Mit jelent a jegykiállítási határidő?
Egy repülőjegy foglalás elkészítésénél az adott légitársaság minden esetben meghatározza azt a napot, amíg ingyenesen tartható a foglalás. Ha ez a határidő letelik, és a repülőjegy kifizetése addig nem történik meg, a foglalást automatikusan törli a légitársaság rendszere. A foglalás törlése után már nem garantált, hogy az eredeti áron tud jegyet foglalni a kívánt járatokra.
Hogyan kapom meg a repülőjegyemet?
2008. június 1-étől a IATA (Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség) szabályai szerint a hagyományos papír alapú repülőjegyek megszűntek létezni.
Ez Önök számára azért jó hír, mert mostantól elegendő az e-mailen kapott elektronikus repülőjegyet kinyomtatni, és azzal megjelenni a repülőtéren. Akkor sem érdemes pánikba esni, ha a jegy elveszik, elég, ha újat nyomtatunk.
Az oldalunkon történő foglalás során, ha Ön bank-/ vagy hitelkártyával egyenlíti ki az összeget, akkor a visszaigazoló e-mail csatolmányában találja az utazásra alkalmas repülőjegyet. Ha Ön a banki átutalással szeretne fizetni, akkor az összeg beérkezését követően egy külön e-mailben juttatjuk el a repülőjegyet. Irodai átvétel esetén természetesen a helyszínen átveheti a jegyeket.
Honnan tudom, hogy sikerült-e a foglalásom?
A repülőjegy foglalás végeztével minden esetben meg kell jelennie egy befejező oldalnak a böngészőjében, ahol a foglalás részletein kívül egy 6 karakterből álló foglalási kódot, illetve a - Visszaigazolás - címet találhatja. Ha ez az oldal nem jelenik meg, foglalása sikertelen! Ezt követően rendszerünk automatikusan küld egy e-mailt a visszaigazolásról, illetve kártyás fizetés esetén magát a repülőjegyet is.
Mit tegyek, ha nem kapom meg a visszaigazoló e-mailt?
Amennyiben az e-mail a sikeres repülőjegy foglalás ellenére nem érkezik meg, kérjük, hogy a foglalást követő első nyitvatartási napunkon szíveskedjen felkeresni ügyfélszolgálatunkat telefonon (06 1 510 0550), vagy e-mailben (info@repjegy.hu).
A félregépelt e-mail címekből, vagy az e-mail fiók szolgáltatójának technikai hibáiból eredő károkért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni.
Miért érdemes kártyával vagy átutalással fizetnem?
Időt és pénzt takarít meg. Így kényelmesebb és gyorsabb a vásárlás, hiszen nem kell befáradnia irodánkba. Mivel a repülőjegye e-mailben érkezik, spórolhat is az ilyen vásárlási móddal, hiszen így fejenként 2.500 Ft-tal olcsóbbak a jegyek.
Ha az átutalást választom, mennyi időn belül kell átutalnom az összeget?
Minden foglalás során a légitársaság meghatároz egy jegykiállítási határidőt, amihez szigorúan tartanunk kell magunkat. Eddig a határidőig kell megérkeznie az összegnek a bankszámlánkra. Amennyiben a repülőjegy nem kerül kiállításra a jegykiállítási határidő lejártáig, a légitársaság automatikusan törli az adott foglalást, és utána már nem biztos, hogy az eredeti áron vissza tudjuk foglalni.
Ezért érdemes mérlegelni, hogy az átutalás mennyi időt vesz igénybe. Más bankból történő utalás akár 1-2 napot is igénybe vehet. Ha a jegykiállítási határidő ennél szigorúbb, javasoljuk inkább a banki befizetést, ebben az esetben az összeg néhány órán belül megjelenik a számlánkon.
Mi lehet a baj, ha a rendszer elutasítja a hitelkártyámat?
Előfordul, hogy a kártyaadatok megadását követően a repülőjegy foglalása sikertelen, hibaüzenetet ír ki az oldal. Ennek sok oka lehet, a leggyakrabbak ezek közül:
- nem megfelelő a bank-/hitelkártya típusa (az elfogadott kártyatípusokról a fizetési oldalon található tájékoztatóban olvashat)
- nincs megfelelő fedezet a kártyán
- a kártyához tartozó napi vásárlási limit alacsonyabb, mint a megvásárolandó szolgáltatások összege
- napi tranzakció limit van a kártyán, és ezt a vásárló már túllépte.
