Untitled-1

Bemutatkozása

A Ryanair egy európai diszkont, vagy köznapibb kifejezéssel fapados légitársaság. A jelenlegi flottája 430 új Boeing 737-800 repülőgépből, 13 000 magasan képzett szakemberből és napi 2 000 járatból áll. 31 éves biztonsági rekorddal, emellett első osztályú pontossággal büszkélkedhetnek. A Ryanair légitársaságot 1985-ben alapították, mára pedig a világ egyik legismertebb és legnagyobb fapados légitársaságává nőtte ki magát Európában. Járataival több mint 30 európai országot szolgál ki és több mint 200 úti célt köt össze. Magyarországról számos közvetlen járatot üzemeltet, olyan népszerű európai városokba, mint LondonDublinRómaPárizsBrüsszel vagy Barcelona. A legkedveltebb nyaralóhelyekre pedig szezonális járatokat is indítanak, ilyen KorfuMálta, vagy a Kanári-szigetek, amelyek szintén nagyon népszerűek.

A Ryanair számára az innováció, a modern és környezetbarát irányelvek mellett az egyik legfontosabb mindenkori célkitűzés az olcsó repülőjegyek forgalmazása, vagyis, hogy a legalacsonyabb repülőjegy árakat tudja garantálni utasai számára.

Ennek érdekében a Ryanair, mint az egyik legnépszerűbb fapados társaság lehetőséget biztosít arra, hogy olyan repülőjegyet válasszunk, ami kizárólag az utazás költségét foglalja magába, minden egyéb szolgáltatás igénybevétele a személyes igényektől függ, és külön díj ellenében vehető igénybe. A fedélzeten vásárolhatunk ételt, italt, de kérhetünk további fedélzeti szolgáltatásokat is. Ilyen például az ülőhely megválasztása, ami lehet az utastér elején, illetve a két szélén, és kérhetünk olyan ülést is, ahol biztosított a nagyobb lábtér.

A Ryanair járatai, ahogy az a fapados légitársaságoknál jellemző, a legtöbb esetben nem az ország fő repterére érkeznek, hanem valamelyik kisebb repülőtérre, amelyek sok esetben közelebb helyezkednek el utazásunk célpontjához. Innen általában transzferbusszal, vonattal, vagy taxival juthatunk el a szálláshelyünkre. A Ryanair üzletpolitikájában a olcsó repülőjegy árak mellett, a közvetlen összeköttetéseket részesíti előnyben járatai számára, ami azt jelenti, hogy az úti cél eléréshez nem kell átszállást közbeiktatni.


Kényelmi szolgáltatások, a Ryanair járatain

  • Elsőbbségi beszállás és két kézipoggyász

Kényelmesebb beszállást biztosít a hivatalos beszállást megelőzően, illetve a nagyobb kézipoggyászt sem kell feladni a repülőgép csomagterébe mindaddig, amíg azt a biztonságos működés megengedi (első 90 poggyász).

  • Flexi Plus szolgáltatás

Tartalmazza az Elsőbbségi beszállás és két kézipoggyász szolgáltatást, ezen felül pedig további egy 20 kg súlyú poggyász ingyenes feladását teszi lehetővé. Ingyenessé válik továbbá a repülőtéri utasfelvétel, valamint az adott járat lehetőségeihez mérten prémium ülőhelyet, illetve SMS üzenetet is magába foglal, a járat adataira vonatkozóan. A Flexi Plus szolgáltatás keretén belül számos nagyvárosban igénybe vehető a repülőtéri FastTrack biztonsági szolgáltatás is.


Checkin információk

Az utasfelvétel díjmentesen elvégezhető a légitársaság weboldalán az indulást megelőző 24 órában, de legkésőbb az indulást megelőző 4 órával. A repülőtéri utasfelvétel elvégzése díj ellenében lehetséges.

