Untitled-1

Bemutatkozás

A cseh légitársaság 1923 óta foglalkozik légiutaztatással. Legfőbb célja az utasok kényelmének biztosítása és az igényeik maximális kielégítése.

A CSA járataira elektronikus repülőjegy vásárolható. Az e-jegy előnye, hogy nem lehet megrongálni, elveszíteni. A cseh légitársaság internetes illetve automata repülőtéri check-in szolgáltatást is kínál, a hagyományos pultos bejelentkezés mellett.

Ha repülőjegyünk a CSA vagy code-share partnereinek járataira, akkor a gép indulása előtt már elektronikusan is bejelentkezhetünk a járatunkra. Ha járatunkra az interneten keresztül jelentkezünk be, akkor a repülőtéren várakozás nélkül leadhatjuk a csomagjainkat egy külön az erre a célra kialakított pultnál. Prágában, Amszterdamban, Brüsszelben, Párizsban, Koppenhágában, Düsseldorfban és Stuttgartban  a reptéri önkiszolgáló check-in kioszkokban (CUSS)  magunknak is tudjuk nyomtatni beszállókártyánkat.

A cseh légitársaság járatain üzleti és a turista osztályok között választhatunk. A business-en 2 x 2 elrendezésben, tágas és kényelmes ülések várnak ránk, az út során a figyelmes személyzet porcelánon szervírozott ételsorokat, kiváló minőségi alkoholos és alkoholmentes italokat kínál, és cseh valamint nemzetközi újságokat is lapozgathatunk. A CSA egyes középtávú és minden hosszú távú járatán filmnézéssel és zenehallgatással is tölthetjük az időt.

A cseh légitársaság járatok turista osztályán a repülési idő és a napszak figyelembe vételével szolgálják fel a frissítőket. Egyes járatokon filmeket vetítenek és a TV képernyőn nyomon követhető a gép repülési útvonala is. Turista osztályon belül háromféle repülőjegytípus közül választhatunk: Value special, Economy és Economy Plus. Ezek a jegytípusok az árban illetve a jegy feltételeiben (repülőjegy módosítás visszaváltás, business-re való upgrade), az igénybe vehető reptéri jegykezelő pultokban és a repülésért járó törzsutas mérföldek számában térnek el egymástól.

A CSA több fajta törzsutas partnerprogramot is ajánl utasainak:
 - OK Plus az egyéni utazóknak,
 - OK Plus Corporate a céges utazók számára

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 36 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Utasaink értékelése

