Untitled-1

Bemutatkozása

Az American Airlines az Egyesült Államok legjelentősebb légitársaságai közé tartozik, működését 1936-ban kezdte meg. Fő bázisa a Tulsa Nemzetközi Repülőtéren található Oklahoma államban. A leányvállalatával, az American Eagle-el együtt az utasok számát és a flottájának méretét tekintve is a világ legnagyobb légitársaságai közé tartozik. Átlagosan 6700 járatot indítanak el naponta 50 országba, 350 különböző úti célra.

Az American Airlines a oneworld® Szövetség alapító tagja is, mely a világ legjelentősebb légitársaságait tömöríti egybe, lehetővé téve számukra, hogy több szolgáltatást és előnyt kínáljanak utasaiknak.

Az American Airlines úti célok tekintetében széles hálózattal rendelkezik. Interkontinentális kapcsolatai Európára, Dél-Amerikára, Japánra, Kínára és Indiára terjed ki. Európai viszonylatban naponta üzemeltet járatokat Párizs, Zürich, Frankfurt, Milánó, Róma, Helsinki, Madrid, Barcelona, London és Manchester között. A légitársaságnak az amerikai úti célok viszonylatában is forgalmas a légi hálózattal rendelkezik, amely kiterjed a Karibi-térségre, Közép-Amerikára, Kanadára és az Egyesült Államokra.

Az Egyesült Államokon belül a légitársaság fontosabb úti céljai közé tartozik Chicago, San Juan, New York, Dallas, Boston, Los Angeles és Miami. Az American Airlines Budapestről a londoni Heathrow repülőtéren való átszállással indít járatokat az Egyesült Államok legjelentősebb városaiba.

Új járat Budapest és Philadelphia között

A légitársaság Budapest és Philadelphia között naponta induló non-stop járatot indít 2018. május 5-től. Így a történelemi hírességű városon keresztül, nagyszerű csatlakozási idővel lesz elérhető Aruba, Bermuda és Saint Lucia.

American Airlines

A repülőút alatt a Flagship™ Business utasok számos kényelmi szolgáltatást élvezhetnek a Boeing 767-300 típusú gépen:

  • tágas, teljesen hátradönthető ülések, közvetlen hozzáféréssel a folyosóra,
  • "fine dining" mesterszakácsok által inspirált menüvel és díjnyertes borválasztékkal,
  • több mint 1000 óra szórakozási lehetőség Samsung Galaxy táblagépen prémium fejhallgatóval,
  • minden ülésnél biztosított az áramellátás a készülékek teljes feltöltése érdekében,
  • nélkülözhetetlen utazási kiegészítőkkel teli frissitő készlet.

American Airlines

A Main Cabin-ban utazó ügyfelek két ingyenes étkezésre jogosultak kiegészítő italokkal, valamint egy különleges fagylaltra a járat felénél. A Main Cabin Extra utasok pedig akár 15 cm-rel több lábteret és a gép egészében használható, transzatlanti Wi-Fi-t kapnak.

Checkin információk

Az online utasfelvétel elérhető a légitársaság weboldalán 24 órával indulás előtt, melynek során elkészítheti és kinyomtathatja beszállókártyáját. A repülőtéri utasfelvétel is díjmentes!