A fentiekkel kapcsolatban a kártyát kibocsátó bank felvilágosítást nyújt.
Miért adódhatnak árfolyamkülönbségek az elszámolásnál, ha az utas Visa vagy Mastercard kárty ávalfizet?
A bank- ill. hitelkártyával történő fizetéseket néhány légitársaság esetében Magyarországon kívüli pénzügyi központ számolja el.
A szabályok értelmében a Visa és a Mastercard nem fogadja el a forintban történő terhelést még akkor sem, ha a kártya forint alapú. A terhelés más devizanemben (pl. USD, EUR, GBP) történik, ami esetenként árfolyamkülönbséget okozhat.
Hogyan kapom meg a számlát a vásárolt repülőjegyről?
A számlát abban az esetben juttatjuk el Önnek, ha a repülőjegy foglalási folyamat során bejelölte a „Kérek ÁFÁ-s számlát” opciót, és megadta a számlázási adatokat. A számlát a kifizetést követően elektronikus úton juttatjuk el Önnek, a foglalásban megadott kapcsolattartó email címre.
Honnan tudom újra letölteni az elektronikus repülőjegyemet?
Foglalását bármikor megtekintheti, már kiállított elektronikus repülőjegyét újra kinyomtathatja, továbbá sok hasznos információhoz juthat utazásával kapcsolatban a következő weboldalon: www.viewtrip.com/ - az utas vezetéknevének, illetve 6 jegyű foglalási azonosítójának megadásával.
Mire ügyeljek az utasnév megadásakor?
A légitársaságok többsége - és ezért a mi helyfoglalási rendszerünk is - maximum 29 karaktert enged utasnévként betáplálni (vezeték- és keresztnév együtt)! Ha valaki ennél több karakterből álló nevet ad meg, repülőjegy foglalása érvénytelenné válik.
Előfordulhat, hogy egyes karaktereket (pl. kötőjel) nem tud értelmezni a rendszer, ilyenkor a foglalás sikertelen. Kérjük, hogy az utasneveknél ne használjon speciális karaktereket.
Mikor jelenjek meg a repülőtéren?
A megnövekedett légi forgalom, és a szigorodó biztonsági előírások miatt kérjük, hogy ha teheti, már a repülőjegyén szereplő indulási idő előtt legalább 2 órával jelenjen meg a repülőtéren. Ügyeljen arra, hogy a járatra történő bejelentkezés – úti céltól függően – 30-40 perccel a menetrend szerinti indulás előtt végződik!
Ezután már senkit nem engednek beszállni!
Honnan tudom, melyik terminálról indul a járatom?
Kérjük, hogy a kellemetlenségek elkerülése érdekében indulás előtt még időben tájékozódjon arról, hogy járata az adott repülőtér melyik termináljáról indul. Ezt a www.viewtrip.com oldalon is megteheti, az utas vezetéknevének, illetve 6 jegyű foglalási azonosítójának megadásával.
Előfordulhat, hogy a repülőjegyen lévő járatszám szerinti légitársaság nem ugyanaz, mint amelyik az adott járatot valójában üzemelteti. Ennek oka, hogy a jobb menetrend érdekében a légitársaságok többsége helyeket bérel más társaságok járatain. Előfordulhat például, hogy egy Air France (AF) járatszámon kiállított repülőjeggyel igazából egy KLM által üzemeltetett járatra fogunk felszállni, ami az induló terminál szempontjából igen fontos tény.
A járatot üzemeltető légitársaságot a jegyeken szintén rendszerint feltüntetjük.
Mire figyeljek oda az átszállásos repülőutak lefoglalásánál?
Még a vásárlás előtt érdemes tájékozódni arról, hogy az esetleges átszállás során az átszállóponton szükséges-e repülőteret váltani. Ezt az online foglaláskor a feljövő találatokból való kiválasztás után le tudja ellenőrizni. Amennyiben az átszállópont esetében az érkezésnél más a reptér 3 betűs kódja, mint a továbbindulásnál, reptérváltásról van szó. Ebben az esetben jóval hosszabb átszállási idő javasolt, hiszen bele kell kalkulálni az utazást az egyik reptérről a másikra.