Kapcsolódó akciók/hírek

Budapest Airport: közel 8%-kal több utas, mint a rekordévben

hír Budapest Airport: közel 8%-kal több utas, mint a rekordévben

Júniusi jutalomjáték a repjegy.hu-n - nyerje vissza repülőjegye árát

hír Júniusi jutalomjáték a repjegy.hu-n - nyerje vissza repülőjegye árát

A Ryanair bővíti budapesti járatkínálatát: Liverpool és Toulouse közvetlen járatokkal

hír A Ryanair bővíti budapesti járatkínálatát: Liverpool és Toulouse közvetlen járatokkal

Utasaink véleményei

A Palermo-Budapest járatot 2022.márc.30-án törölték. Órákon keresztül módosították a felszállás időpontját,majd ékkel fél 1-kor törölték a járatot. a légitársaságtól semmiféle információt nem kaptunk a további ügyintézéssel kapcsolatban.A várakozás időtartama alatt sem ételt sem italt nem osztottak.
evika61 - 2022-04-04
2018 novemberben vettünk két jegyet 2019 májusi utazás Velence - Budapest A járatot törölték. Rengeteg levelezés válasz szinte sohasem. Elérhetetlenek, nem válaszolnal. A bénzünket még a mai napig sem kaptuk vissza. A lányom szintén azzal a társasággal utazott volna Barcelónába. Szintén semmi válasz pénz a mai napig sehol. Egy szemét banda mindenki messziről kerülje el öket ha nem akarnak ráfizetni ÉLETVESZÉLY !!!!
zolibacsi - 2020-11-20
2019. juniusában Barcelona-Budapest járaton utaztunk. Minden Annyira csodálatos volt, hogy abban hiba nincs. A pilóta, a személyzet, a tisztaság, és még sorolhatnám. A jövőben hiszem, hogy csak a RyanAir-rel szeretnénk utazni! A reptéren kicsit nehezebb volt a csomagunk a kelleténél, nem beszéljük a nyelvet, ennek ellenére maximálisan segítőkészek voltak.
baricznehegedus - 2020-05-17
Töröltek a járatot, ezért nincs mit mondanom
Kovacs Ervin - 2020-04-16
A gép késés mindig lehúzza az értékelést :-(
CsR - 2020-03-02
Az on-line utasfelvételnél változtattam az ülésen. A felületen 0 Ft-al voltak feltüntetve a kék színű ülőhelyek, amiből választottam. Miután megtörtént a csere addig nem mehettem tovább a beszállókártya nyomtatáshoz, amíg 350 Ft-ot nem fizetek ki. Nem nagy összeg, de kimeríti az inkorrekt tájékoztatás tényét.
A másik negatívum, hogy az on-line bankkártyás fizetésnél nem alkalmaznak biztonsági szűrőt. pl. SMS-ben kapott kód megadását.
SiLa - 2020-03-02
A repülőjegy foglalása nagyon egyszerű. Ez tetszett.
A beszállás előtt kb. 1 órát kellett a meleg, levegőtlen lépcsőházban állni -várakozni. Nem tetszett.
Dublin -Budapest irányban késés. Nem tetszett.
Üléshelyet vettem -nem volt elég világosan feltüntetve, hogy hiába fizetek az ülésért - a vészkijárat mellett volt - nem lehetett nálam a kézipoggyászom - az ülésemtől távol helyezték el. ( se könyv, se zsebkendő stb )Erre jobban fel kell hívni a figyelmet, hogy mivel jár itt ülni. Nem tetszett.
Amit még több alkalommal tapasztaltam : terebélyesebb ember mellett ülni végtelenül kényelmetlen.
Havasimák - 2020-02-28
rewerwrw
rewrer - 2020-02-20
Elégedett vagyok a társasággal. Csak egy problémám van, hogy a megrendelés nem megy gördülékenyen. Ezen kellene valamit változtatni, hogy egyszerűbben lehessen megrendelni és nem köztes cég igénybevételével, aki leveszi a plusz pénzt.
Agg Zsóka - 2020-02-16
Leghátsó sorban utaztunk 33/a és 33/B-n. Oda vissza az A ülésre fentről csöpögött a víz. A pilóta tóbbször bekapcsolta a jelzést, hogy be kell kötni magunkat, a személyzet eltűrte hogy mászkáljanak. Oda vissza! Mindkét esetben volt egy egy rosszullét. A személyzet csak állt és nézett, nem tudta mi a teendő. szerencse volt a gépen orvos aki tette a dolgát.
nyaraló - 2020-02-15
Az , hogy nem fizetek külön azért hogy a feleségem mellé ülhessek a repülőn az egy dolog . De az , hogy egymástól 30 m re ültessenek egymástól , az egy kicsit nekem sok . Ráadásul egy másik pár ugyanígy járt , a férjnek mellém , a feleségnek e nejem mellé szólt a jegye . Gyorsan helyeket is cseréltünk , így rendeződött az ügy . Számomra ez a Ryan air szegénységi bizonyítványa .
igazmondó - 2020-02-15
Fapadoshoz képest hibátlan volt.
erikkreman - 2020-02-08
A repülőúttal semmi gond nem volt. Odaúton furcsa volt a csak férfi utaskísérőkből álló személyzet, de a visszaút kárpótolt. A tündérszép hölgyek és az Alpok ragyogó napsütésben tündöklő vonulatai egyaránt.
Nem kérdezik, de megírom: a reptéri "testüregvizsgálat" számomra sehol sem olyan megalázó, mint Budapesten. Állítólag - a második végigtapizásomkor ezt mondta egy hölgy - a mi biztonságunkért teszik. Biztos így van, de borzasztó megalázó. Budapesten sokadszor éltem át, és sehol máshol Nyugat-Európában, pedig sok reptéren megfordultam már. Sokszor repültem Bécsből is. Ott sem aláztak így soha. És természetesen a visszauta ...
Petrikó László - 2020-02-06
Az indulás és érkezés a megadott időpontban történt. A légi kísérők kedvesek voltak. Ami nem igazán tetszett, hogy a párommal utaztam és szétültettek bennünket. Azért ilyen címen kihúzni az emberek zsebéből pénzt, hogy egymásmellé ülhessenek talán nem kellene. Megérteném, ha nem egyszerre foglaltunk volna, de ez így felháborító volt.
Éva - 2020-02-06
Udvarias, segítőkész személyzet, indulás - érkezés menetrend szerint, üléstávolság jó.
Ennél több nem is kell egy fapados légitársaságtól
TAMÁS - 2020-01-31
A feladott bőröndünket felnyitották és kifosztották. Felháborító, undorítóan aljas hogy még csak nem is műszaki cikkeket, hanem pici lányoknak ajándéknak szánt gyermekruhákat, apró játékokat emeltek ki a bőröndből. Külön szomorú hogy panaszt tenni sincs semmi értelme, mert tapasztalataink, más utasok véleménye alapján nem történik érdemi reakció, sem intézkedés a lopások visszaszorítására!