Kapcsolódó akciók/hírek

Itt a friss lista: a világ legjobb légitársaságai 2025-ben

hír Itt a friss lista: a világ legjobb légitársaságai 2025-ben

2020-ban is lesz miből válogatnia

hír 2020-ban is lesz miből válogatnia

Több mint másfél millió utas júliusban a Budapest Airporton

hír Több mint másfél millió utas júliusban a Budapest Airporton

Utasaink véleményei

Felháborító, hogy minden utast szétszornak a tengerentúli járaton. 4-en a gép 4 ellentétes oldalára kaptunk helyet oda-vissza és nem ajánl fel a rendszer ingyenes módosítási lehetőséget pedig az első lehetséges időpillanatban már próbálkoztam. Mi ez már az AA is fapados lett?
KEJ - 2020-02-05
Oda felé út kiválóan zajlott. Az ott tartózkodás kiváló volt, csak rövid, de a munkám nem engedett meg több időt, hogy távol legyek.
A vissza út borzalmasan sikerült. 1. Nem találták a repülőjegyemet. Az American Airlines látta, de a tovább út a British Airways-sal történt, ott nem volt jegyem. Kitalálták vegyünk másikat. Kb 1,5 órába telt mire mégis lett jegyem (természetesen nem vettünk másikat), az utolsó pillanatban vittek a géphez tolókocsiban, hogy le ne késsem.
London: ellenőrzés, motozás, csomag átnézése.
Budapest: ellenőrzés, motozás nem volt (férfi volt a vámos) csomag átnézése. Ekkor már 30 órája nem aludtam ...
Moncsi - 2019-11-29
A repülés zavartalan volt.Viszonylag jó volt a csatlakozás a következő járatra.Volt elég idő az átszállásra, nem kellett sokat várni.A hollandok szigorúan betartják az előírásokat.Alaposan kikérdezik az utazás célját.Aztán az államokban még egyszer ugyanúgy.A repülőn a légi személyzet nagyon kedves és szolgálatkész.Az étel és ital elegendő és megfelelő . Összességében kellemes volt az utazás.
katalin schvézner - 2017-12-29
Oda és visszaút alkalmával a személyzet a kiszolgálás és az ételek minősége maximálisan kielégitte az igényeimet. Az utazás folyamán semilyen kifogást nem tudok a társaság ellen felhozni! Minden maximális és felejthetetlen volt
cimborka51 - 2017-12-27
Legközelebb is ezt a légitársaságot választom, ha ismét Peruba kívánnék utazni.
Veres Ilona Emma - 2017-12-27
Elöszőr utaztam ilyen kényelmes nagy géppel. Olyan volt mintha nem is a magasban lennék. A középső üléseknél nagyon biztonságosan éreztem magam.
mami.ani - 2017-12-27
első utam volt a tengeren túlon. a repülő út nem volt vészesen hosszú. a túrista osztályt nem kell senkinek bemutatni. a kiszolgálás ? mindig kaptam ami kellett. sokat aludtam ezért nem tudok panaszkodni semmire
Laci78 - 2017-12-27
Super
Steven64 - 2017-12-27
3 légitársasággal utaztunk utunk során. Az American Airlines messze kimagasló volt a másik kettővel szemben!
Anikó - 2017-12-15
Pontos indulás, kedves, előzékeny, figyelmes személyzet.
Czanik Dóra - 2017-12-14
Én Los Angeles-be repültem a társasággal Londonból és kiválónak találtam az American Airlines szolgáltatását. Meg voltam velük elégedve és a járat sem késett, se oda se vissza, sőt még hamarabb beért, mint a tervezett idő.
A felszolgált ételekkel elégedett voltam, de a kínálatot viszont lehetne bővíteni.
fruzsina0905 - 2017-11-15
Budapest - London - Los Angeles - Sacramento útvonalon utaztunk. A Londonból induló gép kimaradt. Ha nem fényképezem le a menetrendet mutató kijelző táblán, hogy kimaradt a gépünk indulása, fordulhattunk volna vissza Mo- ra. Ugyanis az AA letagadta a járata kimaradását, a budapesti járatra fogta, hogy mi nem értük el a gépet. Az orruk alá nyomva a kijelzőtábláról készült képet, nem tudták ránk kenni a hibát. Ekkor azt mondták, jöjjünk vissza holnap. Londonban!
Ott álltunk, és azt se tudtuk, mi legyen. Felhívtam a repjegy.hu- t, de ők sem segítettek, azt mondták, ez nem rájuk tartozik! ( Többet nem is veszünk tőlük jegyet! )
A szerenc ...
kowacsgabi - 2017-10-30
Minden rendben és gyorsan zajlott, a beszállás, az utazás és a kiszállás is. A személyzet kedves, udvarias volt.
