lisszabonban pedig törölték a járatot, indoklás nélkül, sok bizonytalanság után 6 óra múlva indult egy gép, a transzferemet éjjel fél 1-kor kezdtem átszervezni, 9 órás késéssel, 36 órás nem alvás után értem haza. Kártérítést kértem
bosziangyalka - 2017-10-24
Budapestről repültünk Madeira-ra. Már márciusban megvásároltuk repülőjegyet, mégis csak két-két átszállással történhetett az oda és a vissza repülés.
Odautazáskor 06.20-kor indultunk és 19.10 után érkeztünk Funchalba. A müncheni tranzitban több mint 7 órát töltöttünk. Vissza is hasonló időbe került az utazás. Funchalból reggel 8 óra körül szálltunk fel és csak 22.00 óra után érkeztünk Budapestre. Vissza utazáskor Lisbao és Frankfurt között csak ásványvizet szolgáltak fel, a jegyen étel volt feltüntetve.
Az odaúton Lisbaoban percekkel a check in kezdete előtt változott meg a Gate száma.
Borók - 2017-10-24
Az utazás során sajnos elvesztek a bőröndjeink és csak két nap múlva kaptuk meg őket.
BÉLA65 - 2017-10-24
Késéssel indult a gép, a fedélzeten pedig eléggé komolyan vették a Bluetooth tiltást, szóval érdemes kábeles fülest is vinni.
galat - 2017-10-24
2017 május, nyaralás Brüsszel- Lisszabon.
Portugáliában törvény kötelezi a múzeumokat, kórházakat, iskolákat és egyéb közintézményeket a vegán / vegetáriánus menü. Hazaérve jeleztem az ügyfélszolgálatnak, akik rendkívül pozitivan és épitö jellegü kritikaként fogadták.
A gépek nagyon jó állapotúak, a személyzet kedves, Portugália gyönyörü.
fruzsie - 2017-10-24
A kellemes meglepetés már a gépbe érkezéskor éri az embert, a mosoly, mellyel fogadják az embert, de ez a közhely része... (még akkor is ha igen helyes jó kiállású portugál férfiakról van szó
lisszabon - 2017-10-24
Ez nem 5, hanem 6 csillagos szolgáltatás volt a levegőben. Ha tehetném soha többet nem utaznék fapados géppel, csak a TAP-pal. A cseppet sem rövid út játszva telt el Lisszabonig az üléseken található multimédiás eszközöknek köszönhetően, amelyeken nemcsak olvasni, zenét hallgatni lehetett, valamit filmet is nézni.

Nos, a kaland csak ezután következett - Lisszabonból Málagába. Ugyan tudtam, hogy onnan propelleres géppel megyünk tovább, azonban mikor megláttam a kis hamis apró lépcsőit, amelyek a gépre vezettek fel éjfél környékén, azonnal inába szállt a bátorságom. Főleg, hogy a barátaim az utazás megkezdése előtt csak repülőgé ...
joggurt - 2017-10-24
Budapestről Lisszabonon keresztül utaztunk Madeirára. Oda-vissza a TAP Portugal gépeivel repültünk (összesen 4 gép). Mindegyiken kedves, segítőkész volt a személyzet. A menetrendhez képest nem volt jelentős eltérés.
abarta1976 - 2017-10-24
A gép pontosan indult mind oda mind visszafelé. Az étel és főleg italból, volt, aki többszörösen is repetázott.
juimre - 2017-10-23
Nagyon csekély ellátásban részesültem a fedélzeten. A légikísérők szinte teljesen eltűntek az étkezés felszolgálása után.
berkesgy - 2017-10-18
Nagyon kedves személyzet,udvarias kiszolgálás. Kellemes időtöltés volt...
Stoketimike - 2017-10-18
A Budapest-Lisszabon jaraton egy szlovak zenekar rögtönzött előadásában volt részünk, hála a kapitány rugalmasságának. (Remélem, ezzel az információval nem okozok utólag gondot a személyzetnek) Kulturalt, szívmelengető utazásban volt részünk. Nem mindennapi élmény szlovak népzenét hallgatni a fedélzeten. A személyzet kedvességét és figyelmét is dicséret illeti.
krizsanovics.mariann - 2017-10-18
Sajnos az oda úton elvesztek a csomagjaink és csak
két nap múlva lettek meg.
