Untitled-1

Utasaink értékelése

3
S7 Airlines
Személyzet
2.5
Fedélzeti szolgáltatás
2.5
Jegyárak
3.5
Menetrend
3.5
Én is értékelek

Bemutatkozása

Az S7 Airlines (Siberia Airlines) moszkvai (Domodedovo) és novosibirski (Tolmachevo) légi közlekedési csomópontokra támaszkodó, széles útvonalhálózattal rendelkezik Oroszországban. Az S7 Airlines rendszeresen közlekedik a Független Államok Közösségébe (FÁK), Európába, Közel-Keletre, Délkelet-Ázsiába és az ázsiai-csendes-óceáni országokba.

A légitársaság története 1957-ig nyúlik vissza, amikor az első polgári repülést a Novoszibirszki Régió katonai repülőteréről hajtották végre, amely a Tolmachevo egységes légi csoport tagja volt. A Siberia Airlines e légi csoport alapján jött létre. 2005-től a "Siberia" Airlines az S7 Airlines márkanév alatt üzemel.

2012. májusa a Siberia Airlines független szervezetként létesített 20 éves évfordulóját jelentette.

Repülőgép flotta:

Ma az S7 Airlines rendelkezik a legfrissebb és az egyik legmodernebb légi flottával az orosz légi közlekedési piacon. A légitársaság csak külföldi Airbus, Boeing és Embraer repülőgépeket üzemeltet. A jelenlegi flotta 72 repülőgépet foglal magába.

Szövetségi tagság:

Az S7 Airlines tagja a oneworld globális légiközlekedési szövetségnek, amely a világ vezető utasszállítója minőségi szolgáltatásainak nyújtásában. A oneworld tagok minden kontinensen megtalálhatóak, és 150 országra üzemeltetnek járatokat. A oneworld légitársaság tagjai többféle szolgáltatást és kedvezményt kínálnak az utasoknak, mint az egyes légitársaságok külön-külön. Az S7 Airlines tagsága a oneworld szövetségben biztosítja, hogy a légitársaság megfelel a nemzetközi minőségi és biztonsági előírásoknak.

Szolgáltatások:

Az S7 Airlines vezető szerepet tölt be az online személyszállítási szolgáltatások modern technológiáinak bevezetésében az orosz légi közlekedési piacon. A légitársaság az utasai számára kényelmes járatválasztást, jegyfoglalást, e szolgáltatásokért fizetést és a S7 Airlines weboldalon, az interneten, a mobiltelefonon vagy a kapcsolattartó központon keresztül történő járatokra vonatkozó bejelentkezést kínál. 2011 januárjában a légitársaság elindította a mobil beszállókártya szolgáltatását. 2009-ben az S7 Airlines utasai számára az orosz légitársaságok között első mobil weboldalát. 2008-ban az S7 Airlines átállt az e-ticket technológia használatára.

Az S7 Airlines az S7 Priority törzsutas programmal rendelkezik, amely lehetővé teszi az utasok számára, hogy mérföldeket váltsanak be repülésre, és bónuszokat kapjanak az S7 Airlines, a oneworld légitársaság tagjaitól és a program partnereitõl.

2001 óta az S7 Airlines a Nemzetközi Légifuvarozási Szövetség (IATA) teljes jogú tagja. 2007-ben a sikeres üzembiztonsági ellenőrzést követően a légitársaság az operátorok IOSA (IATA Operational Safety Audit) nyilvántartásába is bekerült.

A légiforgalmi szférában részt vevő más vállalatokkal együtt az S7 Airlines az S7 csoportot alkotja.

2016-ban a csoport tagjai több mint 13,1 millió utast szállítottak.

Díjak és elismerések:

Az S7 Airlines 2017-ben egyike lett az első öt legmagasabb rangú orosz vállalatnak, és negyedik helyen szerepel a legkívánatosabb orosz munkaadók listáján.

Az S7 Airlines benne van a világ 100 legjobb légitársaságának listájában, és a harmadik a Kelet-Európában, amint azt a a Skytrax nemzetközi hitelminősítője is mutatja.

2004 februárjában a légitársaságot a "Piacvezető" kategóriában díjazta az Air Transport World magazin, egy tekintélyes magazin a légi közlekedés területén, és egy évvel korábban a légitársaság a "Vállalati Stratégia" kategóriában az Flight International magazin (Nagy-Britannia) Flight International Aerospace Awards díját nyerte el először az orosz polgári repülésben.

2007-ben az S7 Airlines nyertese lett az "People's Brand / Brand No. 1 Oroszországban" díjnak.

2008 novemberében az S7 Airlines megkapta az évente kiosztásra kerülő szakmai díjat az értékesítési, marketing és hirdetési szférában a Sales Business Awards díjátadón 2008-ban.

Az S7 Airlines a Wings of Russia National Aviation Awards különböző kategóriáinak többszörös győztese, a 2014-es eredmények alapján az S7 Airlines Oroszország legjobb légitársaságává vált. Az S7 Airlines a Cannes Lions hirdetési fesztivál díjainak többszörös győztese a megvalósított projektjeiért, valamint a My Planet National Awards díjazottja a felfedezéseiért az utazási világban.

A 2015-ös eredmények alapján a National Geographic Traveler a "Legjobb Orosz Légitársaság" címet kapta.

2016 végén az S7 Airlines három kategóriában lett nyertes a Skyway Service Award légiközlekedési díjátadóján: a legjobb légitársaság a "Túristaosztály, Belföldi Szolgáltatások", a "Legjobb Hűségprogram" és a "Legjobb Online Ügyfélszolgálat" kategóriákban.

2016 végén a légitársaság a FlightStats nemzetközi minősítésével a negyedik helyet szerezte meg Európában, amely a legjobb eredményt mutatja az orosz légitársaságok körében. Az S7 Airlines folyamatosan elismerést szerez mint a Domodedovo légi közlekedési csomópont legpontosabb légitársasága. A Szövetségi Légi Közlekedési Ügynökség (Rosaviatsiya) adatai megerősítik, hogy az S7 Airlines engedélyezte a legkevesebb késést 2016-ban az orosz légitársaságok között.

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 30 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Utasaink véleményei

Mi Bécsből repültünk Madridba és semmi nem volt gond a fapados rep7lőn és még csak el sem késett a gép hanem hamarabb érkezett meg de miután madridbol felszalltunk a nagy gépre Es elindultunk Santo Domingóba egyszerűen borzalmas volt az utunk a legikisérők a lég elején adtak innivalót de utánna semmi pedig ez nem fapados volt 4 óra múlva jönnek az étellel és az egyik legikisérők leejti a kifliket ami mindenkinek járna normál esetben megkéne kérdezniuk hogy chicken vagy pasta de ők ezt nem tették meg csak odadobtak eled és ennyi plusz valamennyi embernek adtak kiflit és valakinek nem az úttal kapcsolatban borzasztó volt a pilótának nem volt érzés a ke ...
Anonym - 2021-12-16