Bach Gábor
kentaur8@gmail.com
+3630 966 2176
Gabba - 2020-01-21
A ciprusi Pafoszra repültünk. Pontos menetrend és megfelelő szolgáltatás jellemezte az utat.
A személyzet magyarul (is) kommunikált, figyelmesek voltak.
Sziklai György - 2020-01-15
Az ülések nagyon merevek voltak, folyamatosan nyomta a gerincemet. Amenekülő ajtó mellett is próbáltam ülni, mert a folyosónál iszonyatos hideg volt a légkondi. Az ajtó mellett meg kellett a kabát a lábomra, hogy betakarjam, annyira hideg volt!
Judit Balogh - 2020-01-12
Nagyon jó utazásban volt részem a személyzet kifogástalan volt. Minden rendben ment.
Benkő Istvánné - 2020-01-06
Kész tortúra a beszállás, úgy éreztem magam mint a karámba terelt marha.
Pooppy - 2020-01-01
A légitársasággal nem volt semmi gondunk, minden rendben volt!!!! Én már repültem velük júliusban is Máltára, akkor is minden a legnagyobb rendben volt!
Kiss Mária - 2019-12-13
Sajnos törölte a légitársaság a járatot a Párizsban zajló nemzeti sztrájk mkiatt. A repülőjegy árát máig csak részben kaptam vissza a légi társaságtól, aminek nem értem az okát, hisz az út nem az én hibámból hiúsult meg.
Hudra Renáta - 2019-12-13
Odafelé 45 perccel később szállt fel a gép. Szerencsére nem kint fagyoskodtunk, hanem a gépben ülve vártunk ennyit. Minden más rendben volt.
Andrea - 2019-12-12
I wasnt satisfied with the seats and the inside of the plane. The stewards were a bit late at the beginning. Despite of some delay the plane landed in time.
efgh - 2019-12-01
Tulajdonképpen minden rendben lett volna, de a visszaúton sajnos a feladott bőröndből eltűnt a pénzem, csak az üres tárca maradt. Tulajdonképpen véletlenül felejtettem ott....tanulságos. Még véletlenül se hagyj értéket a feladott csomagodban!!!
Gólyakalifa - 2019-11-26
Eilatra (Izrael) utaztam 2019. novemberében (Szo-Sze) 5 nap időtartamra. A menetrend TÖKÉLETES volt: kora reggeli indulás, késő esti visszajövetel. Elsőbbségi jegy megváltásával felvihettem a kisméretű bőröndömet az utastérbe. A járatok pontosan indultak és pontosan érkeztek. A repülőjegy ára nem tartalmazott fedélzeti ellátást, de a 3,5 órás út enélkül is komfortosan megtehető.
Szilvi64 - 2019-11-24
Az odautat egy nappal előrébb raktam, mint a tervezett (jóval korábban, nem az utolsó napokban) - így az eredeti odavisszaút odaútjűn üres helyek voltak a gépen (hacsak a Ryan nem csinált rajta extraprofitot, hogy eladta)

