Untitled-1

Utasaink értékelése

4
Brussels Airlines
Személyzet
4.3
Fedélzeti szolgáltatás
3.6
Jegyárak
3.8
Menetrend
4.1
Én is értékelek

Bemutatkozása

A Brussels Airlines 2002-ben alakult. 2005-ben döntő hányadot szerzett a Virgin Express légitársaságban, azonban az egyesülést csak a következő évben jelentették be. Azóta a légitársaságok közös névhasználattal működnek, Brussels Airlines néven. Emellett a társaság a Lufthansa csoport tagja is. Bázisreptere a brüsszeli Zaventem repülőtér.

A légitársaság Európán kívül Amerikába, Ázsiába és Afrikába is indít járatokat, jelenleg 118 nagyvárosba foglalhatunk kedvező áron repülőjegyet. Nagyon baráti az ügyfélpolitikájuk, mert amennyiben olcsóbb jegyet találunk egy-egy desztinációra más légitársaságnál, a különbözeten felül további 10%-ot visszafizetnek az utasnak, ha mégis náluk intézi a foglalást.

Tagja a Star Alliance szövetségnek is. Törzsutas programja a Privilege, amellyel számos kedvezmény vehető igénybe.

Checkin információk

A díjmentes online utasfelvétel a légitársaság weboldalán érhető el, legkorábban 24 órával a menetrend szerinti járatindulás előtt. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Újraindítja európai hálózatát a Brussels Airlines

hír Újraindítja európai hálózatát a Brussels Airlines

Már szolgáltatási csomagok közül is választhat repülőjegy-foglaláskor!

hír Már szolgáltatási csomagok közül is választhat repülőjegy-foglaláskor!