Milyen átszállási időt válasszak?
A légitársaságok minden esetben betáplálják rendszerükbe az adott repülőtérre vonatkozó minimum átszállási időt, mindezek ellenére javasoljuk, hogy egy esetben se válasszon olyan átszállási időt, ami kevesebb, mint 1 óra!
A repülőjegyen szereplő menetrend megváltozhat?
A légitársaságok által meghatározott menetrendi időpontok tájékoztató jellegűek, azokat a társaságnak jogában áll bármikor megváltoztatni. Szerencsére ez viszonylag ritkán fordul elő, mégis ajánlott az utazás előtt 1-2 nappal leellenőrizni az indulási időpontokat. Ezt megteheti honlapunkról is, amennyiben a "járatinformáció" linkre kattint. Néha előre nem várt események is módosíthatják a menetrendet (pl. rossz időjárás, technikai problémák). Ilyenkor a légitársaságok igyekeznek a lehető legkevesebb kényelmetlenséggel eljuttatni az utasokat a célállomásra, anyagi felelősséget azonban nem tudnak vállalni a késésből eredő anyagi és egyéb károkért. Ugyanez a helyzet, ha az utas saját hibájából kési le a járatot. Ellenben, ha a légitársaság bármilyen módon okolható a késésért, kártérítésre kötelezhető.
Hogyan módosíthatom a repülőjegyemet?
Ebben a pontban jelentős különbségek vannak a hagyományos, és a diszkont légitársaságok (fapadosok) szabályai között. A hagyományos légitársaságoknál a legalacsonyabb árú jegyek általában nem módosíthatóak, míg a magasabb árúak bizonyos módosítási díj ellenében, a legdrágábbak anélkül is módosíthatók. Egyvalami azonban mindegyik repülőjegy esetében igaz: egyedül a dátumot/időpontot változtathatjuk meg, az utas nevét, és az útvonalat azonban soha! A diszkont légitársaságok nagy részénél az utasnév bizonyos költség fejében változtatható. Mivel minden egyes tarifatípushoz más-más szabály tartozik, a részletekről érdemes az adott légitársaság ügyfélszolgálatán vagy munkatársainknál érdeklődni.
Ha nem használtam fel a repülőjegyem első szakaszát, akkor attól a többit még felhasználhatom?
Nagyon fontos szabály a repülőjegyek esetében, hogy ha a jegy első szakaszát nem használja fel az utas, akkor a légitársaság automatikusan törli a foglalás többi részét (a tovább-, vagy a hazautazást). Ez alól soha nem tesznek kivételt, még akkor sem, ha az utas előre jelzi szándékát!
Miért változnak olyan gyorsan az árak a repülőjegyek esetében?
Miért is tartozik olyan sokféle ár egy repülőúthoz, és miért történhet meg, hogy a repülőn két egymás mellett ülő utas jegyeinek ára között akár tízezres nagyságrendű különbség is lehet? Alapvetően a járatokon 3 különböző osztály (cabin) létezik. A turista/economy, a business és a first. Utóbbi már nem túl jellemző, csak kevés légitársaság alkalmazza, leginkább hosszú távú járatain. Ezek az osztályok természetesen különböző szolgáltatást foglalnak magukba, mind az ülőhelyet, mind a fedélzeti és földi szolgáltatások tekintetében. Mindegyikhez tartozik egy-egy ár, ezek a teljes árú turista, ill. a teljes árú business repülőjegyek.
Főként a turista osztályú jegy az, amikhez különböző kedvezményeket rendelnek, ami nem silányabb, vagy kevesebb szolgáltatást jelent, csupán gazdálkodást a repülőjegyek eladásakor. Egy teljes árú európai turista jegy lehet akár 150.000.- Ft is, viszont különböző kedvezményekkel ugyanez a jegy megvásárolható akár 30.000.- Ft-ért is. Az alacsonyabb árú jegyekhez szigorúbb feltételek is tartoznak, pl . kint kell tölteni egy hétvégét, 1 hónapon belül vissza kell érkezni, nem lehet módosítani, stb. A legolcsóbb jegyek fogynak el természetesen a leghamarabb, utána, mint egy lépcsőn haladva felfelé, a járatok telítődésével az árak is egyre magasabbak lesznek, egész addig, amíg már csak a teljes árú turista jegyekre lesz hely. Ezért érdemes az utazás előtt minél hamarabb lefoglalni, és kifizetni a helyet.