~80000 Ft ment a levesbe, ez akkor is getvaság, ha ez a policyja a Ryannak

A repjegy.hu-n meg sokkal többe került az eredeti ár, mint a végső ár a Ryannél közvetlenül lett a módosított odaút.
P - 2019-11-17
Pontos volt.
Bea - 2019-11-17
Minden rendben volt, az egyetlen negatívum, hogy beszállás előtt hosszan kell várakozni a lépcsőházban/folyosón, ahol semmilyen ülőalkalmatosság nincs (ez vonatkozik Londonra és Budapestre is). Pár pad kihelyezése sokat javítana a helyzeten.
Sjeva - 2019-11-15
Az étel és ital minőségével , valamint a légiutas kísérőkkel akik kedvesek és figyelmesek voltak meg voltam elégedve. Ezért az 5 csillag jár.
Az ülések elég kicsik és szük helyek vannak. A lábat nem lehet rendesen kinyujtani, és ez akár egy két órás úton is eléggé kényelmetlen. Az üléssorok közötti átjáró folyosó negyon szűk. Amig a fedélzeti kocsival a légiutas kísérők dolgoznak, addig nem lehet felállni, mert nincs hely.
Nem tudom, milyen szórakoztató rendszerre vonatkozik a kérdés, mert legfeljebb az utastársammal való beszélgetés volt szórakoztató az út során.
Ezen az úton nem volt késés, de volt már olyan utu ...
Ella-Mama - 2019-11-12
Igyekezni fogok elkerülni a RyanAir légitársasággal utazást a jövőben. Leszállást követően tudtuk meg, hogy a légügyi hatóság biztonsági problémák miatt leparancsolta a légitársaság Boeing 737 gépeit, mert repedések mutatkoztak a szárny és törzs között. Ez egybevág a mi tapasztalatainkkal is, mert aaz 5-én késő este Máltáról Budapestre repült járat középső vészkijárata mellett csorgott a víz a belső falon, amit a repedések utólagos bejelentése érthetővé tesz. Örülünk, hogy megúsztuk!
Czapáry - 2019-11-10
Nem volt egyértelmű a repjegy vásárlásakor, hogy csak priority jeggyel lehet felvinni cabin bag-et a gépre, ez 17 ezer Ft-unkba került.
A visszaúton Barcelonában 4× küldtek bennünket más-más kapuhoz beszálláskor, a reptéren ide-oda rohantunk és várakoztunk, a gép több mint egy órás késéssel indult, amit nem közöltek előre. Ez még egy fapadoshoz képest is borzalmas szolgáltatás.
Lola - 2019-11-07
Ez volt az első repülésem és biztos vagyok benne, hogy még sokszor fogok repülővel utazni (ezt korábban el sem tudtam képzelni). Kényelmesen utaztam, élveztem minden pillanatát. A repülőgép személyzete nagyon kedves volt. A Budapest-Berlin és a Berlin-Budapest út is szuper volt, csak sajnos nagyon rövid :)
Ágnes - 2019-11-07
A RyanAir online becsekkolási rendszerének az adatfelvételi része feleslegesen túlbonyolított, elvileg a néven és a születési adaton kívül felesleges adatok megadását kérik.
czapy - 2019-11-06
Az oda- és visszaúton is kb. fél óra késéssel indultunk el.
Zsuzsanna - 2019-11-04
Az indulás előtt közvetlenül törölték a járatunkat. Budapesten 6 órát vártunk a következő gép indulásáig.
Gyongy75 - 2019-11-04
Egy aprócska észrevétel. A random helysorsolásnál a 11A-nál ablakot jelzett, de egyedül ott, valamiért kimaradt egy ablak. Tulajdonképpen nem számoltam ablakos hellyel,nem is lett volna jelentősége, így viszont nem örültem volna, ha extrán fizetek egy ablakos helyért és csalódnom kell. Most legalább tudom.
Zoltán - 2019-11-01
A check-in során, a helyek kiválasztásakor derül ki, hogy külön kell fizetni például azért is, hogy az utastársa mellett ülhessen az ember; ezt az üzleti megoldást arcátlannak tartom.