Utasaink véleményei

A repülőgép hibájából nem tudtam elutazni, hiába kértem vissza a pénzem, nem is reagáltak rá. Össze-vissza beszéltek. Nem javaslom.
Lightsouth - 2025-03-31
A repülőút rendben volt, bár késett a járat 40 percet, Budapest, Brüsszel között.
A kiszolgálás udvarias és segítőkész.
A Brüsszel repülőterén a csomagfeladás önkiszolgáló rendszerű.
A Brüsszel repülőtéren az övemet elvették, és csak külön kérésre kaptam vissza (nem volt indok).
Összességében elégedettek voltunk a Brussels Airline -szal, legközelebb is ezt fogjuk használni.
Brüsszelbe történő utazás esetén megéri ezzel menni!
Tibor - 2019-12-18
A járatuk utas, ember és egészség ellenes. Rendkívül drága ahhoz, hogy legalább egy pohár vizet biztosítsanak. Szemérmetlen támadás az emberek egészsége ellen. Egy 270000 Ft-os árba ví beleférhetne!
Szégyeljék magukat.
József - 2019-11-17
Kellemes meglepetés volt, hogy az egy hetes repülőjegy helyett egy 10 napos, a legolcsóbb ajánlathoz képest 25%-os kedvezményü ajánlatot adott a légitársaság. Így a nyaralásunkat 3 nappal meghosszabbíthattuk Ibizán.
Oszi954 - 2017-12-28
a már-már unalmasnak számító élő biztonsági bemutatót egy lenyíló képernyőn nézhettük végig, hihetetlenül humoros animáció segítségével, ez eleve feldobta minden utas hangulatát a hajnali repülés előtt.
petyor - 2017-12-27
Átszállással utaztam, elsősorban a jó ár/érték arány miatt választottam a járatot. Sajnos nagyon későn értünk vissza Budapestre, ami miatt a nem volt egyszerű tovább utazni. Ettől eltekintve kellemes utunk volt és a lehetőségekhez képest kényelmesen utaztunk. A személyzet nagyon kedves volt és szolgálatkész. A pilóta is értette a dolgát, sima fel- és leszállásaink voltak. Kifejezetten jó volt az átszállásban, hogy többször is megtapasztaltam a fel- és leszállás élményét és másik repülőteret is megismerhettem. Kár, hogy a repülőjegyben foglalt fedélzeti szolgáltatások köre meglehetősen szűkös volt.
JózsefBé - 2017-12-08
Mindig megmosolyogtatnak valami apró figyelmesseggel, pl. szalvétán apró üzenet: "good for wipping off everything but your smile". Nem beszélnek feleslegesen sokat, hagyjak az embert pihenni. Emellett egy igazán "földön járó" légitársaság, és most már a jegyárak is földre szálltak. :)
csheniko - 2017-12-05
A jegyfoglalás a repjegy.hu-n tökéletesen működött.
Gép (airbus) kényelmes viszonylag tágas még a túrista osztályon is. Étel (glutén free) perfektül figyelembe véve és elég finom volt. Sajnos a légitársaságot email en nem, csak a facebookon értem el, igaz ott hamar válaszoltak. Kényelmes lenne egy onliblne chat funkcio.
Negativum ( bàr szerencsére nagy problémát nem okozott, hogy ülésválasztásra ( lévén code shared flight) csak a chec-in megnyitása utan volt lehetőség, korábban nem. Mindösszesen pozitív tapasztalataink voltak.
Csildi - 2017-11-16
Kellemes és eseménytelen utazás volt, mindenkinek ugyanezt kívánom.
cserko48 - 2017-11-16
A fedélzeten, meg egy pohár vizet sem kaptunk...
A landolás után, a Brüsszeli rep. téren, esőben kellet gyalogoljunk vagy 15 percet a terminálig...
Jancsi - 2017-11-15
Nagyon fura volt, hogy a 3,5 órás repülőúton sem ételt, sem italt nem kaptunk. És ez nem egy fapados járat, 180 000 Ft volt kettőnk retúr repjegye...
Többet semmiképp nem szeretnék ezzel a társasággal repülni.
Gesztenye - 2017-11-01
Az online becsekkolással voltak problémák, de a reptéren és a gépen is mindenki nagyon segítőkész volt és kedves.
hreka123 - 2017-10-27
A személyzet kedves volt, és életem legsimább landolását élhettem át.
Fanni - 2017-10-26
A Budapest-Brüsszel út is rendben volt, de a Brüsszel-New York járat érthetően nagyobb élmény volt. Az előttem lévő ülés háttámlájába rejtett kijelzőn számos film, zene, hangoskönyv közül lehetett válogatni, valamint az aktuális pozíciónkat is lehetett követkni térképen. Az utaskísérők kb félóránként hoztak valami, vagy egy kis rágcsát, vagy üdítőt, kávét, ételt. A 8 órás út egész gyorsan eltelt.
Fistagon - 2017-10-25
Az utazás nem volt jó . Igaz két gyerekkel mentünk , a gyerekeknek ígért gyermek csomagot nem kapták meg . A lányomnak kértem meleg tejet , mert éjszaka repültünk, azt mondták kap de végül elfelejtődött . A gep oda vissza több mint egy órát késett. Amerikába repültünk, a csatlakozás 6 óra volt, egy 2 és 1 éves gyerekkel . A személyzetének látni lehetett az erőltetett kényszer mosolyt , hogy elegük van az egészből . Egyáltalán nem voltak kedvesek , nem szeretnék többet repülni velük . Az étel borzalmas volt .
Nemes - 2017-10-25
Európán belül szinte fapad. Hosszútávú járaton egészen kellemes a kiszolgálás és a szórakoztató rendszer, bár az öregecske A330 turista ülései elég kényelmetlenek