Minden más árnövelő és -csökkentő tényező csak ez után következik: a szezonalitásból eredő különbségek, a gyermek-, csecsemőkedvezmények, stb. Ám - mivel a jegyárak a járat telítettségétől függenek - előfordulhat, hogy az út előtt néhány nappal olcsó repülőjegyhez juthatunk. Érdemes megpróbálni, hiszen ha szerencsénk van, épp a számunkra megfelelő járatra még nem foglaltak túl sokan.
Mekkora poggyászt vihetek magammal?
A légitársaságok minden esetben korlátozzák a repülőgépre feladható poggyász tömegét. Ez a súlykeret légitársaságonként és úti célonként különböző, de a repülőjegyen minden esetben feltüntetjük. Amennyiben csomagjának súlya meghaladja az előírt limitet, a légitársaság bizonyos mértékben és felár ellenében, lehetőséget biztosít túlsúly feladás ára is. A túlsúly felár mértéke is változó, de nagyságrendileg minimum 5-10 EUR/kg szokott lenni.
Mire ügyeljek a poggyászom feladása előtt?
Azokat a tárgyakat, amelyekre bármikor szüksége lehet (pl. gyógykészítmények), a kézipoggyászban helyezze el, mert a feladott poggyászt már a check-in során elveszik, ami akár 2 órával az indulás előtt is megtörténhet. A bőröndön és a bőrönd belsejében is érdemes feltüntetni a nevét, elérhetőségét. Erre akár a repülőtéren is beszerezhet ő egy speciálisan erre a célra nyomtatott matrica. Mivel a csomagokat mindenhol meglehetősen nagy lendülettel pakolják, törékeny árut semmi esetre sem ajánlott a feladandó poggyászban elhelyezni! Amit megengednek, inkább kézipoggyászként vigyünk fel a repülőre. Ha esetleg olyan áruról van szó, amit csak feladott csomagként engednek szállíttatni, előzetesen érdeklődjünk a légitársaságnál, milyen módon vállalják a fuvarozást.
Mit tegyek, ha megsérült, vagy hiányos a poggyászom, esetleg nem érkezik meg?
Amennyiben megérkezéskor azt veszi észre, hogy csomagja megsérült, haladéktalanul forduljon még a repülőtéren a megfelelő légitársasági képviselethez, és vetessen fel jegyzőkönyvet! Ugyanez a helyzet, ha esetleg nem érkezik meg a célállomásra a poggyásza. A repülőtéren - bizonyos felár ellenében - vállalnak csomagfóliázást is, ami kissé megnöveli annak esélyét, hogy a csomag épen érkezzen meg a célállomásra, de ami miatt még fontosabb: lehetetlenné teszi, hogy észrevétlen maradjon az esetleges lopás a csomagkezelés során.
Mit vihetek magammal a repülőgépre?
Főként a terrorcselekmények gyarapodása miatt - a repülőtereken jelentősen szigorodtak a biztonsági előírások. Az utóbbi időkben megjelent új szabályok közül fontos kiemelni a kézipoggyászban a járatra felvihető tárgyak korlátozását. Eszerint továbbra sem vihetők fel a repülőgépre szúró-, vágóeszközök, spray-k, tűzgyújtásra alkalmas eszközök, valamint szigorúan korlátozzák a gépre felvihető folyékony és viszkózus halmazállapotú anyagok mennyiségét, és tárolásának módját. Az utasok csak kis mennyiségű folyadékot, gélt és aeroszolt (maximum 100 ml-es tartályban) szállíthatnak táskájukban. Ezen termékek csomagolása is eleget kell tegyen a speciális követelményeknek. Ez minden Európai Unió területén felszálló utasra vonatkozik. A csomagtéri poggyászra vonatkozó szabályok változatlanok maradnak. Az új szabályzat folyadékokra - pl. ivóvízre és üdítőitalokra - érvényes, ugyanakkor gélekre, kenőcsökre, tonikokra és aeroszolokra is kiterjed. Ide tartozik a fogkrém, a borotválkozó krém, a hajzselé, az ajakápoló és az arckrém. A következő szabályok érvényesek a kézipoggyászban szállított folyadékokra:
Folyadékot csupán 100 ml-es vagy ennél kisebb tartályban szállíthat;
Szállíthat egynél több tégelyt (üvegcsét) abban az esetben, ha ezek beleférnek egy maximum1 liter űrtartalmú átlátszó műanyag zacskóba;
Minden utas csupán egy ilyen műanyag zacskót szállíthat;
Az átlátszó műanyag zacskónak újrazárhatónak kell lennie (bármilyen zacskó, mely kinyitás után könnyen újrazárható - ez lehet villámzárral ellátott, zsineges, madzaggal lezárt vagy akár egy csomóra kötött zacskó, feltéve, hogy bárki által könnyen kinyitható);
Két kivétel lehetséges:
- a repülés ideje alatt igényelt csecsemő-tápszer;
- a repülés ideje alatt igényelt gyógyszer.