BASER - 2017-08-30
Mindent rendben talàltam kellemes volt az útazàsom.
Paulo - 2017-08-29
Nagyon kellemes volt az utazás.
h-gyorgyi - 2017-08-27
A járat reggel 5.50-kor indult - volna. De törölték, senki nem tudja miért. Nem is ez a lényeg. 2A-n nincs információs pult, az utasok egymást segítve jelezték, hogy melyik pultnál kell intézni a továbbiakat. kb. 200 ember áll összezsúfolva órákig, hogy megtudhassák hova és mikorra foglalták át őket. Kettő, azaz kettő hölgy intézi a foglalásokat. Nekünk 3 óra után derült ki az alternatíva. Automatikusan átfoglalták a járatunkat, ja bocs, az már elment. 6.20-kor elutazhattunk volna, ha bárki is adott volna információt. Így inkább elment a gép 2 üres - és még ki tudja hány - üres hellyel. A TP-t senki nem képviselte személyesen, még annyi sem ...
TEVA - 2017-08-27
Hónapokkal korábban vásároltuk meg a repülőjegyeket (2 fö). Így is csak 2 átszállással tudtunk eljutni Budapestről Funchalba. Túl sok volt a várakozási idő az eges átszállásokkor mind oda-, mind a visszaúton.
Enyhítette a várakozásokat, hogy megismerhettük a müncheni és a frankfurti repülőtereket. Így van összehasonlítási alapunk a ferihegyi repülőtérrel kapcsolatban.
Ami kellemetlen volt, hogy a repülőjegyünk szerint a visszaút során étel ellátás szerepelt. Ezzel szemben mindössze csak ásványvizet kínált a személyzet.
Madeira 2017 - 2017-08-27
első repülőutam volt, mióta inzulinos cukorbeteg vagyok. a korai indulás egy kicsit megzavarta a szervezetemet és nem éreztem jól magam a repülőút elején. a légiutas kísérők azonnal észrevették, hogy baj van és azt is, hogy mi a baj. hárman is foglalkoztak velem hogy jobban legyek, és segítettek. még tanácsokat is adtak az elkövetkező repülőútjaimra. Az út során többször és a kiszállásnál még egyszer megkérdezték, hogy minden rendben van-e. köszönöm nekik.
csatary - 2016-12-29
A biztonsági személyzet sztrájkja miatt órákat késtünk, ráadásul a csomagjaink csak 1 nappal később érkeztek meg
Mukk - 2016-12-29
Kiváló, segítőkész személyzet. Pontosság, tisztaság
Bedu - 2016-12-29
Többször utaztam munka miatt Portugáliába és az utazás minősége mindig kifogástalan volt. Sajnos a repülőjegy nem olcsó, de örülök, hogy ismét repül a légitársaság Budapestről is
Giorgio - 2016-12-28
Brazíliába utaztam. Az odaútra kértem gluténmentes étkeztetést melyet a visszaútra külön kérés nélkül biztosítottak. Az ülőhelyemet az odaút során minden gépre (2 átszállással utaztam) a folyosó melletti bal oldali üléssorába kértem. A TAP visszaútra ezt is kérés nélkül teljesítette.
Sokat utazom, de ilyen figyelmességeket még soha nem tapasztaltam.
fjeney - 2016-12-22
A fedélzeti szolgáltatással maximálisan elégedettek voltunk, kedves udvarias személyzet volt. A felszolgált étel jó volt, a szőlő amit kaptunk pedig osztályon felüli volt. Az ülés kényelmes volt, egy kicsit hideg volt a gépen, de kérés nélkül hozták a takarókat, párnákat! A gépen tudtunk filmet nézni, játszani is. Késés nem volt. Mindennel meg voltunk elégedve!
Ilcsi66 - 2016-12-21
Sok légitársasággal utaztam már, de a lekedvesebb személyzettel a TAP gépén találkoztam. Köszönöm!
Csiga69 - 2016-12-20
2 átszállással mentem, a második Lisszabonban volt. Odafele és visszafele is késett a gép, bár odafele pont ez EB döntője volt, fantasztikus élmény volt, ahogy az egész portugáliai reptér örült. :)
Az utazás kellemes volt, meg voltam elégedve vele.
Nyuszina - 2016-12-20
Kellemes utazás, a viharos szélben izgalmas, de biztonságos leszállás Madeirán...