flora96 - 2019-10-30
A repülőjegy ára a feladott poggyász után majdnem a duplája, de 80%-kal tuti több. Az extra fizetés nélküli szétültetés a gépen pedig nevetséges és értelmetlen.
Viga - 2019-10-29
Kétszer is neki rugaszkodtam, hogy konkrét helyre foglaljak jegyet. A 2 helyet bejelöltem, de nem írta, hova fizessek, így a feleségemtől külön ültünk
Denes - 2019-10-18
Szörnyen kiábrándító és primitív megoldás, hogy a kifutópalyán felépitett, fűtetlen "hangár" ban van a check-in és várakozás a boarding-ra.
lesliebalint - 2018-01-22
életem második repülőuta és remek volt minden. Köszi
BaloghZ - 2018-01-18
Minden rendben ment.
joszttakacsnora - 2018-01-03
A gép nagyon kicsi késéssel indult, de így is 15 perccel hamarabb érkezett Budapestre. Az utazás kényelmes volt, jól esett, hogy magyarul is elmondták az információkat. Két kicsi gyerekkel (4 és 3 évesek) utaztunk nagyon kellemesen.
thuroczye - 2018-01-02
Az ár/érték arány tulajdonképpen rendben van, azt azonban felháborítónak tartom, hogy ha nem fizetünk a helyválasztásért, direkt szanaszét adja az együtt utazók helyét a rendszer.
Ágnes - 2018-01-02
Rómába utaztunk egy brutál hideg pénteki napon. A menetrend tökéletes. A crew rendesek voltak. A csomagjainkat legalább nem mérték le. Ár értékben teljesen megfelelő!
Grétikaaaa - 2017-12-31
Az utazás kellemes volt, személyzet nagyon figyelmes és fegyelmezett.Az utazás egy élmény volt
Marianne - 2017-12-31
Minden rendben volt. Pontos indulás, érkezés. A személyzet kedves és felkészült volt.
Bicsák Zsófia - 2017-12-31
Párizsban töltöttünk 5 napot üzleti út céljából, illetve a belváros néhány nevezetességének megtekintésére is volt időnk. Nagyon élveztük az ott töltött időt és a repülőtársaság szolgáltatását is.
benetünde - 2017-12-31
Az odaúton minden rendben ment, a visszaúton késett a gépünk 1 órát. Szerettem volna visszafele enni valamit, de mire a személyzet odaért hozzám szinte minden szendvics elfogyott, így maradt a leves...:( éhes maradtam a 3,5 órás repülőúton...
Evetke - 2017-12-31
Az utazás összességében probléma mentes volt. Elsőbbségi beszállást választottam. Az jelentette az egyedüli gondot, hogy nehéz volt megkülönböztetni az elsőbbségi sort. Erre nem volt megfelelő a kommunikáció.
ildancs - 2017-12-31
kellemes, probléma mentes út.
zcsilla - 2017-12-31
Párizsba utaztam a Ryanair hajnali járatával, mely meglehetősen pozitív élmény volt. A kora reggeli indulás ellenére a személyzet nagyon kedves, mosolygós volt, a morcos, koránkelést nem kedvelő utasokat is prímán kezelték. Kényelmesen elfért mindenki, a csomagokkal sem volt egyetlen probléma sem. Ráadásul, a gép a megadott időpontnál korábban is szállt le Párizsban, amelynek köszönhetően egy korábbi transzfer buszt is elértünk, így gyorsabban megérkeztünk a városba is. Így összességében minden rendben volt a szolgáltatással, nem volt semmi negatív tapasztalatom. :)
missme - 2017-12-30
Nagy várakozás és izgalom övezte ezt az utamat, hiszen ekkor történt életem első repülése. A teljes utazásom pozitív élményekkel telve töltöttem. Mindenki nagyon kedves volt és habár azt hittem hogy a ködös idő miatt nem fogom látni milyen ilyen magasról a kilátás kis földgolyónkra, kivirult az ég és olyan csodálatos látvány tárult elém mint még soha! Remélem máskor is hasonló hangulattal teli repülés vár rám!