galat - 2017-10-24
Csodás élmény volt, első tengerentúli utazás. Mindennel meg voltunk elégedve.
faziati - 2017-10-24
Nagyon kellemes volt mind az oda, mind a visszaút. Ami furcsa volt, hogy csak a gép első 6 sorában helyet foglaló utasok részére szolgáltak fel ételt és italt, de ezt nem jelezték sehol.
Koti - 2017-10-24
Rokonlátogatásra utaztunk. A repülőút a lehető legkellemesebb volt, pontos indulás és érkezés, a csomagok azonnali elérése a szalagon, pontos tájékoztatás a repülőtéren a további közlekedésről (ez nagyon fontos volt számunkra).
Berke Barnabásné - 2017-10-24
Sajnos nagyon sokat késtek! Az egyik stewardess ahelyett, hogy tájékoztatta volna az utasokat, inkább flörtölt az egyik utassal. Ha nem az említett utas előtt ülök, nincs információm sem az átszállásról. Arról sem adtak infót, hogy az átszállással érintett gépek megvárnak-e, így mindenki rohant, miközben a többi gép is órákat késett. Elvileg nem fapados, de abszolút úgy működik a társaság. Nekem csalódás volt.
Mara - 2017-10-24
Ellentétben a többi fapadossal, a Brussels Airlines-nál többszintű "economy" jegyek - és árak - vannak, így mindenki kiválaszthatja, hogy mennyire akarja fapadosra venni az utazást.
Miklós - 2017-10-24
Sajnos a fedélzeten csak euruért lehetett vásárolni, még egy pohár vizet sem adtak ingyen. A puggyászunk csak másnap érkezett meg ripityára törve. :-( a sérült bőrönd hazai ügyintézése katasztrófális. A celebi handling egyes munkstársai egyszerűen parasztok!
Bakonybankster - 2017-10-19
Sajnos kevés a BP-Brüsszel-BP járat, ezért nagyon telítettek, a drágább helyeken is szörnyű a zsúfoltság, nincs középen üres ülés csak a businessen. Az étkezések minősége egyre rosszabb, szegényes a választék és főleg műkaja van.
MM - 2017-10-19
Fontosnak tartom minden utazas soran azt, hogy az indulas, erkezes idopontja menetrend szerint tortenjen, ami ezuttal hajszalpontos volt, illetve a foglalas idopontjatol az indulasig semmifele valtozas nem tortent. A szemelyzet kedves, segitokesz volt.
Noemi - 2017-10-19
New Yorkba utaztunk a családdal! Csodás 1 hete töltôttünk ott!
Agota1977 - 2017-10-18
Nem fapados és nem olcsó. A repülőút rövid és ennek megfelelő a kiszolgálás is. Ár/értékben nem a legjobb.
Bande - 2017-10-09
Lyon-Brussel és Brussel Budapest volt az uticél. Tehát volt egy átszállás. Sajnálatos módon a csomagokat Brusselben felejtették, így két nappal később futár hozta haza a lakásomra. A gép késéssel közlekedett mindkét útvonalon.
kissedit71 - 2017-09-04
2.repülős utam volt, kissé görcsösen indultam, de a kedves, bátorító mosolyok hamar megnyugtattak. Nagyon sima le- és felszállás után az egyetértelmű útbaigazítások nyomán zökkenőmentesen szálltam át a Newyarkra tartó gépre Brüsszelben!
Tercsiusa - 2017-08-31
A nyári sztrájk idején utaztam, de a légitársaság mindent megtett annak érdekében, hogy időben az úti célomnál legyek.
tz - 2016-12-30
Kellemes csalódás volt a belga légitársaság. Árban fapadossal simán versenyképes, és ami számomra a legnagyobb plusz, az a lábtér. Extra jó (most nyilván egy BA vagy AF hez képest, nem beszélve a WIZZről..) Kedves a crew, pontosak, abszolút nyerő. Remélem a LH nem ront rajtuk, bár azért sejtem, hogy mégis.. Mindegy, nagyon elégedett voltam. :))
freemaki - 2016-12-29
Odafele is nagyszerű volt.
De visszafele!? A Lufthansa 2 emeletes gépével jöttem haza Los Angelesből Munchenbe. Hát az valami fantasztikus volt! A stewwardesek állandóan jöttek, kínáltak üdítővel, étellel. Úgy éreztem magam, mint egy király. Az American Airlines gépével utazni is élmény. Jobbnál jobb filmeket néztem. Olyanokat, amiket itthon a moziban játszottak. Észre se vettem, hogy leszálltunk.
Alig várom, hogy januárban kipróbáljam a British Airlines gépeit. Akkor azzal utazom az USA-ba.
kowacsgabi - 2016-12-28
Oda is (Brüsszel) és vissza is velük repültünk. Nagyon kényelmes gép volt, annak ellenére, hogy olyan kicsinek tűnt kívülről.
Visszafelé nagyon katasztrofális idő volt, rettentő nagy szél volt. Már a brüsszeli repülőtéren a földön is dobálta a gépet ide-oda. Na innen hogy fogunk felszállni - gondoltam. Aztán elérkezett az is. Nekilendült és elemelkedett. Pár másodperc múlva mintha visszadobta folna, azaz visszafújta volna a gépet ahonnan jött. Teljesen olyan volt az érzés. De minden erejét összeszedve leküzdötte a nagy szelet és emelkedett felfelé, persze még erősen dobált minket a szél. Aztán az utazósebességet elérve, már megnyugo ...
Branauer - 2016-12-28
A repülőúttal kapcsolatban minden rendben volt, kedves, udvarias személyzet, pontos indulás és érkezés, sima landolás. A repjegyben foglalt szolgáltatásokon lehetne javítani. Ha étel esetleg nem is, egy pohár frissítő beleférhetne. A gépen mindent csak vásárolni lehetett. Az utastájékoztatás menet közben lehetett volna jobb, pl. repülési információk kivetítésével.