Tibor - 2016-12-15
Nagyon jók a portugálok is, a fedélzeten felszolgált étel az Aeroflot színvonalát hozta. Ez azt jelenti, hogy nagyon odacsapnak a németeknek. Amit csirkének neveztek, az tényleg csirke is volt. Ízletesre csinálják, akár egy igazi portugál étteremben. Mert a portugál konyha érdekesebb, mint az olasz meg a spanyol. Ötvözték a helyi ízeket a gyarmatokról hozott fűszerekkel, mint pl. fahéjat és cukrot is szórnak az édességekre.
Azért nem teljesen jó, mert a jó szomszéd spanyol légiirányítók sztrájkoltak, ezért 45 perc késéssel érkezett vissza a gép. Az utaskísérők nagyon aranyosak voltak, az ételekkel, mint írtam semmi gond nem volt. Szolgá ...
groflazar - 2016-12-07
Egész egyszerűen elképesztően éreztem magam az utazás alatt, nagyon korán repültem, mégis annyira kellemesen telt az utazás. Az étel finom volt, a legénység kiemelkedően kedves és még kis piros takarót is kaptunk.
Inszomnia - 2016-12-07
Percre pontosan indult és érkezett a gép, nagyon kényelmesek az ülések, nincs úgy telezsúfolva mint pl. egy fapados légitársaság gépe. A fedélzeti kiszolgálás remek, meleg ételt szolgáltak fel, széles italválaszték volt, takarót, kispárnát is adtak, így az alvó utasoknak is biztosított volt minden kényelem. A menetrend nagyon jó volt, kora hajnalban indult a gép Pestről, és késő éjjel jött vissza, így az utazás első és utolsó napja is teljes egészében megvolt, több fantasztikus programot lehetett szervezni ezekre a napokra is. A személyzet kedves, udvarias, csak jókat tudok mondani mindenről és mindenkiről. Nagyon jó az ár érték arány is, ...
Csaba - 2016-12-07
Fantasztikus volt a felszállás. A pilóta olyan simán, finoman emelte fel a gépet. Csak a hajnali indulás nem tetszett.
szucs.judit.bp - 2016-12-07
Nem ez volt az első alkalop a TAP-pal, roppantúl kedvesek, figyelmesek. Én kifejezetten értékeltem a felszolgált ételt és az ital kínálatot is. A gép időben indul és tervezett idő szerint érkezett, az on-line helyfoglalásuk kifelzeyetten szuper. Igaz, nem a legolcsóbbak közt vannak, de mindenkinek ajánlom kipróbálásra.
Radovan - 2016-12-07
Madeirára utaztunk februárban, Lisszaboni átszállással. Mind az oda, mind a visszaút kifogástalan volt. Aminek kifejezetten örültünk, hogy 25 perccel előbb érkeztünk haza. Az ellátás is megfelelő volt. Ráadásul kevesen voltak a gépen, így éjszaka nagyon kényelmesen utaztunk.
Simon Zsuzsa - 2016-12-07
Visszautazáskor a napvégén induló utolsó gép indulása előtt a check-in pultnál és a lisszaboni reptér ügyfélszolgálatánál is elutasították a gépre való bejutásunkat minimum 50 perccel a járat indulása előtt. Ezt követően sem segítséget, sem bármilyen útmutatást nem voltak hajlandóak nyújtani.
soslaszlo - 2016-12-07
Kiváló utam volt, az ülés kényelmes, a személyzet udvarias, a felszolgált étel szinte összehasonlíthatatlan más társaság által nyújtottal, ppontos is volt, maximálisan elégedett vagyok, az árról nem is beszélve.
tonic - 2016-12-07
Az egész repülő úton a kiszolgálás, ellátás szolgáltatás kiváló. Rendes evőeszközöket használnak
nkarolyandras - 2016-12-07
Az útazás alatt ami mitnegy 14.5 órát Budapest Rio de Janeiróban a személyzet az útasok kényelmét szemelött tartva végezték munkájukat , ügyes kiszólgálás . és ami fontos az ügyeletes az útasok a alvása alatt is sétált és csendben kiszolgálta az igényeket ,, aki szolt neki,,,, nem kellet csengetni ezért minden alkalommal öket választom..de legalább az is fontos hogy olcsó ,leg közeleb a pelikánon keresztül fogom a jegyet vásárolni az biztos ,,,
Feri - 2016-12-07
Az ellátás és a személyzet kifogástalan volt!
null - 2016-12-07
Hosszú út jó kiszolgálás kényelmes utazás.
kospalz - 2016-12-07
Hossú várakozási idő volt Lisszabonban a Madeirai út előtt mivel több mint 60 perccel később indult a gép. A személyzet nagyon intelligens szolgálatkész.