juli.sandor - 2017-10-26
Mivel az utazásom során aszisztenciát kértem, sajnos az nem mindig volt sikeres. Inkább nyügnek éreztették velem a szolgéltatást. Valamint az,hogy 2 szer kellett átszállni, de ebből 2 esetben történt, hogy a gépről is lépcsőzni kellet.
nagyika1948 - 2017-10-25
A csomagok ellenőrzésénél a check-in pultnál szabályszerűen megnézték, hogy a felvinni szándékozott poggyász befér-e a keretbe. Simán befért. Ennek ellenére a gépen a felső poggyászrekeszek kialakítása olyan kis méretű volt, hogy esély sem volt odahelyezni a csomagot, és az ülések alá sem lehetett betenni, mert olyan kicsi volt a lábtér. Igazi fapados feeling volt. Így ki kellett vinni a poggyászt a gépből, a beszállító kapunál odaadtuk a személyzetnek, és kezdődött az aggódás, hogy vajon hogyan kezelik azt. Nem véletlenül nem szerettük volna feladni, mert nem egy poggyászt sérülésekkel kaptunk már vissza korábban. Szerencsére az aggodalo ...
Kelemen - 2017-10-25
Nagyon jó!
buikrisz - 2017-10-24
Az odaút jó volt pontos indulás és érkezés.
A visszaút SF-Dallas , Dallasból viszont 3óraval kesobb indult volna a gép Londonba de induláskor kiírtak a kijelzője, hogy egy órával később . Ezt még négyszer megismételték vagyis 8 óra mulva indultunk Londonba. (Azt lehetett tudni javítják a gépet )
Természetesen lekéstem a Budapesti csatlakozást . A délutáni gépre sikerült "felkönyörögni" magam. Felkinálták a hotelt és az ott-alvást ; de én már nagyon hazajöttem volna 29 óra utan... Így du-án fél4 kor leszálltam Pesten de a feladott bőröndöm nem jött meg... mondtak este 11 kor fogják házhoz-szállítani. Így nem mertem legeküd ...
Liza1962 - 2017-10-24
Majdnem minden évben utazom az American Airlines gépein, és csak pozitívan tudom értékelni. Kényelmesek az ülések ( pedig 8-10 órát van a levegőben) kedvesek, segítőkészek a légikísérők.
Tiszták a gépek, már magyar nyelvet is ki lehet választani az ülés monitorokban, jók és elegendők az ételek. Vagyis + az értékelésem!
Szorsi - 2017-10-24
Londonig British Airways társasággal utaztunk, ahol a 2,5 órás úton semmilyen ellátást nem kaptunk, még térités ellenében sem. Ezt eddig még nem tapasztaltuk, így nem is készültünk fel rá. A Budapesti bechekkolás is szokatlanul hosszú időt vett igénybe, így vásárolni sem tudtunk semmit. Erről máskor utazás előtt szívesen vennénk egy tájékoztatást.
Varga Maria - 2017-10-24
nagyon féltem a repüléstől. De a légiutaskísérő észre vette, és úgy elvonta a figyelmemet, hogy már csak azt vettem észre, hogy a levegőben vagyunk. élveztem az utazást. Természetesen, már nem félelemmel, hanem örömmel fogok legközelebb utazni.
Petróczy Jánosné - 2017-10-24
Nagyon kényelmes ülés, Nagy lábtérrel. Kedves személyzet, tökéletes ellátás :)
Annamária - 2017-10-24
A kenyelem, az ellatas es a kiszolgalas tenyleg elso osztalyu volt. A legi utaskisero pedig nem csak maximalisan udvarias es keszseges volt, de meg egy kis rogtonzott varoanezest is tartott leszallas elott. Rengeteg erdekesseget elmeselt New York latvanyossagairol. En nagyon sokat utazom es az amricanban meg eddig nem csalodtam. :)
Bellbea - 2017-10-19
Renben időben indult érkezett a gép a kiszolgálás rendben volt
Maya - 2017-10-18
Életem első repülőútja volt. Kellemesen csalódtam. A személyzet kiváló munkát végzett. A repülőutam során zenét hallgattam, filmet néztem. Az ennivaló is megfelelő volt a számomra. Élmény volt.
tatiz - 2017-10-18
Életem első tengerentúli útja volt. Izgultam, hogy hosszú, unalmas és kényelmetlen lesz, de egyik sem lett igaz. Egyik legjobb utam volt. A személyzet profi, a gép kényelmes és tiszta, az ételek finomak voltak. Tökéletes volt!
gyorgyi123 - 2017-10-18