Tigriske13 - 2017-12-30
Csodálatos élményben volt részünk a repülő út alatt. Borongós időben indultunk,S ahogy szálltunk fel, egyszercsak áttörtünk a szürke felhőrétegen....az összes utas egyszerre felkiáltott,amikor hirtelen a felhők fölött ragyogni kezdett a nap.
Hangya79 - 2017-12-30
A repülő több mint 1órával később indult el, de szerencsére időben érkezett a késés ellenére. A vissza felé úton ugyan azt a bőröndöt nagynak találták és be kellett tennem a csomag térbe, amely ugyan az volt mint az oda felé úton. A személyzet elég segítő kész volt, ami kellemes meglepetés volt.
Agnes1966 - 2017-12-30
Teljesen elégedett voltam a szolgáltatás színvonalával.
AnnaAnita139 - 2017-12-30
Fantasztikus,pontos megbízható légitársaság fapados létére.
philae30 - 2017-12-30
A légitársasággal mérsékelten voltam elégedett,(Ryanair)ellenben a földi személyzettel Manchesterben egyáltalán nem .Ilyet még nem tapasztaltam eddig Angliában,pedig már sokadszor jártam ott.Kezdve azon,hogy semmiféle előzetes tájékoztatást nem kaptam (mondjuk,a foglaláskor)arról,hogy önállóan,önkiszolgáló módon kell feladnom a csomagomat és bejelentkeznem ,mikor visszafelé jövök.(Odafelé Ferihegyen 2 perc alatt végeztem a check-in pultnál).Tehát nem elég,hogy az egész dolog teljesen váratlanul ért,még a MINIMÁLIS segítséget sem kaptam meg az ott "dolgozók"-tól,háromszori segítség-kérés után sem.Miért is vannak ott akkor?Két nő a pultn ...
Véva - 2017-12-30
Először repültem. Késve indultnk. Tágasabbnak képzeltem a repülőt. Nem lehet kényelmes ha valaki nem átlagos testalkatu. A személyzet udvarias volt. Összességében nem volt rossz élményem a repüléssel kapcsolatban.
Magyarné Zsuzsi - 2017-12-30
Remek kiszolgálás volt,a kommunikáció is kifogástalan.
geruszhajni - 2017-12-30
Kellemes tapasztalat hogy idoben indult es erkezett a gep. Kellemetlen hogy a legikiserok nem beszeltek jol angolul, a lehajhato talca piszkos volt es akartam rendelni valamit amikor a sandvicseket szolgaltak fel es azt mondtak hogy majd kesobb es varnom kellett.
Melinda - 2017-12-29
Hazautazáskor a repülőgép nagyon távol állt meg a reptértől, kb. 1 km-t tettünk meg esőben. Ez elég rossz végszó volt!
ljulika - 2017-12-29
Értékelhetetlen.Sajnos a légitársaság és a reptér együttes hibájából a repülőtéren ragadtunk.köszönöm a rossz élményt mindkettönek.
Anita - 2017-12-29
Koppenhágába repültem egy baráti találkozóra.Évente többször is utazom,Europán belül nagyon jónak és olcsónak találom a Ryanairt.
Az utazás az általános biztonságon kivül szinvonalas ,a személyzet segitőkész.
Mimii75 - 2017-12-29
Szeptemberben repültünk Írországba repültünk szeptemberben(életünkben először) barátainktól kapott ajándékként 30. házassági évfordulónkra.Felejthetetlen élmény volt.
Pritamin - 2017-12-29
2017 novemberében Nápolyba utaztam a Ryanair légitársasággal. Csak pozitív élményeim voltak a repülés során. Másfél óra alatt Budapestről Nápolyba értünk. Pontos volt az indulás és landolás időpontja is.
Nagyon pénztárcabarát áron utaztunk. A fedélzeti személyzet nagyon kedves, készséges volt. Ugyanez vonatkozik a hazaútra is. Tényleg minden tökéletesnek bizonyult. Nagy élmény volt számomra ez a kis nápolyi kiruccanás.
Brielle - 2017-12-29