Továbbra is engedélyezett az adómentes termékek vásárlása útlevél-ellenőrzés után az európai repülőtereken és az európai légitársaságok repülőin. Azokat a folyadékokat és géleket, amelyeket a reptéren vagy a repülőn vásárolt, szükség esetén becsomagolják és lepecsételik a boltban vagy a fedélzeten. Ezen pecsét 24 óráig érvényes. Biztonsági ellenőrzéskor a folyadékokat külön kell bemutatni. Az átlátszó műanyag zacskónak lezártnak és könnyen újrazárhatónak kell lennie. Biztonsági ellenőrzéskor szükséges külön-külön felmutatni a kabátot és a nagyobb elektromos felszereléseket - pl. laptopot - is.
Jó tanács: A biztonsági ellenőrzés (biztonsági kapu és csomagvizsgálat) előtt zsebünk tartalmát pakoljuk kézi poggyászunkba. Így elkerülhetjük, hogy személyes tárgyainkat ki kelljen pakolni, másrészt azt, hogy esetleg véletlenül valamit elfelejtsünk visszapakolni. Így azt is elkerülhetjük, hogy a biztonsági kapun csak többszöri próbálkozás után tudjunk átjutni.
Mindent tartalmaz a repülőjegy ára?
A hagyományos légitársaságok esetén a feltüntetett összeg tartalmazza az összes költséget, amennyiben az ingyenes súlykeretet nem lépi át az utazó, nem kell fizetni semmi plusz díjat a repülőtéren.
A fapados (diszkont) légitársaságok plusz díjat számolhatnak fel a repülőjegy kifizetésére (bankkártya-díj) illetve a feladott poggyászra, és néhány extra szolgáltatásra (ülőhelyválasztás, nagyobb lábtér, elsőbbségi beszállás, stb.). Ezek az extra díjak a foglalási folyamat során hozzáadódnak az itt feltüntetett összeghez.
Fapados légitársaságok: Easyjet, Ryanair, Wizzair, Germanwings, Norwegian.
Melyik repülőtéren landol a járatom?
A repülőtér pontos neve a találati listán a célállomás városa alatt található.
Fontos, hogy tisztában legyen a pontos érkezési repülőtérrel, egyes légitársaságok ugyanis az adott várostól akár 70-80 km-re lévő repülőtérre is érkezhetnek!
Hogy tudom a nekem megfelelő utazási időpontot kiválasztani?
Amennyiben az adott árkategóriához több indulási időpont is tartozik az adott napon belül, úgy azt az adott repülőjegy ajánlat felszállás menüpont alatt lévő legördülő menüben tüntetjük fel. Ha nincs ilyen menü, vagy csak egy időpont szerepel benne, akkor azon az áron csak arra a járatra van hely.
Nem találom a nekem megfelelő ajánlatot. Mit tegyek?
Érdemes a környező városokból, vagy a környező dátumokon is ellenőrizni az árakat, a légitársaságok ugyanis a szabad helyek függvényében határozzák meg a repülőjegy árakat, és elképzelhető, hogy más járatokon alacsonyabb áron lehet még helyet találni. Nézze meg az oldal tetején megjelenő táblázatot, ami az Ön által választott időpont előtti és utáni 3 napon is mutatja az ajánlatokat. Ha ott sem talál megfelelő ajánlatot, akkor az oldal bal oldalán indítson új keresést más dátummal vagy úti céllal.