4
Czech Airlines
Személyzet
4.4
Fedélzeti szolgáltatás
3.7
Jegyárak
3.8
Menetrend
4.1
Én is értékelek

Kapcsolódó akciók/hírek

Csődöt jelentett a Czech Airlines

hír Csődöt jelentett a Czech Airlines

Utasaink véleményei

Prágába repültünk oda vissza a légitársasággal.Az oda utazáskor 6 órával később indultunk el, először csak késésről informáltak minket kb. 3 órán keresztül, utána át tettek minket egy másik járatra.
A visszaúton a gép 1,5 órát késett.Többet nem fogom a Czech légitársaság szolgáltatásait igénybe venni!
Nokedli - 2020-01-30
Órákig várattak, mielőtt törölték a járatot műszaki hiba, pontosabban gázturbina hiba miatt.
Mivel a Czech Airlinesnak nincs képviselete a Liszt Ferenc repülőtéren, ezért a Menzies iroda kezembe nyomott egy papírfecnit egy cseh telefonszámmal, hogy oldjam meg a problémámat. A Csech Airlines rendszerében viszont ez nem egy törölt járat volt, azt mondták, hogy csak késik, ezért nem voltak hajlandóak segíteni. Órákon át ment ez a hívogatás, nem fogadtak el mailt, képet akartam küldeni a törölt járatról a táblán, és hihetetlenül arrogáns módon közölték velem, hogy nem állítok igazat és valamilyen személyes okból állítom, hogy törölt ...
Sándor - 2019-10-16
Ilyen rövid távon (Budapest-Prága) nem kell ennél több. Minden rendben volt.
Márti - 2017-12-31
Nem volt semmi extra, a személyzet kedves volt, a repülés zökkenőmentes.
drmmd - 2017-12-27
Első repülőutam volt, melyet nagy izgalommal vártam. Az egész út során a repülő ablakára "tapadva" gyönyörködtem a kilátásban. A felszállás sem volt akármi, de a leszállás....: a tenger felől megközelítve a repteret a fürdőző emberek felett kezdett a gép landolni. Fantasztikus élmény volt, remélem nem az utolsó!
Kiszelyné Ágnes - 2017-12-27
A légitársaság gépei tiszták, bár nem modernek, de rövidebb utazásra tökéletesen megfelelnek.
Számunkra is jó választásnak bizonyultak, összességében elégedettek voltunk.
Viktor - 2017-12-15
A távolsághoz képest túlárazott jegyek.
GT - 2017-11-28
Korfun voltunk szeptemberben. Jó volt a szálloda és az időt is. A vissza út nagyon korán volt és e miatt hajnal 4,30-kór el kellet hagyni a szállodát.
Sommerurlaub - 2017-10-24
jo volt es gyors pontos
kovacs márta - 2017-10-18
Kellemes, zökkenőmentes volt az utazás.
drmmd - 2017-08-27
nagyon tetszett az utazas gyors volt es minden rendben volt
feketemacika - 2017-08-27
Kellemes utazás, probléma nélkül. Kedves, barátságos személyzet
Eta - 2016-12-29
Szeretek Velük utazni, segítőkészek és pontosak.
Flyhigh - 2016-12-27
Elsőosztályú volt a kiszolgálás ...
Kedves udvarias kiszolgáló személyzet..
Bár sokat késett a gép de a személyzet frissítőt szolgált fel.
Zakyntos volt az úti cél.
Horváth Krisztina - 2016-12-22
Csak dicserni tudom a'czech airlines legitarsasagot
Pedaszu - 2016-12-22
Kedvesek ,figyelmesek voltak velünk Köszönjük!!!
icus11 - 2016-12-19
Évek óta most kaptunk ismét meleg ételt, mely nem is volt rossz!!!
creptonka - 2016-12-07
Teljes mértékben meg voltam elégedve mindennel, kapott ételek nagyon finomak voltak, személyzet nagyon kedves.
lukacs_g - 2016-12-07
A cSA is jó, és régi dolog, de a MALÉV 4EVER!!!!!!
:-)))) Utána jön az INTERFLUG..... A 80-as évek végén Airbussal járt az egykori NDK légitársaság Airbus-a (Azért, hogy a kubai elvtársak ne tudjanak lepattanni a Ganderi tankolás miatt, ami az IL-62-nél szükséges megállás, és lelépési lehetőség volt, amit a kubai elvtársak ki is használtak rendesen......)
A 80 évek végén kemény 50 USD-ért First Classon lehetett a jó Lengyelországban zlotyért megvett jeggyel oda-vissza repülni.....
Aki tudja miről van szó, gondolom egyetért, aki meg nem ismeri az akkori viszonyokat nézeen utána, kérdezzen meg másokat
A lényeg az, hogy nálam ...
Béla - 2016-12-07
Az utazás során minden nagyon jó volt. A görög vendéglátás a tradicionális ételekkel kiegészülve remek volt.
martinszalai - 2016-12-07
Pontos, indulás, kellemes személyzet, jó kiszolgálás...vidám társaság...és leszálláskor mikor megtapsoltuk a pilótát...köszönte,és mondta...Borisznak ez volt az első repülő útja .....Krétán leszállni...Heraklionban....ügyes volt, de bennem megállt az ütő:-)...vidáman,és kedvesen váltunk el a személyzettől......és a vissza út is remek volt.....
bignanyi - 2016-12-07
Máltáról utaztunk haza. Kellemes utazás volt. Leszállásnál mindenkitől elköszönt a személyzet, és a következő utazáshoz kedvezmény kupont adtak.
Gasparne - 2016-12-07
Közvetlen, kellemes személyzet. Finom ételek.
kisbudai - 2016-12-07
Budapest-Prága között utaztam oda és vissza. Mindkét alkalommal a beszállás gyorsan és szervezetten történt és kedvesek voltak az utaskísérők. Hamarabb érkeztünk mindkét alkalommal a tervezettnél. Beszálláskor és kiszálláskor is kellemes zene szólt, így mindenki sokkal türelmesebb volt. Rövid az út, egy kis snack-et és italt szolgáltak fel. Nagyon elégedett voltam az utazással.
BudapestPraga - 2016-12-07
Az utam során minden szempontból elégedett voltam. Ha lehet , máskor is fogom keresni ezt a légitársaságot.
Mogyorósi Endréné - 2016-12-07