Nem a repülőúttal volt problémám, hanem a reptéri alkalmazottak segítőkészségével. A légitársaság alkalmazottai, akik kifejezetten azért vannak ott, hogy segítséget nyújtsanak, nem segítenek, ennek eredményeként le is késtünk egy járatot. Angol nyelvtudás hiányában nem tudtuk elmagyarázni, hogy mindent pontosan végrehajtva a bőröndjeink becsekkolásakor, a gép nem ad ki a végén cetlit. Többször kértem segítséget, nem kaptam.
jardanhazyk - 2017-09-21
Kényelmes, gyors a csekkolás.
mazsolla - 2017-09-14
Fél 10 körül érkezett meg a budapesti járat a Healthrow reptérre. Innen indult volna a gép Los Angelesbe 11:50-kor. A reptéri kijelzőn semmit nem írtak a gépről, hogy törölték, vagy késik. Senki nem tudott felvilágosítást adni, miért nincs gép. Valamikor du 2 - kor indult a következő gép, amihez sorba is álltunk. A repülőre való beszállás előtt kiszedtek a sorból és azt mondták, nincs hely, jöjjünk vissza holnap. Londonban.
Az AMerican Airlines pultnál bunkók voltak, hogy biztos a budapesti gép késett, és mi vagyunk a hibásak, hogy lekéstük a gépet.
Szerencsénkre volt más magyar család is, aki így járt, és közösen be tudtuk biz ...
null - 2017-09-04
Nagyon érdekes repülőút volt. A gép két óra késéssel indult, a menetidő másfél óra lett volna, de 45 perc alatt elértük a célállomást. A levegőben megelőztünk egy mellettünk haladó repülőgépet.
Nagyon izgalmas volt.
thi - 2017-08-29
rewqrewq
vc - 2017-08-29
A repülőúton sajnos nem minden volt jó a British Airways 2,5 órás útján Budapesttől Londonig egy korty vizet sem szolgáltak fel, még fizetős módon sem az oda úton. A bechekkolás is nagyon sok sorban állással ment, a gép késéssel indult és idő sem volt vizet vásárolni. Erről valamilyen módon tájékoztatni kellene az utazókat, hogy erre készüljenek. Ugyanez a társaság a vissza úton már fizetős módon biztosított vizet és egyéb élelmiszert, nagyon drágán és rossz minőségben ( zaccos kávé ). Ezt a légi társaágot további útjaink során nem kívánjuk igénybe venni.
vargamari - 2017-08-27
New Orleansba-London-Budapest helyett,késes miatt,Helsinki érintésével érkeztem.Mintegy 6 óra késéssel.
Izabellafeher44 - 2017-08-27
Az American Airlaines szervezésében repültünk Budapest-München-New York-München-Budapest oda-vissza járaton (odafelé: Brüsszel-Airlanes, visszafelé: Lufthansa személyzettel):
EGYÉRTELMŰEN "GYŐZTEK" a Lufthansások: kedvesek, mosolygósok, mindenre ÖNMAGUKTÓL, KÉSZSÉGESEN odafigyelőek voltak, állandó kínálással, kényelmi szolgáltatások felkínálásával könnyítették a majdnem 8 órás visszautunkat.
Csodás volt megélni, amikor este 10 óra felé elcsöndesült a kellően lesötétített fedélzet, nyugovóra tért sok-sok utas, majd megérkezés előtt kb. másfél órával kávéval, reggelivel, üdítőkkel ébresztették az utasokat.
Ki ke ...
Szepesi Judit - 2017-08-27
Mindennel elégedettek voltunk.
Huani - 2017-08-27
Az európai jaratokhoz képest nagyobb adag ételek és kedvesebb kiszolgáló személyzet van a gépeken. Maximális figyelemmel az utasok felé.
Jandra - 2016-12-29
Mindenki kedves, mosolygós, segítőkész volt. Ha 3 párnát is kértem, megkaptam. Nagyon figyelmesek voltak, beszélgettünk, kérdeztek a Las Vegas-i eljegyezünkről. Nagyon hosszú út volt, de ők végig toppon voltak. :)
Viksy - 2016-12-28
legjobbak :)
wingman - 2016-12-24
Az American Airlines egy teljesen átlagos légitársaság véleményem szerint. A hozzájuk kapcsolódó élményem, hogy Philadelphiaból New Burgbe egy nagyon pici gépen repültünk, és a rövid útvonal miatt olyan alacsonyan, hogy szinte végig láthattuk az alattunk lévő tájat. Ez adta meg számomra az igazi repülés élményét!
leaah - 2016-12-22
Pontosak a járatok, felkészült a személyzet. Két átszállással utaztam Peruba az American Airlines-sal.
A filmválaszték megfelelő volt a hosszú útra, az ülések kényelmesek. Az ár-érték arány is megfelelő.
Tamás - 2016-12-19
Kellemes - hosszú (10 órás) repülőút, a személyzet kedves, az ételt egyet leszámítva finom volt.