Máshol is nagyjából ennyiért látom a jegyet. Miért pont itt vegyem meg?
Ha esetleg előfordul, hogy nem itt találja meg a legolcsóbb repülőjegy ajánlatot, hanem hasonló árban van máshol ugyanez a repülőjegy, akkor is érdemes nálunk megvásárolni, mert:
- ügyfélszolgálatunk bővített nyitvatartási idővel, tapasztalt repülőjegy értékesítő szakemberekkel segít Önnek;
- a legtöbb légitársasággal kiváló kapcsolatunk van, így sok esetben többet tudunk segíteni az átlagnál;
- hűségprogramunknak köszönhetően vásárlásait hűságpontokkal jutalmazzuk, melyeket értékes és hasznos termékekre váltha be. Tudjon meg többet!
- a www.repjegy.hu üzemeltetői háttere a több országban is jelen lévő, megbízható, anyagilag stabil utazási vállalkozás, a Weco-Travel International.
A feltüntetett időpontok helyi idő szerint értendők?
Minden időpont az adott reptérhez tartozó helyi időben van megadva.
Kell majd repteret váltanom átszállásnál?
Az adott ajánlatnál kattintson a Részletek megjelenítése gombra, ahol nézze meg az átszállás előtti célállomás és az átszállás utáni induló reptér 3 betűs "IATA kódját". Ha ez mindkettő szakasznál ugyanaz, nem kell repülőteret váltani. Amennyiben mégis lenne reptérváltás, kérjük, mindenképpen kalkulálja bele azt az átszállási időbe!
Mit jelent a csecsemőknek szóló repülőjegy? Jár nekik ülőhely?
Ha 2 év alatti csecsemő is utazik Önnel, neki minden esetben, a jegy alapárára vonatkozó 90%-os kedvezmény jár. Ehhez a repülőjegyhez nem tartozik ülőhely a járatokon, a csecsemő a kísérő ölében, illetve a légitársaságok által biztosított babakosárban utazik.
Amennyiben a kisbabának mindenképpen külön ülőhelyet szeretne, úgy gyermekjegyet kell lekérni (2-12 év). Ezt követően kérjük, értesítse irodánkat, hogy a megfelelő módosításokat el tudjuk végezni a foglalásban.
Itt csak turista osztályú találatok vannak. Hol tudok business osztályra keresni?
A találati oldalon a táblázat alatt láthatja a Legolcsóbb Business találatot. Kattintson a mellette levő Business járat gombra.
Mi az a minimum/maximum kinn tartózkodás?
Minden repülőjegy díjtételéhez tartozik egy-egy szabály arra vonatkozóan, hogy mi az a minimális illetve maximális időtartam, amit a jeggyel a célvárosban el lehet tölteni. Ettől függetlenül a jegy oda- és visszaúti dátumát előre meg kell határozni, de a későbbi esetleges dátummódosítások során ezeket a szabályokat be kell tartani.
Mit tegyek, ha nem módosítható/nem visszatéríthető a jegyem?
Ha úgy gondolja, hogy megvan az esély arra, hogy a későbbiekben szeretné módosítani vagy lemondani a repülőjegyét, akkor érdemes módosítható repülőjegyet vásárolni. Előfordul, hogy a légitársaság valamilyen extra díj fejében engedélyezi a módosítást/visszatérítést, erről a foglalást követően ügyfélszolgálatunknál érdeklődhet.
Ezen kívül érdemes útlemondási biztosítást is kötni, amely a biztosító felé bizonyított utazásképtelenség esetén, a repülőjegy árának 80%-át téríti. A biztosítást a www.repjegy.hu oldalon is meg tudja kötni.
Konkrét ülőhelyeket tudok itt foglalni?
A repülőjegy foglalási folyamat során ez nem lehetséges, azonban van néhány légitársaság, amely engedélyezi az előzetes ülőhelyfoglalást (ingyenesen, vagy térítés ellenében). A részletekről érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.
Mi az elektronikus jegy?
Az utas nem a hagyományos, okmány-jellegű repülőjegyet kapja, hanem elegendő e-mailen kapott visszaigazolását kinyomtatott formában bemutatni a repülőtéren.
Előnyei: biztonságosabb, olcsóbb, környezetkímélőbb, egyre több repülőtéren gyorsabb vele a bejelentkezés, és nem okoz gondot, ha elveszik, vagy ellopják.