Ellátás átlagos volt.
Magika21 - 2016-12-07
Januárban vettem meg a jegyet a közvetlen járatra Lisszabonba. Kb 2 hónap múlva láttam, hogy csak átszállással, illetve bécsi indulással lehetséges az utazás. Mi az átszállásos verziót választottuk, de sajnos az egész napunk ráment az utazásra és az oda és vissza úton is késett (Lufthansa Budapest-Frankfurt-Budapest vonalon).
Kesukati - 2016-12-07
Pontos,kedves és mosolygos csapat
Nagy marianna - 2016-12-07
Munchenbol utaztam Porto Santora Lisszabonon keresztul a TAP Portugallal. minosegi etelekkel es italokkal szolgaltak, a menetrendet szigoruan betartottak, nagyon kedves volt a szemelyzet.
viol - 2016-12-07
A TAP Air Portugal légitársaság gépe nagyon-nagyon kényelmetlen volt. Madeirára utaztunk és sajnos az időjárás miatt nem tudott a gép leszállni, visszairányították a gépünket Lisszabonba, de a légitársaság dolgozóitól semmilyen felvilágosítást nem kaptunk nagyon hosszú ideig, hogy mi fog történni a továbbiakban. Úgy kellett szinte üldözni az alkalmazottakat, hogy mondjanak már valamit a továbbutazásunkról, de senki nem tudott semmit, 7-8 órán keresztül. Ezt felháborítónak tartom és azt is, hogy még egy pohár vizet sem adtak, pedig hajnak fél háromtól délután 16 óra 45-ig kellett várakozni a továbbutazásra. Szinte leülni is alig tudtunk. ...
Barnoki Katalin - 2016-12-07
Tökéletesen elégedett voltam mindennel. Nem volt csalódás vagy negatív élmény.
zsoci112 - 2016-12-07
Januárban megvettük a repjegyeket a júniusi utazáshoz, majd indulás előtt 1 nappal, a mobil becsekkolás során meglepődve láttuk, hogy mind az odaúti járat, mind a visszaúti járat el lett tolva fél nappal. Nem értesítettek róla egyáltalán. Bérelt autónk volt lefoglalva, a járat tologatások miatt nem tudtuk időben átvenni, így extra díjat számlázott ki felénk az autókölcsönző cég. Próbáltuk behajtani a légitársaságon ezt az összeget, de egyáltalán nem reagálnak az emaileinkre.
Tundér - 2016-12-07
Az egyik legjobb, talán a legjobb rövidtávú utazásom volt. A turista osztályon is nagyon kényelmesek voltak az ülések, nem volt telezsúfolva, mint egy fapados járat, a fedélzeti ellátás kitűnő, mintha csak a tengeren túlra utaztam volna, meleg ételt szolgáltak fel, párnát, takarót adtak, nagyon pontosan indultunk, érkeztünk oda és vissza is, és nagyon jó a menetrend. Kora reggel már Lisszabonban voltunk, és vissza késő este indultunk, így az utazás első és utolsó napja is teljesen megvolt, minden programra volt elég időnk. Ettől az évtől kezdve a TAP Portugál légitársaság is a kedvenceim közé tartozik, most utaztam velük először, de biztos, h ...
Gabi - 2016-12-07
Lisszabon a kedvenc városom.
István - 2016-12-07
Egyszerűen szenzációs volt Madeirára - Funchal-ba a landolás. Nagyjából tudható volt, hogy mire számíthatunk , ám a pilótánk brillírozott. A velünk együtt utazók, még a portugál utasok is hangos tetszés nyílvánítással és tapssal jutalmazták a sikeres leszállást !Ez mindannyiunknak megadta a még "sokáig emlegetjük" sztoriját. . . .
holdasszony - 2016-12-07
Nagyon kellemes hangulatban telt a rovid es a hosszzu utam is. Az etel nagyon valtozatos. Kedvesek a stewardok es stewardesek egyarant. Egy hiba, hogy az urlapot csak portugalul irtak. :(
edena66 - 2016-12-07