GeoTraveller - 2016-12-16
Ferihegyen busszal szállítottak ki a repülőhöz. Meglepő volt, milyen kicsi a gép, bár elég masszívnak is tűnt. Nagyon kényelmes és biztonságos repülés volt.
Visszafelé rettentő időjárás volt, erősen viharosan fújt a szél. Már a felszállásnál többször visszadobta a gépet, ekkor azért megijedtem, de jól felszálltunk és az égben már minden rendben volt. Budapesten szépen leszálltunk ismét. Negatívumként max. annyit tudnék írni, hogy visszafelé színültig televolt utasokkal a gép és ugyan mindenki ülése kényelmes volt, de a sok ember kicsit telítettnek tűnt és ezért zsúfoltnak tűnt a gép.
Ettől eltekintve nagyon szép és j ...
branauer - 2016-12-07
Ha tehetem csak veluk utazom. Legalabb 4 nyelven beszelo szemelyzet, kedvesek, udvariasak, segitokeszek. A pihenni vagyokra tekintettel normalis hangeron kozlik a mondandojukat . A gepek tisztak, tagasak, van eleg hely a csomagoknak is, beszallaskor zene szol, ami megalapozza a nyugalmas utat. A tarsasag bevezette a Loop-ot , ami nem evul el, tehat elonyosebb, mint a M&M . Esetleges kesest kompenzalnak. Es meg folytathatnam a jokat roluk.
Edith Szafko - 2016-12-07
Már nem mertem csomagot feladni, csak kézipoggyásszal utaztam, mert már 2x eltüntették a csomagomat és kártérítést nem kaptam.
KP - 2016-12-07
Kellemes brüsszeli repülő út, jó menetrenddel és csatlakozási lehetőségekkel.
A fedélzeti ellátás fapados, az ár ehhez képest még magasabb, de jókor fogllava versenyképes.
mihalyibalazs - 2016-12-07
Állandó késések. Csapnivaló kommunikáció.
Aurora - 2016-12-07
Rövid távú utazás, annak megfelelő szolgáltatásokkal.Se jobb, se rosszabb mint amit elvár az ember.
Bande - 2016-12-07
A Brussel Airlines járatával utaztam Brüsszeli átszállással Torontóba.
A gép nagyon jól felszerelt volt szórakozási lehetőséggel. Lehetett filmet nézni,zenét hallgatni,információt a járat haladásával kapcsolatban,telefont tölteni.Az üléselk kényelmesek voltak. A kilenc órás utazás így nem tűnt nagyon hosszúnak.
Aurora - 2016-12-07
Árához képest lehetne jobb a fedélzeti ellátás.
tbence81 - 2016-12-07
A Brussels Airlines-szal utaztam Brüsszelbe egy 2 napos üzleti útra. A légitársaság bevezetett egy ún. fél-fapados módozatot, így kb. 10 %-kal drágábban tudtam megvenni a jegyet a fapados árakhoz képest pár nappal több mint 1 hónappal az utazás előtt. A Zaventem jóval közelebb van a városhoz mint Charleroi, a reptér szolgáltatásai is jobbak, szóval a magasabb ár simán kifizetődő! És nem kell kint tölteni az alacsonyabb árak eléréséért 3 vagy egy szombat éjszakát. A gépen, ahova az ülőhelyet foglaltam, kiderült, hogy nincs ablak (A319 24A ülés), de a stewardess kedves volt, segített más, ablak melletti ülést találni a tömött gépen. A lábt ...
nemesa - 2016-12-07
Ár-érték arányban tőlük kaptam a legjobb ajánlatot LHR-BUD között. A személyzet segítőkész volt, az ülések kényelmesek, a fedélzet tiszta és rendezett. A legjobb arcukat mutatták számomra!
MarkP - 2016-12-07
LIGHT & RELAX
DEKI81 - 2016-12-07
Csodálom, h. nem járt legalább vmi minimális ellátás az utazáshoz.
Sabe - 2016-12-07
A Brussels járatain nincsen ingyenes szolgáltatás a business áru osztályokon kívül. Sajnos a járat több mint egy órát késett.
VisitGoteborg - 2016-12-07
Kifogástalan tisztaságú, a turista osztályon is a szokásoshoz képest kényelmes gép, figyelmes kiszolgálás, és még az étel is kifejezetten ehető volt. Brüsszel - New York, New York - Brüsszel volt az útvonal. Sokat repülök - ez a légitársaság nagyon jól teljesített.
Zsolt - 2016-12-07
Elképesztő társaság... Az ügyfélszolgálaton órákig nem veszik fel a telefont, miután végre felveszik a 3 órás késés miatti panaszom kivizsgálásához 5 hetet kérnek (ami szerintem rengeteg). 5 hét után sem válaszolnak, majd miután írok nekik egy "emlékeztetőt" ismételten nem érkezik válasz hónapokig. Ráadásul mindezt a "szolgáltatást" prémium árért nyújtják... Az ügyfél nem számít ennél a cégnél.
tczuder - 2016-12-07
Imádtam!
Bár full economyn utaztam, így tehát már businessnek számítanám magam(fast track lane, reggeli/saláta), újság... Az outbound flight a legsimább, legnyugodtabb utam volt valaha.
Élmény maradt, kiemelkedik az utaim közül.
Blankalandja - 2016-12-07
Kedves Mindenki a Brüssel Airlines pontosan fantasztikus és tökéletes menetrenddel valósitja meg az átszállásos repülést. Árai érték arányosak és a Brüssel reptéri átszállás is fantasztikus mindenki számára akár Europán belül akár europán kivülre utazunk.Remélem hogy nyernek további sok sikert kivánunk.
sylviebarna - 2016-12-07