Nem látok számlázási név megadási lehetőséget. Hogy tudom azt megadni?
A számlázási nevet és címet a foglalási folyamat utolsó lépésében lehet megadni. Kérjük, ne felejtse el bepipálni a "Kérek ÁFÁ-s számlát" mondatot.
Hibaüzenetet ad, nem tudok továbblépni. Mi a teendő?
Kérjük, ellenőrizze, hogy az utasnév megfelel-e a "Mire ügyeljek utasnév megadásakor" menüpont feltételeinek. Ha igen, elképzelhető, hogy a légitársaság elutasította a repülőjegy foglalás elkészítését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, vagy válasszon másik járatot.
Le tudok iratkozni a hírlevélről?
Igen, a hírlevelek alján van egy link, ahol lehetőség van a leiratkozásra.
Milyen telefonszámot adjak meg elsősorban: mobilt vagy vonalas telefonszámot?
Érdemes olyan telefonszámot megadni, ahol a legnagyobb eséllyel elérjük Önt, ugyanis az esetleges későbbi járattörlésekről vagy menetrendváltozásokról ezen a telefonszámon értesítjük.
Mi az a repjegy.hu hűségprogram?
A hűségprogramunk azért jött létre, hogy megköszönjük utasaink hűségét. Minden foglalás után a repjegy.hu-n regisztrált ügyfelünket hűségpontokkal jutalmazzuk meg, amelyeket webáruházunkban értékes és hasznos termékekre válthatnak be, például táskákra, bőröndökre, magazin-előfizetésekre, könyvutalványokra, játékokra, ruházati termékekre, ajándéktárgyakra.
A hűségpontok a repjegy.hu regisztrált felhasználói számára minden repülőjegy vásárlás után automatikusan jóváírásra kerülnek. További információt a "hűségprogram" menüpont alatt talál.
Biztonságos nekem itt bankkártyával fizetni?
A kártyás fizetés a Rapid SSL által titkosított https protokollal ellátott oldalon történik, amely garantálja, hogy az Ön kártyaadatai teljes biztonságban vannak az adathalászattal és az egyéb külső támadásokkal szemben.
A kártyaszámot milyen módon adjam meg?
A bank- ill. hitelkártya számát minden esetben szóköz nélkül, egybeírva kell megadni!
Melyik a kártyán a lejárati év/hónap?
Az első két számjegy a hónap, a második az év.
Nem találom a kártyám típusát a legördülő menüben, mit tegyek?
Ez esetben sajnos azzal a kártyatípussal nem lehet fizetni, kérjük használjon másik bankkártyát, vagy - ha lehetőség van rá - válasszon másik fizetési módot. Ehhez új keresést kell indítani.
Miért figyeljek oda a számlázási adatok megadásakor az adatok pontosságára?
Mert a számlázási adatok utólagos módosítására csak 5.000 Ft számlamódosítási díj ellenében van lehetőség. Ezen kívül számla módosítására kizárólag a tárgyévben kiadott számlák esetén van csak lehetőség!
Mit jelent az elsőbbségi beszállás?
Jelenleg ez a szolgáltatás egyes diszkont légitársaságok ajánlataiban érhető el. A szolgáltatás keretein belül lehetőség van a járatra az elsők között felszállni, így a repülőn a még szabad helyek közül válogathat az Utas. A járatra való beszállításkor ezen szolgáltatással rendelkező utasokat szólítják elsőként a kapuhoz, így a beszállásnál fontos már a legelején megjelenni.
Választhatok magamnak ülőhelyet?
Jelenleg ez a szolgáltatás egyes diszkont légitársaságok ajánlataiban érhető el. Általában ülőhely foglalás során kiválaszthatóak azon ülőhelyek , ahol nagyobb hely áll rendelkezésre, így a magasabb utasok is kényelmesen elférhetnek. A szolgáltatás díjköteles és opcionális. Amennyiben előzetesen nem történik meg az ülőhely kiválasztása, a légitársaság rendszere automatikusan végzi el az ültetést, vagy a repülőgépen lehet a szabad helyek közül választani egyet. Egyes légitársaságok ülőhely foglalási szolgaltatása az elsőbbségi beszállás szolgáltatást is tartalmazza.