Csak pozitív tapasztalatom volt. Ár-érték arányban megfelelő. Pontos indulás és érkezés.
Boca55Ke - 2017-12-29
Az ülések kicsik, ráadásul direkt szetultetett minket a rendszer. Egyebkent kedvesek voltak, idoben elindult a gép. Nem kestunk.
Imi - 2017-12-29
Brüsszelbe repültünk, minden a menetrend szerint alakult, most először próbáltuk ki a mobilos check-in-t, az is flottul működött. Ha lehet, mindig velük repülök.
fandrea - 2017-12-29
A jegyem kozepre szolt, egy hazaspart kellett volna szetvalasztanom, ( nem voltak igazan megnyeroek) de az utaskisero keszsegesen egy masik szekre ultetett le !
kuli.vera1 - 2017-12-29
2017. november 4. hetében utaztam Rómába pár napra. Bár nem egyedül mentem, majdnem úgy sikerült visszajönnöm - a gépet lekésve...18.50-kor indult a gép haza Róma, Ciampino-ról, de 18.30-kor jött meg a transzfer buszom Anangina metro megállóhoz... amire addigra már rég elengedtem minden nyűgöm-bajom-fájdalmam. Bármi pénzt megért volna, hogy kint maradhassak még imádott Rómámban :) bár azért a józan ész mégis csak hazazavart volna. Végül minden jóra fordult, hiszen Mo-on akkora volt a köd, hogy a római Black Friday okozta egyébként is nagy pénteki csúcsforgalom sem tudott megállítani, hogy a másnap kora reggeli nagy fiammal való találkozást ny ...
ladanyia - 2017-12-29
Baráti társasággal utaztunk, nagyon elégedettek voltunk a repülős utazással. Kedvező menetrend, udvarias kiszolgálás. nem csalódtunk.
guthym - 2017-12-29
A RyanAir amennyiben piaci pozicióját meg szeretné tartani vagy növelni szükségesnek érzem a desztinációválaszték minél előbbi bővítését.
Andi - 2017-12-29
Írországi utazásunkkal maximálisan elégedett vagyok. A kiszolgáló személyzet udvarias, segítőkész volt. Repülőutunk zökkenőmentes és pontos volt.
kohegyi - 2017-12-29
Minden rendben volt , kivéve a haza vezető útnál . Sajnos az időjárás közbe szólt. Csak több nap után tudtam vissza jönni!
Kuti Gáborné - 2017-12-29
Ár-érték arányban nagyon jó szolgáltatás kaptunk, a haza úton viszont a gép indulása egy órát késett, igaz ez a napon belüli utolsó járat volt. Ezt leszámítva minden megfelelő volt.
thomas66 - 2017-12-29
Ujabban külön ültetik a családokat, megnehezítve evvel a beszállást. Mindenki igyekszik helyet cserélni. Rövid utazás alatt is az étel és ital szolgáltatáson túl még ajándék tárgyak /parfüm/ sorsjegyek vásárlására akarnak rákényszeríteni.
Andrea - 2017-12-29
Kellemetlennek találom, hogy a repülőjegy vásárlását követően nem lehet még online becsekkolni, hanem várni kell az indulás előtti pár hétig. Illetve ebből is extra jövedelmet próbál a légitársaság szerezni, hogy külön díj ellenében lehet egy kicsit hamarabb is. Meglátásom szerint mindent megpróbál értékesíteni, hogy extra bevételhez jusson.
Öröm az ürömben, hogy a visszafelé úton a mellettem ülőkkel kellemesen elveszélgettünk és megismerkedtünk. :)
Timcsoki - 2017-12-29
Minden rendben zajlott, teljes értékű repülőút volt.
Vilkóbácsi - 2017-12-28
Pontosan indult és érkezett oda is, vissza is. A földet érések nagyon jók voltak.
Jano - 2017-12-28
Hosszú hétvégére utaztunk a RyanAir légitársasággal Marrakeshbe. Nem volt gondunk a repülőutakkal, a szolgáltatással. Egészen jó időpontban voltak az utazások is. Érdekes, merőben más kultúra és szokások, sok kedves, barátságos emberrel. Remek időt is fogtunk ki, minden nap kb. 25 Celsius fokos hőmérséklettel. Összességében mindenkinek csak ajánlani tudom.