A bőröndjeink viszont kerekevesztetten, nagyon megviselt állapotban érkeztek, melyet már a reptéren, majd az american airlines oldalán reklamáltunk, fotókat is feltöltve, számlát mellékelve. Pár nap múlva már a számlánkon volt a pénz... :)
TipliMackó - 2016-12-19
Los Angelesből utaztunk Vancouverbe. Időben kint voltunk a repteren már félig be voltunk chekolva, mikor kiderült, hogy plusz böröndünk is van. Levettek a gépről, és 1órát várakoztunk mire a Jet Blue járatával utaztunk tovább. Minden fajta kártétítés nélkül. Még enni valót sem kaptunk.
Latin Peti - 2016-12-13
Hatalmas félelemmel szálltam fel a repülőre Miamiban, ami elfuvarozott engem Londonba. Kellemesen csalódtam az egész utazásban, Kezdődött azzal, hogy a szokásos gorombáskodás helyett a reptéren is kedvesen seítettek nekem a repjegyemmel. A repülőn a személyzet nagyon aranyos és segítőkész volt. Ahhoz képest, hogy hatalmas géppel repültünk, a pilóták úgy tették le,mintha csak egy tollpihe lett volna(ez a szempont nálam nagyon sokat számít). Összességében életem eddigi legjobb élménye volt.
Edcsike - 2016-12-07
minden a legnagyobb rendben volt, kényelmes, gyors pontos, csak pozitívak a tapasztalatok.
tesnekim - 2016-12-07
Szuper volt!!!
DrBetty - 2016-12-07
A gyerekekre jobban odafigyelhetnének, itt nem kaptunk biztonsági övet a 2 év alatti gyermekünk számára. Kis szerencsével nagyobb lábrészes helyen ültünk, felár nélkül. Itt a Gyerekek semmilyen ajándékot vagy játékot nem kaptak, a Lufthansával, a Finnair-rel vagy a British Airways-zel szemben... ez kedves gesztus, emlék a Gyerekek számára.
Lacilez - 2016-12-07
Hantsville-ből utaztunk visszafelé és charlotte-ban kellet átszállni az Európába irányuló járatra. Az átszállásra 1 óránk volt ezért megkértük a Hantswillei repülőtéri személyzetet, hogy a gyors kiszállás céljából az első ülések egyikére ültessenek, ami meg is történt, de miután a repülőgép ajtaját bezárták jött a pilóta és a ballansz hiba miatt az utolsó ülésekre ültetett át, ez kb. 8 perc késedelmet jelentett a kiszálláskor, de szerencsére ennek ellenére elértük az Európába indított járatot.
Samu Mihály - 2016-12-07
Tökéletes utazás volt. Bécs - London - Los Angeles - Hawaii. A leghosszabb járaton tökéletes volt a kiszolgálás, az utaskísérők nagyon lazák voltak, a fedélzeti szórakoztató rendszerrel észre sem lehetett venni az utazás hosszát. Los Angelesben az átszállás nagyon rövid volt, de már a kapuban vártak az expressz security jeggyel. Mindent megtettek, hogy egymás mellett tudjunk ülni , annak ellenére, hogy külön foglalásunk volt. Árban verhetetlen volt.
Kantorandrasferenc - 2016-12-07
Tökéletes utazás. Az utaskísérők mindent megtette. Bécs London Los Angeles Hawaii. Minden rendben volt, maximális elégedtség
kantorandrasferenc - 2016-12-07
Féltem az uttól, hogy nagyon hosszú, de oda es vissza is gyorsan eltelt az a 11-12 órahossza. A kiszolgálás kiváló volt, igyekeztek mindenkinek a kedvében jarni.
repeta - 2016-12-07
Tökéletes utazás volt, mindegyik járaton. Mind a személyzet, mind a repülőgép kiváló volt. Máskor is Őket fogom választani.
Marcsi - 2016-12-07
Szeptember 11-én nagyrészt üres gépen szuper volt az utazás
Lali - 2016-12-07
Velük utaztunk London-Los Angeles útvonalon. A Turista osztály zsúfolt, túl sűrű a székezés, ha 3 normál testalkatú utas ül le egymás mellé, már szorongva lehet csak elférni. Az ételek jók voltak, a célnak megfelelőek. A gép rettentően zajos, aludni illetve pihenni igencsak nehéz volt! A személyzet kissé szétszórt és nem nyújt kifogástalan szervizt.
whereislor - 2016-12-07
Pontosság, tisztaság, kedvesség, ami először eszembe jut a légitársaságról és az ott dolgozókról. Csak jót tudok írni. Családom és én is egyaránt meg vagyunk elégedve velük.
kadaslaci - 2016-12-07
Minden tökéletes volt
Tibor - 2016-12-07
Régi vágyam teljesült Miammiba utaztam. Aztán még jét hetet töltöttem Florudában a barátaimnál. Nagyon kellemes volt..
Török Bea - 2016-12-07