A repjegy.hu oldalon "Az én légitársaságom 2012" címmel 2012. decemberében közönségszavazás keretében kerestük Magyaroszág kedvenc légitársaságát! A látogatók négy kategóriában értékelhették repülős utazásaikat, valamint élményeiket szöveges formában is megoszthatták.
A szavazásról:
- A szavazáson a résztvevők a 2012-ben történt repülőgépes utazásak alapján értékelhették a légitársaságokat.
- A légitársaságot 0-5-ig terjedő skálán kellett pontozni négy szempont szerint: a személyzet, a fedélzeti ellátás, a menetrend és az ár-érték arány került értékelésre.
- A fenti négy kategóriában, valamint az összesítésben hirdettünk győzteseket.
- A felmérésre 2 539 értékelés érkezett, ami összességében több mint 10 000 szavazatot jelent,
- Több mint 600 élménybeszámolón keresztül olvashattuk a magyarok utazási történeteit, tapasztalatait.
Értékelések:
„Minket is meglepett, hogy a magyar légiutasok milyen nagy kedvvel vettek részt a szavazásban, ami azt mutatja, hogy az embereknek nagyon fontos, hogy egy-egy légitársaság milyen szintű szolgáltatásokat nyújt, túl azon, hogy elszállítja őket a célállomásra” – nyilatkozta Habóczki Zsolt, a Weco-online ügyvezető igazgatója.
Fapados és hagyományos légitársaságok közti különbség tekintetében a szavazatok azt mutatták, hogy nem csak az olcsóbb jegy számít választásaik során. A minőséget, kellemesebb utazási élményt, az utasok hajlandóak megfizetni.
Azt tapasztaltuk, hogy a leginkább a legkedvesebb légiutaskisérő kategória mozgatta meg a közönséget, beszámolóikban a fedélzeti személyzetről esett a legtöbb szó. Azon belül is többen arra tértek ki, hogy hogyan kezelik a kríziseket, mennyire kedvesek, ha elveszítjük csomagunkat, tárgyaink, esetleg lekésünk egy csatlakozást. Ezekben a helyzetekben mutatkozik meg igazán a különbség légitársaság és légitársaság között.
A díjátadó:
2013. január 17-én tartott díjátadón kiderült ki lett a magyarok kedvenc légitársasága és az egyes kategóriák győztesei. Az alábbi videóban összefoglalót láthatnak az átadásról valamint a nyertesekkelkészült interjúkat is megtekinthetik.
Az év légitársasága 2012 díjazottjai:
A legjobb ár-érték kategóriában: A közel-keleti társaság a Qatar lett a győztes. A Qatar Airways magyarországi értékesítési igazgatójával, Tamás Lászlóval készült interjúból kiderül, hogy további extra szolgáltatások bevezetését tervezik, az utasok minél nagyobb komfortézete, szórakoztatása érdekében.
A legkedvesebb légiutaskísérő kategóriában: A szavazatok alapján úgy tűnik, hogy a cseh Smartwings Travel Service segítői tették a legmélyebb benyomást a magyar utasokra. A legtöbben a légiutaskísérők figyelmességét emelték ki.
A legjobb fedélzeti ellátás kategóriában: a Turkish Airlines vitte el a pálmát. A vélemények egybehangzóan azt mondták, hogy a török légitársaság szereti jóllakatni, kényeztetni az utasait.
A legjobb menetrend kategóriában: a KLM végzett az élen. A légitársaság saját bevallása szerint is ez a terület, egyik fő erősségük és nagy figyelmet fordítanak a menetrend struktúra kialakítására.
Összesített eredmények:
1. hely:
A Qatar Airways lett a magyarok kedvenc légitársasága
2. hely:
Turkish Airlines
3. hely:
KLM Royal Dutch Airlines
Információ a megadható utasszámokról
A foglalás során az utasok számának meg kell felelnie a következő szabályoknak:
Egy foglalásban maximum 9 utas jegyét foglalhatja le! Amennyiben nagyobb létszámmal szeretne utazni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@repjegy.hu e-mail címen.
Gyermek csak felnőtt kísérettel utazhat, a foglalásban egy felnőttnek mindenképpen szerepelnie kell.
Mivel a csecsemők nem kapnak külön ülőhelyet, csak annyi csecsemő lehet egy foglalásban, ahány felnőtt utas.
Amennyiben bármilyen kérdése van az utasok számával kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal a 06 1 510 0550 - es telefonszámon, vagy az info@repjegy.hu e-mail címen.
Lejárt a repülőjegy foglalására felhasználható időkeret.
Ezután nem tudjuk garantálni a találati oldalon mutatott árat, illetve a foglalás sikerességét.
Kérjük, lépjen vissza a főoldalra, ahonnan új keresést indíthat.
Lejárt a repülőjegy foglalására felhasználható időkeret.
Ezután nem tudjuk garantálni a foglalás sikerességét.
Kérjük, lépjen vissza a találati oldalra, ahonnan újra kiválaszthatja a járatot, vagy új keresést indíthat.
Karbantartás
Oldalunk működését felhasználóink igényeihez mérten folyamatosan fejlesztjük, így 2019. február 13-án, 8.00 és 11.00 óra között ütemezett karbantartást végzünk! Ez idő alatt a repjegy.hu funkciói nem elérhetőek.
A karbantartási munkálatok elengedhetetlenek, hogy a továbbiakban is a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást tudjuk nyújtani. A megjelölt karbantartási időt igyekszünk lerövidíteni, így előfordulhat, hogy a tervezett határidőnél hamarabb is elérhetővé válik weboldalunk.
Kérjük, kicsit később térjen vissza oldalunkra!
Ügyfélszolgálatunk a karbantartás ideje alatt is elérhető, így ha sürgős kérdése, intéznivalója lenne készséggel állunk rendelkezésére a következő elérhetőségeken:
06 1 510 0550 | info@repjegy.hu
Köszönjük türelmét!
Üdvözlettel,
repjegy.hu
Regisztráció
A következő adatok megadásával létrehozhatja felhasználói fiókját:
Bezárás
Sikeres regisztráció
A megadott email címre kiküldtük a regisztrációt megerősítő linket! Az
emailben kapott linkre kattintva tudja megerősíteni a regisztrációját.
Amennyiben bármi kérdése lenne, kérjük, vegye fel velünk a
kapcsolatot az info@repjegy.hu
e-mail
címen!
Sikeres regisztráció
Néhány másodpercen belül automatikusan beléptetjük a fiókjába, addig is
köszönjük a türelmét...
Amennyiben bármi kérdése lenne, kérjük, vegye fel velünk a
kapcsolatot az info@repjegy.hu
e-mail
címen!