Jakab Zoltán - 2017-12-28
Elégé fapados volt.Pilota eléggé sportosan vezetett.
Kismisi - 2017-12-28
Mindennel maximálisan elégedett voltam. Talán annyi negatívum volt, hogy a november 1től "kötelezően" feladandó kézipoggyásszal kapcsolatos tájékoztatás nem volt egyértelmű és tisztán érthető.
Krackij - 2017-12-28
Nagyon kellemes utazás volt, igen akciós jeggyel.
B.Robi - 2017-12-28
2 kicsi gyermekkel utaztunk,a gép később indult vagy 20 perccel,a budapesti repülőtéren a hangárban kellett várakozni ,ahol nincs lehetöség leülni.Egyébként ár-érték arány megfelelő
zubor51 - 2017-12-28
Életem második repülőútja zökkenőmentes és gyönyörű volt. Hálás vagyok érte!
Beyonce - 2017-12-28
pontos indulás,és kedves személyzet
krisz - 2017-12-28
Az indulással több mint 2 órát késett.
A személyzet udvarias és segítőkész volt
detti - 2017-12-28
Kellemes utazás után, nagyszerű pihenés a családdal.
jerika63 - 2017-12-28
Fedélzeten lassu volt a szolgáltatás.
tamasgombar79 - 2017-12-28
Nagyon meglepett,milyen kedvező áron lehetett kapni italokat,édességeket.
drszaboeva56 - 2017-12-28
A járat időben indult. A személyzet kedves és segítő kész volt. Folyamatosan kínáltak ételt, italt, újságot, stb. Mindig volt valami a fedélzeten, így 3 órás útnak hamar vége lett.
Galina - 2017-12-28
Garda-tóhoz utaztunk,futóversenyre. Mindkét utunk zökkenőmentes volt,ha nem lett volna fizetős az ellátás a fedèlzeten,èszre sem vesszük,hogy fapadossal repülünk...
Dadoduda - 2017-12-28
Az utazás során hirtelen azt tapasztaltuk, hogy az utaskísérők nagyon megélénkülnek, főleg a gép elején. Aztán látjuk, hogy visznek előre két oxigén palackot. Egy kis idő múlva a vezető légiutas kísérő kéri ha van orvos a fedélzeten akkor menjen előre. Igazán az utasokkal semmit nem közöltek mi is történt. Csak sejtettük, hogy valaki rosszul lett. később tolmácsot is kértek. Annyit észrevettünk a vezető légiutas kísérő nagyon be volt pánikozva. De ekkor sem közöltek az utasokkal semmit. A légiutas kísérő továbbra is nagyon ideges volt és sokszor berohant a pilóta fülkébe. Már kezdtünk mi is aggódni, hogy le kell szállni korábban a ...
kertib - 2017-12-28
Az légitársaságon keresztül béreltem autót és felmerülő problémákat követő -általuk vállalt- egyezségnek a mai napig nem tettek eleget!
frmykie - 2017-12-28
Én egy évben majdnem minden hónapban repülök. És mindig a Ryanair-rel. Ár-értk-megbízhatóság, mindig rendben volt. Még a nyári hónapok is amikor sok járat késett, igyekeztek mindent megtenni az utasokért.
Burdanna - 2017-12-28
A repülőút során minden rendben zajlott, a személyzet rendkívül kedves és segítőkész volt. A gép menetrend szerint szállt fel illetve le.
Adry - 2017-12-28
Életem első repülős utazásán, csakis pozitív tapasztalatokkal gazdagodtam, minden rendben volt, és tökéletes az ár-érték arány.
Kitti~~ - 2017-12-28
Az utazás zökkenőmentes volt. A felszállás után, a szép időben elég sok helyet sikerült azonosítani az országon belül, ami nagy élményt jelentett. Később egy felhőzóna miatt nem láttunk semmit, de a leszállás előtt valami miatt tettünk pár kört a reptér környékén, ami szintén érdekes volt.
zgyula.budai - 2017-12-28